جاباما
۱۱۸۹۶۰۷
۵۰۱۸
۵۰۱۸
پ

شخصیت‌شناسی از اندازه انگشت شست دست

تنها کاری که در این جا باید انجام دهید این است که به انگشتان شست خود نگاهی بیندازید.

همشهری آنلاین: افراد را می‌توان به سه دسته مختلف تقسیم کرد. افرادی هستند که نیمه بالایی انگشت شستشان بزرگتر از نیمه پایینی آنهاست. سپس افرادی با انگشت شست هستند که در آن دو نیمه بالا و پایین از نظر اندازه برابر هستند و در آخر، افرادی هستند که نیمه پایینی شست‌های آنان بزرگتر از قسمت بالایی است. ما آنها را Thumb A و Thumb C Thumb Bمی‌نامیم.

شخصیت‌شناسی از اندازه انگشت شست دست

انگشت شست A

اعتقاد بر این است که افرادی با این نوع شست، جایی که قسمت بالایی بزرگتر از قسمت پایینی است، نسبت به شریک زندگی خود اشتیاق بیشتری دارند. همچنین قرار است به آنها وفادارتر باشند. افرادی با چنین انگشت شست همیشه رابطه خود را به هر چیز دیگری در زندگی خود ترجیح می‌دهند. شغل، سرگرمی آنها، هیچ چیز به اندازه شریک زندگی آنها برای آنها مهم نیست.

انگشت شست B

آیا هر دو نیمه شست شما یک اندازه هستند؟ پس این را بدانید که در مورد رابطه بسیار آرام و خونسرد هستید. شما اجازه نمی‌دهید احساسات شما را از خود دور کنند. شما یک هدف تعیین می‌کنید، آن را برنامه‌ریزی می‌کنید و به آن پایبند هستید. شما تسلیم وسواس‌های پرشور نمی‌شوید. این همچنین به این معنی است که عاشق شدن برای شما سخت‌تر است.

انگشت شست C

اگر نیمه پایینی انگشت شست شما بزرگتر از قسمت بالایی باشد، شما بسیار قابل اعتماد هستید. شما قبل از اقدام فکر می‌کنید. وقتی بالاخره کسی را مد نظر می‌گیرید، احتمال زیادی وجود دارد که آن شخص برای شما مناسب باشد. شما به کمتر راضی نخواهید شد اما هنگامی که آن شخص خاص را پیدا کردید، می‌توانید به او علاقه زیادی پیدا کنید. خوش به حال شما!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج