۱۱۸۹۹۴۲
۸ نظر
۵۰۰۰
۸ نظر
۵۰۰۰
پ

از نسخه دکتر بیژن استفاده کنید

پرسپولیس بعد از ۵ قهرمان و یک نایب قهرمانی این روز‌ها بی‌پولی رنج می‌برد و شرایط خوبی در این تیم حاکم نیست.

خبرآنلاین: مشکلات مدیرتی ربطی به مسائل فنی ندارد؛ این هم ربطش: پرسپولیس برای تقویت خود، کوشکی را از پیکان می‌خواست اما بازیکن مورد نیاز یحیی به راحتی می‌رود به فولاد، همان تیم حرفه ای که صد در صد خصوصی اداره می‌شود و ریالی به کارخانه فولاد متکی نبوده و نیست! به مدد عصای جادویی آن دو عزیز تمام نشدنی (اولیایی و مصطفوی) نوش جان فولاد اما موضوع مطروحه ما فولاد نیستند.

یحیی چاره ای جز استعفا نداشت، شما میگویید نمایشی است اما مگر سرمربی تیم قهرمان که به گواه اکثر کارشناسان کماکان جذاب ترین فوتبال لیگ را ارائه می‌دهد بیکار است دنبال نمایش در چنین مقطعی باشد؟ تیمش مجموعه ای از نداشتن ها و نبودن ها و نشدن ها است. حریف ۴۰ تا ۶۰ درصد پرداختی داشته اما در این سو خدا عالم است.

مگر می‌شود بازیکن ۶۰ درصد بگیرد و بخواهد اعتصاب کند؟

اگر منبع معتبر می‌خواهید شما را ارجاع می‌دهم به سخنان آجورلو در ابتدای فصل ،شبی که بی پرده و صریح برای کادر فنی اش شمشیر را از رو کشید و گفت هرچه شما خواستید مهیا ساختیم و هیچ بهانه‌ای برای "نتیجه نگرفتن" قابل قبول نیست.

ترجمان حرف آجورلو این است، استقلال بر خلاف پرسپولیس مشکل مالی نداشته و ندارد. گلِه‌ای نیست نوش جانشان ،اصلش همین است اما باید پرسید چگونه و چطور تیمی که هم هوادار بیشتری دارد هم عملکرد به مراتب بهتری در جام ربایی داشته و دارد، قادر به جذب اسپانسر و پول نقد نیست اما برای آن یکی به راحتی خوردن راحت الحلقوم مهیا است؟

یک جای کار می‌لنگد و آنجا جایی نیست جز پایه های لرزان صندلی مدیریت پرسپولیس ؛جایی که مجید صدری با وجود تمایل شدید به دیده شدن و بقا، راه حل را در فرار یافت.

قید مشهوریت و محبوبیت را زد ،چرا؟ چون می‌دانست هر ثانیه ماندنش به معنای شنیدن ناسزای بیشتر است. مشکل دقیقا همینجاست.

مدیران پرسپولیس، هیات مدیره پرسپولیس و همه کسانی که باید مشکلات قهرمان ۵ دوره متوالی لیگ را برطرف کنند ،نیستند، فقط هستند که در ظاهر باشند. دکتر ذولفقار نسب باهوش تر از همه بود که زود رفت و درویش به خیالش مانند سایپا که پولی از غیب می رسد مانده اما اینجا آنجا نیست. اینجا پرسپولیس است با میلیون ها هوادار و هزاران مشکل بزرگ و کوچک.

اینجا آنجا نیست؛ اینجا با هواداری طرفی که دغدغه پرسپولیس همسنگ دیگر مشکلات زندگی اش است.

شو و شوخی و شاخ بازی مجازی کارگر نیست. جمله سازی تهوع آور با بابا مسعود و بابا حمید و این دست از بی نمک بازی ها را کنار بگذارید.

پرسپولیس محتاج صدقه نیست. قهرمان ،رانت نمی‌خواهد؛حقش را می‌خواهد و این حق ،ستاندنی نیست جز انتخاب مردانی از جنس متفاوت. مگر چشم بندی است که آجورلو بتواند و این یکی نتواند؟

جذب کارگزار قوائد خود را دارد و گویا صدری در تمام این مدت موفق به انجام ماموریتش نبوده. یحیی بماند که با آبرویش چه کند؟ بازیکنش به حق، پول می‌خواهد و او می‌داند با ذهن مشوش، عضله دستور لازم را از مغز نمی‌گیرد. تبعیض یعنی آن دو عزیز راپورت چی، صد در صد دولتی بودن سپاهان را نبینند و در این سو مته به خشخاش سرخابی ها بگذارد. می‌خواهید دروغ نگویید ؛بسم الله اول از همان «سمت »تیم های «صمت »شروع کنید.

دستشان تا آرنج در خزانه دولت است و بدون پول دولتی،یک روز هم امکان بقا در لیگ یک را ندارند ،می‌دانید چرا؟ چون اگر کار به بلیط فروشی، لباس فروشی و حق پخش واقعی بکشد آنها توان رقابت با سرخابی ها را ندارند اما آن دو عزیز سپیدموی این ها را نمی‌بینند.

پرسپولیس حتی توان خرید بازیکن متوسط را از پیکان ندارد و این یعنی مردان اشتباهی آن صندلی ها را غصب کردند .

آنها تا دیر نشده می‌بایست نسخه دکتر بیژن را برای خود نیز بپیچید؛ماندن، سفر رفتن، حق ماموریت، مشهوریت... همه اینها زیباست و فریبنده اما عاقلانه تر از ناسزا نشنیدن و مورد لعن و نفرین واقع نشدن گزاره ای نبوده و نخواهد بود.

از آبرویتان پاسداری کنید، ماندن به هرقیمتی با روح انسان آزاده در تضاد است خداحافظ شما و آبرویتان .

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سروش

      تا دو هفته پیش که از بازی لنگ و مربی دلالشون می نالیدید که چرا تیقدر بی برنامه و بی تاکتیک بازی می کنه حالا شد تیمی که بهترین بازیهارو می کنه

    • X

      پس نسخه دکتر بابامسعود چی

    • X

      چقد قیافت شبیه لنگی های بی منطق و سوفسطایی هست

    • بدون نام

      احسنت به شما، انصافا حق مطلب را ادا نمود

    • سعید

      هوچیگران شما تو این چند سال که تبر به ریشه باصالت ترین وپرافتخار ترین تیم ایران میزدن کجا بودین بابا جم کنین

    • لنگ

      قبلا بابا معیوب بود برای شما کجایی کار برای دیگران نمی لنگید هوچی

      پاسخ ها

      • ارتش سرخ

        بابا کیسه کشت جام ندیده شما که هرچقدر پول خرج کنم تیمتون تیم نمیشه بشوت مامله کیسه کش فقط ارتش سرخ

    • آبی سرور لنگ خیس

      5 سال هر بلایی که بود سر استقلال آوردند جیک نزدید چی شد مربی لنگ الکی واسه بازار گرمی استعفا کرد صداتون در اومد، همتون لنگی هستید، متاسفانه این سایت سنگ لنگو خیلی به سینه میزنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج