۱۲۰۶۲۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

سبز بپوشید تا ثروتمند شوید!

رنگ سبز یکی از رنگ‌های میانه و به همین دلیل رنگ تعادل و توازن است.باعث ایجاد هماهنگی جسمی، ذهنی و روحی می‌شود. رنگ سبز هیچ‌گونه اثر منفی روی محیط و سایر افراد ندارد و می‌توانید به‌طور نامحدود از آن استفاده کنید.

باشگاه خبرنگاران جوان: فرهنگ ایرانیان با بسیاری از نقاط دنیا متفاوت است اما پژوهشگران با بررسی های جدید توانسته اند رنگ هایی که باعث تغییر زندگی انسان ها می شوند را شناسایی کنند.

در بسیاری از نقاط دنیا رنگ قرمز همیشه برای لباس عروس استفاده می شود و معتقدند پوشیدن این رنگ موجب افزایش طول عمر می شود.

بررسی ها نشان می دهند، دنیای ما پر از انرژی‌های مختلف است که با فرکانس‌های متفاوت رنگ، نور و صدا در اطراف ما وجود دارند. معمولاً جذب رنگ‌هایی می‌شویم که تعادل بیشتری در زندگی ایجاد می‌کنند.

گفتنی است، رنگ سبز یکی از رنگ‌های میانه و به همین دلیل رنگ تعادل و توازن است.باعث ایجاد هماهنگی جسمی، ذهنی و روحی می‌شود. رنگ سبز هیچ‌گونه اثر منفی روی محیط و سایر افراد ندارد و می‌توانید به‌طور نامحدود از آن استفاده کنید؛ فقط دقت داشته باشید که ایجاد دلزدگی نکند.

رنگ سبز به نوعی ایجاد احساس قدرت می کند و اطرافیانتان حساب جداگانه ای روی شما باز می کنند پوشیدن این رنگ باعث می شود دیگران کارهای خود را به نوعی به شما محول کنند و اعتماد داشته باشند از این رو به وجود آمدن موقعیت های مالی و اقتصادی در زندگی تان افزایش می یابد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج