جاباما
۱۱۸۹۴۷۱
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

فال روزانه ۰۷/ ۱۱/ ۱۴۰۰

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۰۷/ ۱۱/ ۱۴۰۰

فال روزانه ۱۴۰۰.۱۱.۰۷‍

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. شناخت کاملی از خودتان ندارید. این رویکرد باعث شده تا توقع‌های نابجایی از خودتان داشته باشید و زندگی را سخت بگیرید. در سالی که با تولدتان آغاز کرد‌ه‌اید، نقاط ضعف و قوت خود را بیشتر بشناسید و زندگی را بر اساس شناخت بیشتری از خود در پیش بگیرید. زمستان امسال بدون اتفاق خاصی سپری خواهد شد، اما بهاری که از راه می‌رسد با اتفاق‌های هیجان‌انگیزی روبه‌رو می‌شوید. به صلاح شماست که از هم اکنون خودتان را برای خوش‌گذرانی در بهار آماده کنید. شهریور سال آینده کارهای زیادی سر راه شما قرار می‌گیرد. اجازه ندهید کمر شما زیر این کارها خم شود. به هر قیمتی که شده کارهای دشوار را به پایان برسانید و به اطرافیان ثابت کنید که چند مرده حلاج هستید. پاییز سالی که از راه می‌رسد با موقعیتی برای پیشرفت روبه‌رو می‌شوید. این موقعیت را به فال نیک بگیرید و دستاوردهای بیشتری به کارنامه موفقیتهای خود اضافه کنید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با شادکامی به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به یکی از درخشان‌ترین سال‌های زندگی شما تبدیل شود.

فال روزانه ۰۷/ ۱۱/ ۱۴۰۰

امروز به خودتان وعده داده‌اید که کمی ورزش و تفریح کنید، خوشبختانه بخت با شما یار است و فرصت مناسبی برای ورزش و تفریح پیدا خواهید کرد. پولی به کسی قرض داده‌اید. امروز بخت با شما یار است و این پول بازپرداخت می‌شود. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای آینده کنار بگذارید. اعضای خانواده امروز به کمک‌تان می‌آیند. کمک اهل منزل را فراموش نکنید و در اولین فرصت کمکی که به شما شده را جبران نمایید تا اهل منزل با خیال راحت روی کمک شما حساب باز کنند. توقع‌های بی‌جایی از عشق‌زندگی‌تان نداشته باشید. در غیر این صورت ادامه این رفتار چیزی به غیر از دلخوری‌های بیشتر برای همسر یا عشق‌زندگی‌تان به دنبال ندارد. مسئولیت‌های جدیدی به شما واگذار خواهد شد. این مسئولیت‌‌ها را با جدیت دنبال کنید و به اطرافیان ثابت نمایید که آماده انجام کارهای مهم‌تری در زندگی هستید. دوستان ناباب را کنار بگذارید و با نشست‌و‌برخاست با افراد صالح و درستکار، آینده خود را تضمین نمایید.

فال روزانه ۰۷/ ۱۱/ ۱۴۰۰

با مشکلی روبه‌رو هستید که راه حلی برای آن پیدا نمی‌کنید. اجازه ندهید این مشکل شما را از پا دربیاورد و برای حل آن از دوستان و آشنایان کمک بگیرید. نگرانی‌های خود را با اطرافیان درمیان نمی‌گذارید. قبل از اینکه این روحیه زمینه افسردگی شما را فراهم کند، با فردی که سنگ‌صبور شماست، درددل کنید و بار غصه‌های خود را زمین بگذارید. به لحاظ مالی پولی به دست‌تان خواهد رسید، اما بیشترِ این پول را باید خرج زندگی کنید و چیزی برای پس‌انداز باقی نمی‌ماند. اعضای خانواده امروز توقع‌های زیادی از شما دارند. اجازه ندهید این رویکرد ادامه پیدا کرد و در اولین فرصت با اهل منزل صحبت کنید و از آنها درخواست نمایید توقع‌های بیجا را کنار بگذارند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان را تحت‌فشار نگذارید و زندگی را به ایشان سخت نگیرید. در غیر این صورت فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق‌زندگی‌تان ایجاد خواهد شد. موفقیت چشمگیری در محل‌کار یا زندگی انتظار شما را می‌کشد.

فال روزانه ۰۷/ ۱۱/ ۱۴۰۰

به خاطر داشته باشید که عجله کار شیطان است و امروز بیشتر از همیشه صبر پیشه نمایید. پولی که با هزار و یک زحمت به دست‌ آورده‌اید را ولخرجی نکنید. مشکلات خود را به زبان نمی‌آورید و اطرافیان از گرفتاری‌های شما بی‌خبر هستند. ادامه این رویکرد غیر از اینکه مشکلات شما را وخیم‌تر کند، چیزی برایتان به دنبال ندارد. امروز گرفتاری‌های خود را با آشنایانی که به آن‌ها اعتماد دارید در میان بگذارید و از دوستان و آشنایان برای حل این گرفتاری‌ها کمک بخواهید. سایه همای سعادت روی سر شما می‌افتد و اتفاق فرخنده‌ای در زندگی شما رخ می‌دهد. این اتفاق را به بهانه‌ای برای شادی در کنار دوستان و آشنایان تبدیل کنید. امروز با فرد زنده‌دلی آشنا می‌شوید که رفتار ایشان تاثیر زیادی در زندگی شما خواهد داشت. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و تا می‌توانید از این فرد چیزهای جدیدی یاد بگیرید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز از در محبت و صفا با شما وارد می‌شود و لحظه‌های عاشقانه‌ای را تجربه خواهید کرد.

فال روزانه ۰۷/ ۱۱/ ۱۴۰۰

امروز خنده و شادی از لب‌های شما محو نمی‌شود. این احساس را به اطرافیان منتقل کنید و لحظه‌های سرشار از شادکامی را در کنار اعضای منزل تجربه نمایید. قرار است برای خرید بیرون بروید اما مواظب باشید که تنها لوازم ضروری را خریداری نمایید و ولخرجی نکنید. رفتاری مودبانه و همراه با احترام را با اعضای خانواده درپیش بگیرید. همکاران امروز در محل‌کار ثابت می‌کنند که از هر فرصتی برای کمک به شما بهره ‌می‌گیرند. قرار است تا فرصتی از روز را به انجام کارهای شخصی مشغول شوید و کمی با خودتان خلوت کنید، اما ممکن است فرد یا افرادی مزاحم شما شوند، در نتیجه شرایط ایجاد هرگونه مزاحمتی را از بین ببرید و اجازه ندهید اطرافیان با درخواست‌های بی‌اهمیت، روز شما را خراب کنند. فردی که شناخت زیادی از ایشان ندارید، امروز قصد دارد تا میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌‌تان را خراب کند و رابطه عاشقانه‌ای که دارید را به رابطه‌ای سرشار از قهر و نفرت تبدیل نماید. قبل از اینکه این فرد به نیت شوم خود برسد، ایشان را شناسایی کنید و به وی ثابت نمایید که هیچ کسی توانایی ایجاد جدایی میان شما و عشق‌زندگی‌تان را ندارد.

فال روزانه ۰۷/ ۱۱/ ۱۴۰۰

امروز فکرهای نگران‌کننده‌‌ای به سراغ شما می‌آید، به این افکار بها ندهید و تفکرات منفی را از ذهن خود دور کنید. اهل عمل نیستید و با مشکلات روبرو نمی‌شوید، این روحیه را کنار بگذارید و از مواجهه با مشکلات هراسی نداشته باشید. نگرانی‌های مالی زیادی دارید و نبود ثبات مالی زمینه اضطراب و آشفتگی شما را فراهم کرده است، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که امروز پولی به دست‌تان می‌رسد و اضطراب و آشفتگی‌های شما از بین می‌رود. از این شرایط درس بگیرید و در آینده به گونه‌ای زندگی کنید که مشکلات مالی دردسری چندانی برای شما ایجاد نکند. مشاجره‌ای میان اعضای خانواده ایجاد می‌شود. برای حل این مشاجره آستین بالا بزنید و اجازه ندهید دلخوری‌ میان اهل منزل ریشه‌دار شود. امروز بخت با شما یار می‌شود و اتفاق خوشایندی در زندگیتان میفتد. این شرایط را به فال نیک بگیرید و لحظه‌های شادی را به همراه دوستان و آشنایان سپری کنید. قبل از انجام کارهای مهم، جوانب کار را بررسی کنید. امروز به‌غیر از حرف عشق و محبت،‌ سخن دیگری از همسر یا عشق‌زندگی‌تان نخواهید شنید.

فال روزانه ۰۷/ ۱۱/ ۱۴۰۰

با تماس با دوستان قدیمی، دلتنگی‌های‌تان را به پایان برسانید. عازم مسافرت هستید و بار سفر بسته‌اید، اما مواظب باشید چرا که احتمال دارد یکی از کالاهای باارزش شما در این مسافرت گم شود. دشمنی دارید که در لباس دوست مخفی شده است. قبل از اینکه این دشمن آسیبی به شما وارد کند، وی را شناسایی کنید و حسابش را کف دستش بگذارید. به رغم زحمت‌های زیادی که در زندگی کشیده‌اید، دستاورد چندانی ندارید و این شرایط زمینه افسردگی شما را فراهم کرده است. اجازه ندهید این افسردگی به شما غلبه کند، زیرا در آینده‌ای نزدیک گره‌ از مشکلات شما باز می‌شود و به موفقیت مهمی دست پیدا می‌کنید. یکی از آشنایان از رفتار شما سوء‌برداشت می‌کند. اجازه ندهید این وضعیت رابطه میان شما و این فرد را از بین ببرد. در اولین فرصت نیت خود را با این فرد در میان بگذارید و دلخوری‌ها را از بین ببرید. روز حساسی را آغاز کرده‌اید و اگر حواس‌تان به گذر زمان نباشد، سریع‌‌تر از چیزی که انتظار دارید روز سپری خواهد شد. در نتیجه امروز بیشتر از همیشه قدر لحظه‌های زندگی‌تان را بدانید و به خاطر داشته باشید که وقت طلا است. بر این باور هستید که باید همیشه در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان باشید، اما گاهی اوقات بهتر است که عشق‌زندگی‌‌تان را تنها بگذارید امروز از همین مواقع است و بیشتر از حد مزاحم عشق‌زندگی‌تان نشوید و بگذارید از تنهایی لذت ببرد.

فال روزانه ۰۷/ ۱۱/ ۱۴۰۰

امروز، روز شماست و به غیر از شادکامی و خوشی، چیز دیگری نخواهید دید. در چنین روزهایی تا می‌توانید خوش بگذارید و دوستان و آشنایان را در شادی‌های خود سهیم کنید. گرفتاری مالی که حسابی شما را نگران کرده امروز حل خواهد شد. به خودتان قول بدهید از امروز با پس‌انداز و صرفه‌جویی به گونه‌ای زندگی کنید تا در آینده هرگز روی مشکلات مالی را نبینید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان را عاشقانه دوست دارید و امروز می‌خواهید با خرید هدیه‌ای، عشق بی‌پایان خود را نثار ایشان کنید. مطمئن باشید که عشق‌زندگی‌تان این رفتار شما را فراموش نخواهد کرد و در آینده ایشان نیز به شما ثابت می‌کند که از صمیم‌قلب دوست‌تان دارد. امروز یکی از همکاران در محل کار یا همسایه‌ها در منزل که تاکنون رابطه خوبی با ایشان نداشته‌اید، از در دوستی با شما وارد می‌شود. به سینه این فرد دست رد نزنید و رابطه‌ای دوستانه با ایشان آغاز نمایید. ضعف‌های خود را تشخیص دهید و به فکر تقویت این ضعف‌ها باشید.

فال روزانه ۰۷/ ۱۱/ ۱۴۰۰

انسان نامنظم و شلوغی هستید. ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست. دستتان را روی زانوی خود بگذارید و فکری برای افزایش درآمد بردارید. وقت زیادی را به کار اختصاص ندهید و میان کار و زندگی تعادل برقرار نمایید. روز مهمی را آغاز کرده‌اید و قرار است که در جلسه کاری یا مهمانی مهمی شرکت کنید، این فرصت را به فال نیک بگیرید چرا که در این مراسم اطلاعات جدیدی به‌دست می‌‌آورید و فرصتی پیدا می‌کنید تا دانش و آگاهی خود را افزایش دهید. انسان مسئولیت‌پذیری هستید و برآورده‌کردن نیازهای اعضای خانواده را به نیازهای خودتان مقدم می‌دانید. قبل از اینکه این رویکرد باعث شود تا رسیدگی به خودتان را فراموش کنید، از امروز تصمیم بگیرید که در کنار رسیدگی به نیازهای دیگران، از خودتان غافل نشوید. امروز فرصتی دست می‌دهد تا تفریح و سرگرمی جدیدی را امتحان کنید، این فرصت را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید خوش بگذرانید. رازهای زیادی را از همسر یا عشق‌زندگی‌تان پنهان کرده‌اید و احتمال زیادی وجود دارد که یکی از این رازها امروز برملا شود و زمینه‌ای برای مشاجره میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان ایجاد نماید.

فال روزانه ۰۷/ ۱۱/ ۱۴۰۰

به پندواندرز افراد باتجربه گوش جان فرا دهید. با پس‌انداز و صرفه‌جویی، ثبات مالی‌تان را در آینده ثبات بخشید. وعده‌های پوشالی زیادی می‌دهید و به‌رغم اینکه می‌دانید از عهده انجام قول‌های‌تان بر نمی‌آیید، اطرافیان را با وعده‌های توخالی دلگرم می‌کنید، قبل از اینکه این رویکرد شما را به انسان بدقول و بی‌مسئولیتی تبدیل کند، امروز به خودتان قول بدهید که بدقولی را کنار بگذارید و زندگی را به گونه‌ای ادامه دهید که حتی اگر سرتان رفت، قول‌تان نرود. رفتار و گفتار آزار‌دهنده‌ را کنار بگذارید و با اطرافیان مهربان‌تر باشید. شرایط مناسبی برای معامله و امور مالی در پیش‌رو دارید. به لطف این شرایط اوضاع مالی خود را بهبود بخشید و دغدغه‌های مالی را کاش دهید. انسان زحمت‌کشی هستید و تلاش‌های زیادی در طول عمرتان انجام داده‌اید، اما اطرافیان قدر زحمت‌های شما را نمی‌دانند و این رویکرد زمینه ناراحتی و افسردگی شما را فراهم کرده است، این شرایط ادامه پیدا نمی‌کند و امروز اطرافیان متوجه تلاش‌های شما خواهند شد و به شما ثابت می‌کنند که قدر زحمت‌های شبانه‌روزی‌تان را می‌دانند. یکی از دوستان یا اعضای خانواده ناخواسته کار ناپسندی را انجام می‌دهد و این کار زمینه دلخوری شما را فراهم می‌کند، اما دلخوری خود را به روی این فرد نیاورید و با چشم‌‌پوشی از کنار این کار ناپسند گذر کنید.

فال روزانه ۰۷/ ۱۱/ ۱۴۰۰

احوال‌پرس پدر و مادر یا بزرگان فامیل نیستید و ادامه این وضعیت شما را از چشم ایشان خواهد انداخت. به خاطر داشته باشید که محبت، محبت می‌آورد و از امروز عشق و صفا پیشه کنید. مسئولیت‌های که بردوش دارید را به بهترین نحو ممکن انجام دهید و تنبلی را کنار بگذارید. بیشتر از همیشه مواظب اموال خود باشید چرا که احتمال دارد ضرر هنگفتی را تجربه کنید. فرصت مناسبی پیدا می‌کنید تا در کنار اعضای خانواده خوش‌ بگذرانید. احتمال زیادی وجود دارد که در محل‌کار با فرد سرشناس و مهمی دیدار کنید. این دیدار را به فال نیک بگیرید و با این فرد سرشناس ارتباطی پایدار برقرار کنید. شرایطی مهیا می‌شود تا گشتی در پارک و خیابان بزنید و به آرامش برسید. روز را با آرامش به پایان برسانید و اجازه ندهید نگرانی‌ها شما را مضطرب کند. مدت است که همسر یا عشق‌زندگی‌تان به شما ابراز علاقه نکرده و این وضعیت باعث شده تا احساس کنید که ایشان شما را مانند سابق دوست ندارد، اما سخت در اشتباه هستید چرا که امروز عشق‌زندگی‌تان هدیه‌ای برای شما خریده و با تقدیم این هدیه به شما ثابت می‌کند که از جان‌و‌دل دوست‌تان دارد.

فال روزانه ۰۷/ ۱۱/ ۱۴۰۰

اهل انجام کارهای خیر و انسان‌دوستانه نیستید، اما ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و اگر به دنبال آرامش قلبی می‌گردید، امروز زمان مناسبی است تا با شرکت در کارهای انسان‌دوستانه، به آرامش ذهنی و قلبی برسید. از کارهای خلاف و ناپسند دوری کنید. در غیر این صورت دیری نخواهد پایید که کارهای خلاف شما گریبانتان را می‌گیرد و گرفتار خواهید شد. یکی از دوستان یا آشنایان امروز با تقدیم هدیه‌ای غیرمنتظره، شما را حسابی شگفت‌زده خواهد کرد. امروز ممکن است در اولین نگاه عاشق محبوبی خوش‌قدوبالا شوید. به نفع شماست قبل از اینکه گرفتار عشقی سوزان شوید، جوانب مختلف این عشق را بررسی کنید. یکی از اطرافیان که احساس می‌کردید با شما دشمنی دارد، از در دوستی وارد خواهد شد. پیشنهاد دوستی این فرد را قبول کنید تا رفاقتی ماندگار میان شما برقرار شود. روز را با کارهای زیادی آغاز می‌کنید، تا بعدازظهر امروز این کارها به پایان می‌رسد و فرصتی برای استراحت و تفریح فراهم می‌شود.

فال روزانه ۰۷/ ۱۱/ ۱۴۰۰

روز بسیار فرخنده‌ای را در پیش‌رو دارید و سرگرمی‌های زیادی انتظار شما را می‌کشد. از این شرایط بیشترین استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. پولی که مدت‌هاست اندوخته‌اید امروز برای حل مشکلی به کمک‌تان می‌آید. این شرایط باعث می‌شود تا در آینده نیز به پس‌انداز و صرفه‌جویی ادامه دهید و همیشه به فکر روز مبادا باشید. گرفتاری‌های زیادی در زندگی دارید، اما همیشه از زیر بار این مشکلات شانه خالی کرده‌اید. زمان آن فرا رسیده که با این گرفتاری‌ها روبه‌رو شوید و مشکلات را یکی پس از دیگری حل کنید. به دلیل کار پسندیده‌ای که در گذشته انجام داده‌اید امروز مورد توجه دوستان و آشنایان قرار می‌گیرید. میان شما و یکی از همکاران یا همسایه‌ها امروز مشاجره‌ای ایجاد خواهد شد، به صلاح شما است که این مشکل را هرچه‌سریع‌تر ختم به خیر کنید و اجازه ندهید که این مشاجره به کینه شتری تبدیل شود. مدتی است که سری به دوستان قدیمی نزده‌اید و حسابی دلتنگ‌شان هستید، امروز زمان مناسبی است تا با رفقای قدیمی دیداری تازه کنید و خاطره‌های خوش گذشته را زنده نمایید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز بیشتر از همیشه به شما رسیدگی می‌کند. محبت ایشان را پاسخگو باشید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را تجربه کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج