۱۱۹۸۳۷
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

دولت ساعت کاری در ماه رمضان را تغییر دهد

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: دولت با تغییر ساعت کاری کارمندان بدون کاهش آن می‌تواند بدون زیر پا گذاشتن قانون در جهت رفاه حال روزه‌داران گام بردارد.

خبرگزاری تسنیم: کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس در خصوص تغییر ساعت کاری در ماه مبارک رمضان سال جاری، گفت: طولانی بودن روز و گرمای شدید امسال باعث ایجاد فشار و سختی روزه‌داری، متدینین و روزه‌داران شده است و بهتر است دولت در این خصوص تدبیری بیندیشد.

وی افزود: براساس تاکید قانون میزان ساعت کاری کارمندان می‌بایست در چارچوب حدود تعریف شده باشد و ساعت شروع و پایان آن با تصمیم هیات دولت قابل تغییر است و نیاز به مصوبه مجلس ندارد.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس، تاکید کرد: در قوانین بر رعایت ۴۴ ساعت کاری کارمندان تاکید شده و باتوجه به اینکه در برهه فعلی روزها طولانی و بسیار گرم هستند و اغلب مردم متدین کشور روزها به روزه‌داری و شب‌ها به عبادت مشغول هستند، دولت می‌تواند با اتخاذ تصمیمات لازم به یاری مردم روزه‌دار بشتابد.

جلالی تصریح کرد: دولت می‌تواند براساس تصمیم خود ساعت شروع کار ادارات را از ۸ صبح به ۹ یا ۱۰ صبح تغییر دهد که این مشکلی در از بین رفتن میزان ساعت کاری کارمندان ایجاد نمی‌کند.

وی تاکیدکرد: تغییر ساعت کاری در ماه مبارک رمضان امری متداول در همه کشورهای اسلامی است و در رمضان امسال هم اغلب کشورهای اسلامی ساعت کاری کارمندان و کارگران دولتی و خصوصی خود را تغییر داده‌اند.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: دولت با تغییر ساعت کاری کارمندان بدون کاهش آن می‌تواند بدون زیر پا گذاشتن قانون در جهت رفاه حال روزه‌داران گام بردارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ترسو

      روزه داران مگه برای دولت روزه میگیرن !!!! کار مملکت زمین بمونه چیه که اقا روزه است ؟؟؟؟ 9 صبح بیاین سر کار و جلو کولر لم بدین...... ساعت 1 برین خونه جلو کولر بخوابین...... چیه که ماه رمضونه ؟؟؟ پس بقیه مشاغل چی؟ اونا ادم نیستن که با همین شرایط روزه ام میگیرن ؟ یکدفعه بگین ماه رمضون تعطیل عمومی و خلاص ..........

      پاسخ ها

      • تارا

        دوست عزیز کار مملکت با یکساعت در روز اون هم فقط برای یک ماه در سال زمین نخواهد موند، کسی که کارمند باشه و بخواد کار کنه و پول حلال بگیره مطمئن باش تو همون ساعت کاری کار مردم رو انجام میده و کسی که از زیر کار درو باشه با یکی دوساعت کم و زیاد درست نمیشه. پس لطفا همه کارمندارو با یه چشم نگاه نکنید و به همه تعمیم ندید.

    • محمد

      دولت متوجه تعداد قليل روزه داران در ادارات شده كه ساعات كاري را تغيير نمي دهد تا روزه خواران به سختي تغذيه شوند .

    • ایران وطن من

      باسمه تعالی
      حضرت محمد (ص): اى مردم هركه در اين ماه بر به كار گرفتن غلام و كنيز خويش آسان گيرد،خدا در قيامت حساب او را آسان كند.

    • شهرزاد ازابادان

      دولت یه فکری بحال ما مردم خوزستان بکن که در48درجه دماروزه می گیریم خودشن تو تهران تواب وهوای خوب نشتن به فکرماخوزستانی های بدبخت نیستن توگرما وگردو خاک.قربون دولت احمدی نژاد واقعا این شرایط رو درک میکرد.سبدکالا عزت مردم رو ازبین برده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج