۱۱۹۰۰۲۸
۳ نظر
۵۰۱۵
۳ نظر
۵۰۱۵
پ

پای خودرو‌های «تویوتا» به ماه باز می‌شود!

شرکت خودروسازی ژاپنی تویوتا قصد دارد با توسعه خودرو جدیدی به نام لونارکروزر در دهه‌های آینده رانندگی روی سطح ماه و مریخ را امکان پذیر کند. در ادامه تصاویری از این مریخ نورد را خواهید دید.

دیجیاتو: شرکت خودروسازی ژاپنی تویوتا قصد دارد با توسعه خودرو جدیدی به نام لونارکروزر در دهه‌های آینده رانندگی روی سطح ماه و مریخ را امکان پذیر کند.

پای خودرو‌های «تویوتا» به ماه باز می‌شود!

شرکت خودروسازی ژاپنی با همکاری آژانس فضایی این کشور قصد دارد خودرویی را برای کاوش در سطح ماه طراحی و توسعه دهد تا در سال 2040 به افرادی کمک کند که قرار است روی ماه و سپس مریخ زندگی کنند. خودرو این شرکت لونارکروزر نام دارد و مانند یک خودرو معمولی نخواهد بود، بلکه از یک بازوی رباتیک پشتیبانی می‌کند که برای انجام کارهایی مانند بازرسی و نگهداری طراحی شده است.

پای خودرو‌های «تویوتا» به ماه باز می‌شود!

به گفته تویوتا این نام به خودرو شاسی بلند تویوتا لندکروزر اشاره دارد و بر اساس کیفیت، دوام و قابلیت اطمینان مورد انتظار آن‌ها از این ماه‌نورد و همچنین مفهومی که این شرکت برای مدت‌ها از خودروهای لندکروز داشته انتخاب شده است.

«تاکائو ساتو» سرپرست پروژه لونار کروزر در شرکت تویوتا موتور به آسوشیتدپرس توضیح می‌دهد.

ما فضا را به عنوان منطقه‌ای برای دگرگونی خود در هر قرن می‌بینیم. با رفتن به فضا، ممکن است بتوانیم ارتباطات راه دور و سایر فناوری‌هایی را توسعه دهیم که برای زندگی انسان‌ها ارزشمند هستند.

پای خودرو‌های «تویوتا» به ماه باز می‌شود!

تویوتا و آژانس فضایی ژاپن اولین بار در ژوئن سال 2019 قرارداد کار روی یک ماه نورد سرنشین دار را امضا کردند و انتظار می‌رود تا این خودرو در اواخر دهه 2020 همزمان با بازگشت انسان به ماه وارد فضا شود و مدت طولانی‌تری را در سطح ماه خواهد بود تا بیشتر در آن کاوش کند.

پای خودرو‌های «تویوتا» به ماه باز می‌شود!

در حالی که این خودرو توسط تویوتا توسعه پیدا می‌کند بازوی رباتیک آن توسط شرکت Gitai Japan Inc آماده می‌شود. «شو ناکانوسه» مدیر عامل این شرکت ادعا دارد که چالش پرتاب به فضا اساسا برطرف شده است، اما کار در فضا خطرات بسیار زیادی برای فضانوردان به همراه دارد و ربات‌ها در این زمینه به کمک آن‌ها خواهند آمد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باید بدن دست ایران خودرو بسازن بهتر ازاونها میسازن خخخ

    • بدون نام

      به ایران ولی باز نمیشه! تا کی باید بخریم خودروها بی کیفیت و به روز نشده تا کی باید منابع نفتی گازیمونو هدر بدیم کله دنیا خودرو برقی رفته سمتش نمیتونه تولید کنه خودروساز داخلی مرزارو باز کنید یا هم به یکی نمایندگی بدین وارد کنه چطور به خودروها بی کیفیت چینی دادین نمایندگی؟؟؟؟

    • بدون نام

      پرایدم آرزست!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج