جاباما
۱۱۸۹۴۶۹
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

ابراهیمی: کف‌گیر فوتبال به تهِ دیگ خورده!

پیشکسوت تیم ملی فوتبال گفت: اگر لژیونر‌ها را از فوتبال ما حذف کنید، کف‌گیر فوتبال به تهِ دیگ خورده است.

میزان: پیشکسوت تیم ملی فوتبال گفت: اگر لژیونر‌ها را از فوتبال ما حذف کنید، کف‌گیر فوتبال به تهِ دیگ خورده است.

ابراهیمی: کف‌گیر فوتبال به تهِ دیگ خورده!

ناصر ابراهیمی درباره تقابل تیم ملی فوتبال ایران و عراق در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار داشت: تیم ملی فوتبال عراق مانند گذشته نیست و ضعیف‌تر شده است. به احتمال زیاد هر دو مسابقه را با پیروزی پشت سر گذاشته و صعود خود به جام جهانی را قطعی خواهیم کرد.

وی درباره تاثیر دراگان اسکوچیچ بر تیم ملی ایران گفت: در حال حاضر اگر لژیونر‌ها را از فوتبال ما حذف کنید، کف‌گیر فوتبال به تهِ دیگ خورده است. اعتقادی به اسکوچیچ ندارم و او شانس بزرگی آورده که ۱۶-۱۵ لژیونر بسیار خوب در اختیار دارد و فقط کافیست تیم را ارنج کند. وحید هاشمیان و کریم باقری هم کمک زیادی به او کرده‌اند. در تمام خط‌ها بازیکنان بسیار خوبی در اختیار داریم و شاید در ترکیب ۱۱ نفره تیم ملی تنها یک بازیکن از لیگ داخلی به میدان برود.

*تاکتیک‌های اسکوچیچ نقش چندانی در بازی تیم ملی ندارد

ابراهیمی ادامه داد: تیم ملی ۷ بهمن با عراق بازی دارد، اما ملی‌پوشان بسیار دیر در اردو حاضر می‌شوند و در نهایت با دو یا سه جلسه تمرینی به میدان می‌روند. این نشان دهنده این است که تاکتیک‌های سرمربی نقش چندانی در بازی تیم ملی ندارد و او فقط در بحث ارنج کردن و سیستم بازی تاثیرگذار خواهد بود. اگر بازیکنان دو هفته یا یک ماه در اردو باشند می‌توان گفت سرمربی تاثیر زیادی روی سبک فوتبال تیم گذاشته است، اما وقتی با دو جلسه تمرین به مصاف حریف می‌روید یعنی بازیکنان نقش مهمتری در نتایج دارند. برای مثال محمد صلاح در کوران مسابقات باشگاهی به تیم ملی مصر رفته فیکس بازی می‌کند و در تیم کی‌روش تاثیرگذار است.

پیشکسوت تیم ملی درباره حضور هواداران در این بازی عنوان کرد: هواداران و خصوصا بانوان باید در استادیوم حضور داشته باشند، آن‌ها صرفاً قصد تشویق تیم ملی خود را دارند و مگر چه کاری می‌خواهند انجام دهند؟ سوال من این است چرا نباید ۳۰ - ۴۰ هزار نفر در ورزشگاه آزادی حاضر شوند و این چه قانون و شیوه نامه‌ای است؟ در اروپا ورزشگاه‌ها با بالاترین ظرفیت پذیرایی هواداران هستند، در حال حاضر مدارس تقریبا حضوری شده‌اند و بسیاری از اماکن عمومی باز و در حال فعالیت کردن هستند، چرا باید در استادیوم ۸۰ هزار نفری فقط ۱۰ هزار نفر حاضر شوند؟

*مدیریت رئیس فدراسیون فوتبال ضعیف است

وی درباره لزوم مشورت فدراسیون فوتبال با پیشکسوتان تیم ملی خاطرنشان کرد: نحوه مدیریت رئیس فدراسیون فوتبال ضعیف است و مشاوران و میز فکر ضعیفی در اطراف خود دارد. باید از مربیان و بازیکنان بزرگ تیم ملی مانند حشمت مهاجرانی، بیژن ذوالفقارنسب و... که برای فوتبال مملکت زحمت کشیده‌اند دعوت کنیم. با تشکیل یک اتاق فکر به وضعیت فوتبال کشور رسیدگی کنیم. فدراسیون فوتبال به جای اقدام عملی و بهره‌گیری از توانایی پیشکسوتان تیم ملی، هر چند وقت یکبار یک قاب و لوح تقدیر به آن‌ها اهدا می‌کند.

ناصر ابراهیمی در رابطه با صعود نسبتاً آسان به جام جهانی و لزوم داشتن اهدافی بزرگ خاطرنشان کرد: در گذشته صعود به جام جهانی بسیار سخت‌تر بود و در حال حاضر نمایندگان زیادی از قاره آسیا به جام جهانی می‌روند. کی‌روش هشت‌سال هدایت تیم ملی را برعهده داشت و نتوانست ایران را قهرمان آسیا کند. اگر اسکوچیچ ایران را قهرمان جام ملت‌های آسیا کرد دستش را می‌بوسم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مصطفی

      اره بابا تو خوبی!!!!

    • جواد

      به درک

    • ایل..من

      جدی هنوز تو زنده ای

    • بدون نام

      دقیقا درست میگه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج