جاباما
۱۱۹۰۰۴۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

اقدام مشکوک بازیکن زنیت و تایید سردار آزمون

سردار آزمون با انتشار پیامی به شایعات جدایی زودهنگامش از تیم زنیت روسیه دامن زد.

خبرآنلاین: سردار آزمون به خاطر توافق پنهانی با باشگاه بایر لورکوزن باعث خشم سران باشگاه زنیت شد. اقدام سردار برای مذاکره و توافق با لورکوزن قانونی بود و این موضوع که زنیت نمی‌توانست ایرادی به کار او بگیرد، ناراحتی بیشتر روس‌ها را در پی داشت.

گفته می‌شد مدیران زنیت در فاصله چند ماه مانده تا پایان قرارداد آزمون با زنیت، این مهاجم ایرانی را به تیم دوم خود تبعید می‌کنند. این خبر واکنش منفی بسیاری از رسانه‌ها و کارشناسان روسیه را در پی داشت که معتقد بودند زنیت بیشتر از این اقدام متضرر خواهد شد.

آزمون از فصل آینده بازیکن بایر لورکوزن آلمان خواهد بود اما ممکن است در صورتی که زنیت بازیکن جانشین او را پیدا کند، در همین نقل و انتقالات زمستانی به بوندس لیگا برود.

این مهاجم در حال حاضر در اردوی نیم فصل زنیت در دبی در قرنطینه کرونایی به سر می‌برد اما با انتشار پیامی، به شایعات جدایی زودهنگامش از زنیت دامن زد.

ماجرا از اقدام هم تیمی آزمون در زنیت آغاز شد. «ماگومد اوزدویف» بازیکن زنیت تصاویری سیاه و سفید از سردار آزمون به اشتراک گذاشت با این پیام: «رویای خود را دنبال کنید. دلم برایت تنگ خواهد شد کلخوز.»

«کلخوز» که به معنای کشاورزان اشتراکی در شوروی سابق است، یکی از کلمات مورد علاقه و مورد استفاده آزمون در دوران حضورش در زنیت بوده است.

اما آزمون هم در زیر این پیام، جملاتی را منتشر کرد که رسانه‌های روسیه آن‌را جدایی قطعی مهاجم تیم ملی ایران از زنیت قلمداد کرده‌اند.

سردار نوشت: «تمام بازیکنان، مربیان و همه هواداران کلخوز زنیت در قلب من هستند.» آزمون در کنار این پیام، «استیکر» غمگین را هم قرار داده است.

به این موضوع باید خط خوردن نام آزمون از لیست زنیت برای اردوی پرتغال را هم اضافه کرد. زنیت در حالی اردوی دوم خود را در پرتغال برگزار می کند که نام مهاجم ایران در لیست این سفر دیده نمی شود. هرچند که آزمون در حال حاضر در قرنطینه به سر می برد اما غیبتش در پرتغال می تواند ابهامات را بیشتر کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج