جاباما
۱۱۹۵۶۶
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

معروف: صعود ما در تاریخ بی سابقه بود

سرگروه تیم ملی والیبال گفت: ملت ایران فهمیدند والیبال متکی به یک شخص نیست و این مجموعه والیبال ایران است که خوب کار می کند.

خبرگزاری ایرنا: سعید معروف در نشست خبری بعد از بازی با لهستان افزود: پیش بینی می کردیم بازی سختی داشته باشیم چون برای این تیم حکم مرگ و زندگی داشت. با آمادگی روانی خوبی به میدان رفتیم.

وی تصریح کرد: خوشحالم چیزی که کمتر کسی پیش بینی می کرد اتفاق افتاد. امیدوارم در فینال هم بازی های خوبی از والیبال ایران نمایش دهیم.

کاپیتان تیم ملی والیبال این پیروزی و صعود را به ملت ایران تبریک گفت و افزود: دست تک تک بازیکنان را می بوسم. امیدوارم مسیر والیبال ایران همچنان به سوی پیشرفت حرکت کند.

وی تاکید کرد: نشان دادیم با ۱۲ نفر بازی می کنیم و تیم متکی به یک نفر نیست. در این بازی دو نفر که تعویض شدند بهتر از همه بازی کردند و نشان دادند که بین بازیکنان تفاوتی وجود ندارد.

کاپیتان تیم ملی والیبال یادآور شد: صعود ما در تاریخ بی سابقه بود که یک تیم در دومین سال حضورش در لیگ جهانی به فینال صعود کند. چیزی از این بهتر نمی شد نصیب والیبال ایران شود. خوشحالم که بازیکنان مزد زحمات خود را گرفتند.

وی افزود: امیدوارم از بین تیم های لهستان و برزیل هر کدام که استحقاق دارد صعود کند. مطمئن باشید با تمام قوا به مصاف لهستان می رویم تا به پیروزی برسیم.

تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار با لهستان سه بر صفر به پیروزی رسید و برای نخستین بار به مرحله نهایی لیگ جهانی صعود کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • man

      به غيور مرد آذربايجاني و ساير بازيكنان عزيز

      پاسخ ها

      • سعید

        فکر کنم میخواستی بگی درود یادت رفت ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج