جاباما
۱۱۹۹۶۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

با دو رگه‌های آسیایی جام جهانی آشنا شوید

در جام جهانی ۲۰۱۴ بازیکنانی با نژاد آسیایی در تیم‌های مختلف به میدان رفته‌اند که سایت بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ به آن اشاره کرده است.

خبرگزاری فارس: سایت بازی‌های آسیایی اینچئون در گزارشی به بازیکنان آسیای شرقی که در تیم‌های ملی کشورهای دیگر در جام جهانی ۲۰۱۴ بازی می‌کنند اشاره کرده است.

در این گزارش آمده است: با توجه به برگزاری جام جهانی ۲۰۱۴ بسیاری از مردم دنیا در برزیل جمع شده‌اند و کشور و تیم محبوب‌شان را تشویق می‌کنند. اما به نظر می‌رسد بسیاری از مردم درمورد جریان بازیکنان جام جهانی که نژاد آسیایی دارند چیزی نمی‌دانند. در این اینجا با چند بازیکن آشنا می‌شویم:

*جاناتان دی‌گوزمان

بازیکن تیم ملی هلند که در جام جهانی در پست هافبک بازی می‌کند. وی به عنوان متخصص در ضربه آزاد شهرت دارد. بازیکن با استعدادی که در سال ۲۰۰۸ المپیک پکن بسیار فعال بود. وی از پدری فیلیپینی و مادری جامائیکایی در کانادا متولد شده است. دی‌گوزمان فوتبال را در سنین پایین و با بردارش آغاز کرد. جاناتان به یاد می‌آورد که بعد از مدرسه همیشه فوتبال بازی می‌کرده است. وی توجهات را زمانی به خودش جلب کرد که در دسامبر ۲۰۰۵ در نخستین تیمش ازفیلیپ کوکو قهرمان سابق بارسلونا پیش افتاد. آنها این بازی را یک بر صفر پیروز شدند. این بازیکن در لیگ‌های مختلف از جمله لالیگا، لیگ برتر انگلیس و هلند بازی کرده است.

*ماسیمو لونگو

هافبک استرالیا در جام جهانی بود. وی در سیدنی متولد شده است. مادرش اندونزیایی و پدرش ایتالیایی است. وی به طور رسمی فوتبال را از تاتنهام در سال ۲۰۱۱ آغاز کرد. بازی در جام جهانی دومین بازی ملی این بازیکن است که از سوی پوستک اوغلو مربی استرالیا به عنوان هافبک دفاعی به تیم ملی دعوت شد.

*نیک ریماندو

دروازه‌بان تیم ملی آمریکا در جام جهانی است. او در کالیفرنیا از پدری فیلیپینی و مادری از مکزیک به دنیا آمده است. او فوتبال را به مدت دو سال از دانشگاه کالیفرنیا آغاز کرد و دوره حرفه‌ای‌اش را از سال ۲۰۰۰ هنگامی که توسط میامی فوشن انتخاب شد، آغاز کرد.

ریماندو در مسابقات مختلفی در آمریکا شرکت کرده و دفاع خوبی به عنوان دروازه‌بان از تیمش داشته است. وی توجهات باب بردلی مربی سابق تیم ملی آمریکا را برای جام جهانی به خود جلب کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج