جاباما
۱۲۰۴۴۸
۹ نظر
۵۰۰۶
۹ نظر
۵۰۰۶
پ

انتقاد از عدم کاهش ساعت کاری ادارات

یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از عدم کاهش ساعات کاری ادارات در ماه رمضان انتقاد کرد و گفت که با توجه به گرمای هوا، کاهش ساعات کاری اقدام حداقلی برای رفاه روزه‌داران خواهد بود.

خبرگزاری ایسنا: یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از عدم کاهش ساعات کاری ادارات در ماه رمضان انتقاد کرد و گفت که با توجه به گرمای هوا، کاهش ساعات کاری اقدام حداقلی برای رفاه روزه‌داران خواهد بود.

مهرداد بذرپاش با تاکید بر اینکه کاهش ساعات کاری ادارات در ماه رمضان ایراد قانونی ندارد افزود: تنظیم ساعت کاری ادارات بر عهده دستگاه اجرایی است؛ ضمن اینکه اگر هم مشکل قانونی در این‌باره وجود داشت مجلس آماده همکاری در این زمینه است اما تاکید می‌کنم که این موضوع هیچ مشکل قانونی ندارد.

وی یادآور شد:‌ در حالی که دمای هوا نزدیک به ۴۰ درجه است، ساعات طولانی روزه‌داری ایجاب می‌کند که دولت در جهت رفاه روزه‌داران اقدام درخوری انجام دهد. در همین راستا کم کردن ساعات کاری ادارات و تقسیم کارها و وظایف در ساعت حضور افراد در محل کار اقدام حداقلی است که می‌تواند در جهت رفاه حال و آسایش روزه‌داران انجام شود.

نماینده مردم تهران در مجلس با تاکید بر اینکه تدوین و اجرای قوانین باید در جهت آسایش و رفاه مردم باشد، خاطرنشان کرد:‌ اصل بدیهی این است که قوانین برای سهولت زندگی و سهولت امور تدوین می‌شود و این یکی از فلسفه‌های قانون‌گذاری است.

بذرپاش اضافه کرد: ما باید اقدامات لازم را در جهت رفاه و آسایش مردم انجام دهیم تا در ماه مبارک رمضان مردم بتوانند روزه‌داری با کیفیت‌تری را داشته باشند؛‌ هم به اعمال عبادی خود بپردازند و هم با توجه به گرمای هوا اذیت نشود.

وی در پایان گفت که مجلس آمادگی این را دارد که اگر در این‌باره نیاز به قانون یا استفساریه‌ای هست به دولت کمک کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی پ

      هر کس بخواد روزه بگیره توی هر شرایطی میتونه بگیره. پس این کارگرای بدبخت آدم نیستن که تو گرما زیر آفتاب سوزان روزه میگیرن؟ این نماینده های مجلس روی صندلی زیر باد خنک کولر نشستن نه اینکه خیلی کار میکنن چه انتظاراتی هم دارن والا. به نظرم دولت بهترین کار ممکنه رو کرد که ساعتا رو تغییر نداد...

      پاسخ ها

      • جواد

        خوب این نماینده هم برای همین کارگر داره میگه ساعت کاری رو کم کنن تو باغ نیستیا

      • رضایی

        تو تو باغ نیستی داداش. طرح های دولتی شامل کارگرای تامین اجتماعی نمیشه. این دوستمون منظورش کارگرای شرکتای خصوصیه نه دولتی.

    • بدون نام

      اره واقعا با نیم ساعت کار مفیدی که در روز انجام میدن ، لازمه که یه 2 ساعتی از تایم کاریشون کم بشه که بهشون فشار نیاد

    • ترسو

      " ما باید اقدامات لازم را در جهت رفاه و آسایش مردم انجام دهیم" !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! جناب بذر پاش! در 8 سال گذشته "خصوصا" مردم اقدامات لازم !!!! را در جهت رفاه و اسایششون با پوست و گوشت لمس کردن ! اجازه دهید کمی هم سختی بکشن تا زیادی پر رو نشن !

    • امیر

      خیلی از مردم که شغل آزاد دارن با اینکه روزه هستن به کاراشون میرسن دلیل منطقی واسه کاهش ساعت اداره وجود نداره مثل این که ایشون فراموش کردن اصولا فلسفه روزه اینه که یه مقدار از رفاه به دور باشن !!!!

    • تینا

      من بوشهر زندگی میکنم اینجا واقعا هوا گرمه دمای هوا شاید با تهران خیلی تفاوتی نکنه ولی اینجا رطوبت خیلی بالاست . روزه داری واقعا در بوشهر و شهرهای جنوبی سخته ....

    • سکوت

      بله ایشون دارن حاتم بخشی میکنن البته از جیب بیت المال مث اینکه رفاه در ماه رمضان فقط مختص کارمندان دولته که پشت میز و باد کولرنشستن و به اصطلاح دارن زحمت میکشن پس اون کارگری که از 8 صب تا 5 عصر داره کار میکنه و زحمت میکشه آیا شایسته تر نیست ؟؟؟ به نظرم دیگه وقتش شده که دولت دست از این بذل و بخشش ها برداره و همه مردم رو به یک چشم ببینه انقد به کارکنان تحت امرش از بیت المال ارفاق و حاتم بخشی نکنه

    • بدون نام

      همیشه همه چیز باید به نفع کارمندای دولت و دولتیا باشه آخه کارگر بخش خصوصی چه گناهی کرده اون خدا نداره خیلی نامردیه خیلی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج