۱۱۸۹۸۹۳
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

توصیه‌های بهداشتی رونالدو در نمایشگاه دبی!

کریستیانو رونالدو که تعطیلات زمستانی خود را در امارات سپری می کند، در مراسم اکسپو ۲۰۲۰ به سخنرانی پرداخت.

ورزش سه: کریستیانو رونالدو که تعطیلات زمستانی خود را در امارات سپری می کند، در مراسم اکسپو ۲۰۲۰ به سخنرانی پرداخت.

اکسپو ۲۰۲۰ یک نمایشگاه جهانی با حضور ۱۹۲ کشور است که از اول اکتبر ۲۰۲۱ تا ۳۱ مارس ۲۰۲۲ و به مدت ۱۸۱ روز برگزار می شود. در ابتدا قرار بود نمایشگاه در اکتبر ۲۰۲۰ برگزار شود اما به‌دلیل همه گیری ویروس کرونا، یک سال به تعویق افتاد.

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی منچستریونایتد که اکنون در امارات حضور دارد، به عنوان یکی از مهمانان این نمایشگاه، امروز در میدان الوصل دبی مشغول سخنرانی شد. او با اشاره به اینکه میزبانی دبی از رویداد جهانی "اکسپو ۲۰۲۰ دبی" بسیار شگفت انگیز و باورنکردنی است، گفت: این شهر جذاب توانسته این تعداد از نژادها و فرهنگ ها را در یک مکان جمع کند.

این مراسم در جلسه گفتگوی "اکسپو ۲۰۲۰ دبی" در میدان الوصل و به عنوان بخشی از "هفته سلامت و تناسب اندام" با حضور هزاران نفر از هواداران و طرفداران کریستیانو رونالدو برگزار شد که آنها پیراهن های این بازیکن افسانه ای را با تیم سابقش رئال مادرید و تیم فعلی یعنی منچستریونایتد به تن کرده بودند.

رونالدو در حال حاضر و پس از تعطیلی لیگ برتر انگلیس به دلیل برگزاری مرحله مقدماتی جام جهانی، برای گذراندن تعطیلات زمستانی خود در دبی به سر می برد. مسئله ای که رونالدو نشان داده به آن علاقه دارد و او در این مقطع از سال به همراه خانواده اش راهی دبی می شود.

توصیه‌های بهداشتی رونالدو در نمایشگاه دبی!

تماشاگرانی که ساعاتی قبل از حضور رونالدو در میدان الوصل در نمایشگاه اکسپو 2020 دبی حضور داشتند، از حضور این بازیکن شگفت زده شدند، زیرا رونالدو با ظاهر جذابی در آنجا حضور پیدا کرد. او یک پیراهن سفید را بر تن داشت که شعاری درخصوص این نمایشگاه بر روی آن حک شده بود ضمن اینکه او جایزه «گلوب ساکر» یا بهترین گلزن جهان را که اخیرا در دبی تاج گذاری کرده بود، به همراه داشت.

رونالدو درباره اکسپو 2020 گفت: من از کاری که در دبی انجام شده تعجب نمی کنم، ما همیشه به هر چیز جدید در دبی عادت کرده ایم. در این مکان جذاب، فرهنگ های کشورهای مختلف جهان در قالب 192 غرفه نمایشگاهی سراسر دنیا گرد هم آمده اند.

رونالدو برای بازدیدکنندگان از نمایشگاه اکسپو 2020 دبی پیامی فرستاد و در آن گفت: «مراقب زود خوابیدن و خوردن وعده‌های غذایی سالم باشید. به نصیحت والدین خود گوش فرا دهید، فرزندان و نسل آینده باید رویاپردازی کنند و اصرار داشته باشند که آرزوهایشان برآورده شود و این چیزی است که من همیشه به فرزندانم آموزش می دهم.»

توصیه‌های بهداشتی رونالدو در نمایشگاه دبی!

وی افزود: من به زودی ۳۷ ساله می شوم و همچنان با شور و شوق کامل بازی می کنم و به این کار ادامه خواهم داد. از همه می خواهم که سلامت خود و بدنشان را حفظ کنند و برای دیگران الگو باشند و تاکید می کنم که همیشه برای حفظ سلامت فرزندانتان، استفاده از تلفن همراه را برای فرزندانتان منع کنید تا با این کار سلامتشان را حفظ کنید. چیزی که در حال حاضر به من احساس خوشبختی می دهد، تولد دو فرزند جدیدم است.

رونالدو خطاب به جمعیت حاضر در میدان الوصل گفت: انتظار نداشتم این تعداد از مردم برای دیدن من به میدان الوصل بیایند، از حضور این افراد خوشحالم که به من اشتیاق و انگیزه برای کار بیشتر می دهد، از همه شما متشکرم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج