۱۱۸۹۴۹۰
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

یحیی قصد رفتن ندارد، ولی اعتصاب ادامه دارد

طبق اطلاعات به دست آمده یحیی با وجود همه ناراحتی‌ها دوست ندارد پرسپولیس را ترک کند و می‌خواهد همچنان در این تیم به کارش ادامه دهد.

فرهیختگان: صبح روز چهارشنبه بازیکنان پرسپولیس در یک تصمیم جمعی به این نتیجه رسیدند به‌دلیل مشکلات مالی اعتصاب کنند و هیچ‌کدام از قرمزپوشان حاضر به تمرین نشدند، اما این پایان اتفاق‌های عجیب در پرسپولیس نبود و ساعاتی بعد یحیی گل‌محمدی هم از سرمربیگری این تیم استعفا کرد و اعلام شد نامه استعفایش را به مدیرعامل باشگاه داده است که البته ازسوی درویش تایید نشد. پرسپولیسی‌ها که در فصل جاری پس از مدت‌ها ترکیب مدیریتی‌شان را شناختند امیدوارانه چشم‌انتظار روزهای خوش بودند اما با استعفای رئیس هیات‌مدیره آن‌هم فقط پس از ۱۱روز از تاریخ دریافت حکم عضویت در هیات‌مدیره مشخص شد برخلاف پیش‌بینی‌ها اوضاع تغییری نکرده و خراب‌تر هم شده است.

وعده‌های سرخرمن

پرسپولیسی‌ها در فصل جاری فقط ۲۰درصد دریافتی داشتند و همین هم باعث شد بازیکنان این تیم اعتصاب کنند و سرمربی این باشگاه استعفا کند؛ اما مشکلات مالی این تیم فقط مربوط به مدیریت فعلی نیست، پرسپولیسی‌ها بیشتر از این شاکی هستند که چرا وعده‌های مدیران که در این باشگاه پست می‌گیرند محقق نمی‌شود. در دوره مدیریت سمیعی در پرسپولیس ۱۴شهریور قرار بود اعضای این تیم ۱۰ تا ۱۵درصد دریافتی داشته باشند ‌اما پولی به حساب پرسپولیسی‌ها واریز نشد. پس از مدیریت سمیعی، صدری به سرخپوشان قول داده بود که تا ۲۱دی‌ماه، باشگاه ۲۰درصد پرداختی خواهد داشت که البته قول صدری هم عملی نشد تا اینکه مدیریت جدید روی کار آمد. درویش قبل از بازی با فولاد راهی تمرین پرسپولیس شد و در جلسه‌ای به بازیکنان این تیم قول داد در روزهای ابتدایی هفته به بازیکنان و کادرفنی پرداختی داشته باشد، اما درویش هم روی قولش نماند تا بازیکنان و کادرفنی از وعده‌های سر خرمن خسته شوند‌ و تصمیمی جنجالی بگیرند.

هشدار دو هفته پیش یحیی رنگ واقعیت گرفت

یحیی گل‌محمدی روز گذشته و پس از اعتصاب بازیکنان پرسپولیس در پی مشکلات مالی از سمتش استعفا کرد. گل‌محمدی دو هفته قبل هشدار داده بود اگر مشکلات حل نشود تیم وارد فاز بحران می‌شود. یحیی در مصاحبه‌هایش از عدم پرداختی و بی‌انگیزه‌شدن بازیکنان تیمش ناراحت و نگران بود‌، اما دل‌نگرانی اصلی او به پنجره بسته این تیم و عدم تقویت تیمش برمی‌گردد که با وضع فعلی روزنه امیدی به دوباره جان گرفتن پرسپولیس نیست! ازسوی دیگر گفته شد اعتصاب بازیکنان قرار بوده زودتر انجام شود اما گل‌محمدی از آنها خواسته بود صبر کنند و درنهایت خودش هم مجبور به استعفا شد تا به این شکل اعتراضش را به وضعیت مالی فعلی نشان دهد.

در شرایطی که رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس در جلسه مربوط به ‌خصوصی‌سازی حضور داشت، مدعی شد استعفای سرمربی این باشگاه به دستش نرسیده است! اینکه مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس از وضعیت تیمش تا این حد بی‌اطلاع باشد دیگر جای تعجب ندارد، از آنجا که هنوز چند روزی از اظهارنظر رئیس هیات‌مدیره مستعفی پرسپولیس نگذشته است که گفته بود خبر نداشتم این تیم برای انجام مسابقه به اصفهان رفته است. بی‌خبری مدیرانی که فقط چند روز از انتخاب‌شان می‌گذرد حواشی و سروصدای زیادی ایجاد کرده‌اند.

دردسرهای مدیر حاضری‌خور!

درویش که با وزیر رفاقت دیرینه دارد فکر می‌کرد می‌تواند با درآمد کارگزار و اسپانسر سروسامانی به اوضاع بد مالی پرسپولیس بدهد؛ اما کارگزار جلوتر از زمان‌بندی پرداختی‌ها به حساب باشگاه واریزی داشته است و به‌نظر نمی‌رسد دست درویش به‌جایی بند باشد تا مطالبات بازیکنان و مربیان را به‌موقع پرداخت کند. مدیر جدید پرسپولیس جدا از پرداختی به پرسپولیسی‌ها باید به فکر باز کردن پنجره نقل‌وانتقالات و خریدهای جدید کادرفنی هم باشد. ضمن اینکه شکایت استوکس هم به مراحل نهایی رسیده و این یعنی دردسری تازه و احتمالا پنجره‌ای که به‌دلیل واریزنشدن پول اوساگونا هنوز بسته است به این آسانی‌ها باز نخواهد شد.

۱۶ روز مانده به پایان نقل‌وانتقالات مشکلات حل می‌شود؟

درحالی که مدیران پرسپولیس از طریق مطالبات‌شان در سازمان لیگ پول بدهی به اوساگونا را تهیه کرده‌اند هنوز این پول به حساب این مهاجم ننشسته و پنجره نقل‌وانتقالاتی قرمزها بسته است. درصورت باز شدن پنجره -که باشگاه پرسپولیس مدعی بود در یک پروسه زمانی دو، سه‌روزه باز خواهد شد- درویش باید به فکر خریدهای جدید باشد ضمن اینکه با استوکس هم تسویه کرده و درصدی از مطالبات بازیکنان و کادرفنی را به حساب‌شان واریز کند. زمان نقل‌وانتقالات نیم‌فصل ۱۶روز دیگر به پایان می‌رسد و باید صبر کرد و دید در این مدت چه اتفاق‌هایی پیش خواهد آمد‌.

یحیی برمی‌گردد اما اعتصاب ادامه دارد؟

طبق اطلاعات به دست آمده توسط «فرهیختگان»، یحیی با وجود همه ناراحتی‌ها دوست ندارد پرسپولیس را ترک کند و می‌خواهد همچنان در این تیم به کارش ادامه دهد‌. یحیی که چند روز قبل خبر استعفایش رسانه‌ای شده بود با نامه استعفا می‌خواهد اعتراض و نارضایتی خود را به‌وضع موجود نشان دهد. درویش هم احتمالا استعفای او را نمی‌پذیرد چون از عواقب آن و رویارویی با هواداران سرخ‌دوست آگاه است! با این حال شنیده‌ها حاکی از آن است که اگر مشکلات مالی پابرجا باشد اعتصاب قرمزپوشان و تمرین‌نکردن آنها تا اوایل هفته آینده هم ادامه‌دار خواهد بود.

اولین واکنش از جانب کاپیتان

کاپیتان پرسپولیس تنها بازیکن این تیم بود که در تمرین غایب بود و دلیل آن را مشکلات شخصی عنوان کرد. سیدجلال حسینی در مصاحبه‌ای به دفاع از همبازیانش پرداخت و اعلام کرد چرا اتفاق‌های بد به‌صورت سریالی باید برای پرسپولیس بیفتد؟ وی گفت: «آنقدر مشکلات پرسپولیس زیاد شده که هر مدیری هم بیاید به مشکل خواهد خورد. آقای صدری هم همین مشکلات را که قبلی‌ها درست کرده بودند، داشت. حالا آقای درویش هم با کوهی از مشکلات مالی و... مواجه شده و این دو نفر آخری واقعا کاری نمی‌توانند کنند. بازیکنان و مربیان پرسپولیس هم خانواده و خرج دارند. برخی از آنها خرج چند خانواده را می‌دهند و من می‌دانم مربیان و بازیکنانی داریم که مستاجر هستند، برخی ماشین خود را فروخته و در نیم‌فصل گذشته پول آن را خورده‌اند! آنها روی قول مدیران باشگاه و قراردادی که بسته‌اند حساب باز کرده‌اند. خیلی‌ها فقط یک بازی، یک برد یا قهرمانی را می‌بینند اما از مسائل دیگر بی‌خبر هستند و بازیکنان پرسپولیس در همه این سال‌ها نشان داده‌اند به تیم خود تعصب دارند و غیرتمند هستند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      معلومه که قصد رفتن نداره این تیم با درایت وزارت قبلی ورزش چند سال است استخوان بندی خود را حفظ کرده ویکی مثل درخشان هم که یک مربی معمولی است میتونه نتیجه بگیره

      پاسخ ها

      • البرز

        توچرا نمیفهمی
        همه ای مشکلات رو نمیبینی فقط چسبیدی به ماندن یا نماندن یحیی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج