۱۲۰۴۷
۱ نظر
۵۰۱۴
۱ نظر
۵۰۱۴
پ

کشف نسخه بدل احمدی نژاد توسط لاریجانی

لاریجانی در بخش پایانی این گفت و گو خبر داده که مشایی قصد دارد تشکلی مانند کارگزاران سازندگی را تشکیل دهد تا بتواند کارهای احمدی نژاد را پس از دوران ریاست جمهوری هم پیگیری کند، همان کاری که کارگزاران قصد داشت درمورد هاشمی انجام دهد.

محمدجواد اردشیر لاریجانی، دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه ازجمله چهره هایی است که همواره در عرصه تحلیل سیاسی نیز حضوری فعال دارد و نظراتش نیز معمولا متفاوت است. او در تازه ترین اظهارنظرش که دیروز توسط خبرگزاری فارس منتشر شده، از نسخه های بدلی و اصلی احمدی نژاد در دوره اول و دوم ریاست جمهوری اش و تفاوت های این تغییر گفتمان گفته است: «به تدریج ما تغییراتی را در ادبیات آقای احمدی نژاد مشاهده می کنیم؛ بعضی از دوستان ایشان به من گفتند که احمدی نژاد نگران آن ۱۲ میلیونی است که به مهندس موسوی رای داده اند و قصد دارد ادبیاتش را به صورتی درآورد که به آنها هم بخورد که به نظرم این اشتباه بسیار بزرگی است.»

لاریجانی در ادامه از مشایی هم انتقاد کرده و گفته است: «مکتب ایرانی اصطلاحی است که از لحاظ مفهومی در بهترین حالت یک مفهوم موهوم و شاید حداکثر در حق یک مفهوم فسیلی باشد یعنی مکتب ایرانی قبل از اسلام دوره هخامنشی؛ در بهترین حالت این مکتب یک فسیل است و چیز زنده ای وجود ندارد. بحث مکتب ایرانی لطماتی را در پی داشت. البته در داخل هم برخی نکات مطرح می شود که مطلوب نیست؛ به طور مثال در ادبیات آقای احمدی نژاد تکیه روی انسان را زیاد می بینیم مانند بیداری انسانی و...؛ انسانی مفهومی است که در دوران مدرنیته مطرح شده و یک مفهوم مشکک است.»

لاریجانی در بخش دیگری از این گفت و گو درباره نسخه های متفاوت احمدی نژاد چنین گفته است: «معتقدم احمدی نژاد یک کپی اصلی دارد و یک کپی زیراکسی؛ کپی اصلی همان است که هست و همان است که باید باشد و همان صورت حزب اللهی و طرفدار مکتب اهل بیت، طرفدار ولایت فقیه و آقای خامنه ای و ضدآمریکا و ضداسرائیل که همان ادبیات گذشته را به کار می برد و تغییری نکرده است.» وی در تشریح نسخه بدلی، بازهم مکتب ایرانی را هدف قرارداده و گفته که احمدی نژاد بدلی از ایرانیت دفاع می کند.

بخش دیگر این گفت و گو با هم به مشایی اختصاص دارد و لاریجانی با تاکید بر اینکه مشایی را زیاد ندیده است، تصریح کرده است: «مطالبی که از آقای مشایی در روزنامه ها درج می شود توسط وی نفی شده و وی می گوید به این صورت نیست؛ لذا بنده خودم گیج هستم که مشایی چه چیزی را می گوید و چه چیزی را نمی گوید اما در کل مطالبی که آقای سقایی بی ریا نقل کرده اند مطالب بسیار خطرناکی است و امیدوارم که این مطلب درست نباشد.»

لاریجانی در بخش پایانی این گفت و گو خبر داده که مشایی قصد دارد تشکلی مانند کارگزاران سازندگی را تشکیل دهد تا بتواند کارهای احمدی نژاد را پس از دوران ریاست جمهوری هم پیگیری کند، همان کاری که کارگزاران قصد داشت درمورد هاشمی انجام دهد.

منبع: روزنامه هفت صبح

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

کشف نسخه بدل احمدی نژاد توسط لاریجانی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسن عراقی

      خیلی عالی است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج