۱۲۰۷۵۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

منتقدان مذاکرات از رهبری پیشی نگیرند

یک عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با اشاره به این‌که «رهبری حمایت خود را از روند مذاکرات هسته‌ای و تیم مذاکره‌کننده اعلام کرده‌اند» گفت: منتقدان مذاکرات نباید جلوتر از ولی فقیه حرکت کنند.

خبرگزاری ایسنا: حجت‌الاسلام والمسلمین شکوری با اشاره به آغاز آخرین دور مذاکرات هسته‌ای ایران و ۱+۵ گفت: این مذاکرات یک فرصت طلایی برای ایران و جهان به منظور تنش‌زدایی از منطقه خاورمیانه است.

وی با اشاره به حمایت رهبری از تیم مذاکره‌کننده، افزود: با این وجود من نمی‌دانم چرا عده‌ای نگران هستند؟ شاید آن‌ها در پوشش ولایت‌مداری به دنبال پیگیری منافع خود هستند، زیرا منافع آن‌ها در منازعه بهتر تامین می‌شود. شاید عده‌ای هم از اصل ماجرا غافل هستند.

این فعال سیاسی در ادامه با اشاره به این‌که «وقتی تیمی خبره، کارشناس و مورد اعتماد مشغول مذاکره هسته‌ای است دیگر جای نگرانی و دلواپسی باقی نمی‌ماند» گفت: دولت باید اطلاعاتی از روند مذاکرات به عده‌ای از افرادی که از روی غفلت و تحت تاثیر القائات نگران هستند ارایه کند. در این بین دولت نباید به عده‌ای که موضع‌گیری عمدی داشته و شبهه‌افکنی می‌کنند اعتنا کند.

شکوری همچنین با بیان این‌که «در داخل آمریکا هم تندروها، نئومحافظه‌کاران و لابی صهیونیست‌ها مخالف مذاکرات هستند» خاطرنشان کرد: آن‌ها هم مانند عده‌ای در ایران به‌دنبال کارشکنی در مذاکرات هستند. چون اگر این مذاکرات به نتیجه برسد به ضرر صهیونیست‌هایی است که به دنبال آشوب و ناآرامی در منطقه هستند.

این عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در بخش دیگری از سخنان خود، اظهارکرد: در این بین تیم مذاکره‌کننده باید هوشیار باشد که مسایل خارج از حوزه هسته‌ای همانند بحث موشکی وارد مذاکرات نشود. دولت روشنگری بیشتری داشته باشد تا مردم بدانند تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای وارد مسایل موشکی نمی‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این جمله رئیس‌جمهور که هشت سال گذشته تکرار نمی‌شود، تاکید کرد: در هشت سال گذشته بودجه کشور پول توجیبی رئیس‌جمهور و وزرا بود و سازمان مدیریت منحل شده و هیچ قانونمندی وجود نداشت و کشور با ورشکستگی اقتصادی، نابسامانی اجتماعی، تورم مهارگسیخته و مشکلات عدیده‌ای روبرو بود که آثار آن تا سال‌ها باقی می‌ماند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در پایان افزود: منظور رئیس‌جمهور از بیان این جمله این بود که دولت اعتدال دولت قانون است، وضعیت گذشته تکرار نخواهد شد و مردم اجازه نخواهند داد دیگر عده‌ای که با اراده مطلق خود کشور را اداره می‌کردند به قدرت باز گردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج