۱۱۹۸۳۰
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

فرزانه کابلی از سکته همسرش می گوید

فرزانه کابلی همسر هادی مرزبان می‌گوید، در جریان توقیف نمایش «تانگوی تخم‌مرغ داغ» فشارها بر روی این کارگردان آن‌قدر زیاد بود که سرانجام منجر به سکته مغزی شد.

خبرآنلاین: صبح امروز خبر بستری شدن هادی مرزبان در بیمارستان در رسانه‌ها منتشر شد. کارگردانی که چند وقت پیش، توقیف نمایشش «تانگوی تخم‌مرغ داغ» خبرساز شد.

حالا فرزانه کابلی همسر هادی مرزبان درباره وضعیت فعلی این کارگردان تئاتر می‌گوید: «آقای مرزبان دیشب عمل کردند چون خونریزی مغزی داشتند. این اتفاق هم بعد از آن مشکلات دادسرا و فشار زیادی که به ایشان آمد، روی داد.

بهرحال ایشان همان شبانه از ساعت یازده شب تا ۳ صبح در اتاق عمل بودند و خوشبختانه عمل با موفقیت انجام شدم. همین الان با ایشان صحبت کردم. حالشان خیلی بهتر است.»

او همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا این سکته مغزی عوارض جانبی داشته یا خیر اظهار می‌کند:‌ «نه خوشبختانه. دکتر گفت اگر خون در مغزشان لخته شده بود همان جا لخته را ساکشن می‌کردیم اما چون خونریزی پراکنده بود لازم بود که عمل صورت بگیرد.»

کابلی با اشاره به مشکلاتی که برای نمایش «تانگوی تخم‌مرغ داغ» پیش آمد می‌گوید:‌ «طی ماه‌های گذشته ما شرایط خیلی سختی داشتیم. نمایش ما از شورا نظارت مجوز گرفته بود. اگر این مجوز نبود که ما نه می‌توانستیم دکور بزنیم، نه طراحی لباس داشته باشیم و نه حتی تبلیغات بکنیم. اما در نهایت نمایشی که ۳۳ شب اجرا شده بود را متوقف کردند و هر روز یکی از ما به دادسرا فراخواندند.»

این بازیگر ادامه می‌دهد: «روز نخست هادی به همراه آقای نصیریان به دادسرا رفت، اما روز دوم گفتند من هم باید با ایشان بروم، در نهایت روز سوم هادی تصمیم گرفت همه گروه را با خود ببرد تا بلکه بتواند مشکل را به نوعی حل کند. حتی به ما گفتند باید نویسنده نمایشنامه هم بیاید که ما گفتیم نویسنده فوت کرده و در قید حیات نیست. در تمام این مدت هادی مدام می‌گفت سرم درد می‌کند و ما هر چه دکتر می‌رفتیم، جواب نمی‌گرفتیم. چون هر دکتری یک چیزی می‌گفت. حتی خیلی‌ها این سردردها را مربوط به سینوزیت می‌دانستند و طی این مدت نمی‌دانید چقدر آنتی‌بیوتیک به بدن هادی تزریق شد، اما این سردردها همچنان ادامه داشت تا این که متاسفانه این اتفاق افتاد.»

همسر هادی مرزبان می‌افزاید: «شب گذشته، در جلسه‌ای که با مسئولین مرکز هنرهای نمایشی داشتند ناگهان حالش بد شد و گرچه خودش برای رفتن به بیمارستان مقاومت می‌کرد، اما آنقدر وضعیت سلامتی‌اش به خطر افتاده بود که ناچار به بیمارستان رفت. در بیمارستان هم دکتر به من گفت تعادل بدنش به هم خورده است و عدم تعادل مدام دارد بیشتر می‌شود به همین خاطر باید زودتر تحت عمل جراحی قرار بگیرد.»

به گفته فرزانه کابلی اما حالا خطر رفع شده است اگرچه هادی مرزبان همچنان در بیمارستان بستری است و تا بهبودی فاصله دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج