۱۲۰۳۷۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پنجعلی: رفتن خلعتبری هنوز قطعی نیست

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید هنوز جدایی خلعتبری از این تیم قطعی نشده است اما مشکلات مالی می‌تواند سبب جدایی این بازیکن از جمع سرخپوشان شود.

خبرگزاری ایسنا: در مورد جدایی خلعتبری از پرسپولیس، اظهار کرد: هنوز جدایی این بازیکن از پرسپولیس قطعی نشده است. تا خلعتبری با جایی قرارداد نبسته و با باشگاه تسویه حساب نکرده نمی‌توان جدایی او را حتمی دانست.

او در مورد علت این جدایی نیز گفت: مشکلات مالی تنها دلیل جدایی خلعتبری از پرسپولیس است. طلبی که از فصل گذشته باقی مانده حالا گریبانگیر کل پرسپولیس و سبب این اتفاقات شده است. خلعتبری یکی از بازیکنان درجه یک آسیا است و رفتن او قطعا به تیم ضربه می‌زند. البته در صورت جدایی ما فکری برای جایگزین او نیز ‌کرده‌ایم و بازیکنانی نیز مد نظر ما هستند.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در مورد وضعیت سه بازیکن ملی‌پوش این تیم (حسینی، حقیقی و پولادی) نیز گفت: با این بازیکنان نیز به صورت جدی در حال مذاکره هستیم. در این میان احتمال رفتن پولادی بیشتر از سایرین است. سید جلال حسینی نیز در مورد برخی از مسائل اظهار ناراحتی می‌کرد که تلاش کردیم او را راضی کنیم. وضعیت حقیقی نیز غیر قابل پیش‌بینی است و احتمال رفتن او وجود دارد.

پنجعلی تصریح کرد: اولویت اصلی ما نگه داشتن این بازیکنان است. اما مسائل مالی که در حال حاضر گریبانگیر باشگاه است، سبب شده تا این مشکلات برای ما به وجود بیاید. با مبلغ ۱۸ میلیارد تومان که به عنوان سقف بودجه در نظر گرفته شده است، نمی‌توان تمام بازیکنان خوب را در تیم نگه داشت.

او اضافه کرد: البته علیرضا رحیمی نمی‌خواهد توپ را به زمین مدیرعامل قبلی بیندازد. او تمام تلاش خود را می‌کند تا مشکل این بازیکنان را حل کند.

سرپرست تیم فوتبال باشگاه پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: در این فصل کار بسیار دشواری را در پیش داریم. با توجه به حضور پرسپولیس در جام باشگاه‌های آسیا باید تیمی قوی را برای فصل بعد ببندیم که با توجه به این مشکلات شاید شرایط بستن یک تیم خوب به وجود نیاید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج