۱۲۰۸۶۴
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

بازیگری که یک تصمیم بزرگ گرفت

بازیگر سریال ‌«دیگری» به کارگردانی احمد کاوری از بازی در نقش صدیقه که قرار است تصمیمی مهم در داستان بگیرد و از اینکه این کار با توجه به لوکیشنی که در بیمارستان و در مواجهه با بیماران دارد حال و هوای خاصی به او بخشیده است، سخن گفت.

خبرگزاری مهر: رزیتا غفاری با اشاره به سریال «دیگری» به تهیه‌کنندگی سعید مرادی که قرارست در شب‌های قدر از شبکه سه سیما روی آنتن برود درباره سریال‌های مناسبتی گفت: کارهای مناسبتی به ویژه آثاری که با ایام ماه مبارک رمضان و محرم مرتبط هستند حال و هوای خاص خود را دارند و نقش‌ها هم بیشتر در راستای همین ایام است.

وی ادامه داد: این سریال‌ها با شرایط کنونی پربیننده‌ترین سریال‌های تلویزیونی هستند و یک ویژگی دارند آن هم اینکه کارها باید با شتاب در تولید همراه باشد و البته خود این مساله باعث می‌شود که به خاطر زمان کاری فشرده ما هم دایم در حال و هوای کار باشیم. مخصوصا در چنین آثاری که به نظرم حال و هوایی عرفانی دارند.

بازیگر سریال«در پناه تو» با اشاره به نقش خود در این سریال که حدود ۱۰ روز است جلوی دوربین رفته است، گفت: من در «دیگری» نقش زن خانه‌داری به نام صدیقه را بازی می‌کنم که دو دختر کوچک دارد. داستان با اهدای عضو در ارتباط است و این این زن در داستان تصمیم بزرگی می‌گیرد که کل ماجرای داستان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

این بازیگر تلویزیون در ادامه با اشاره به یکی از لوکیشن‌های اصلی این سریال در بیمارستان مدرس بیان کرد: بازی در این کار و در این لوکیشن انرژی زیادی به من می‌دهد چراکه هم اکنون احساس می‌کنم می‌توانم به بیماران این بیمارستان روحیه بدهم. به طور مثال زمانیکه کار متوقف می‌شود بعضی از بیماران از من می‌خواهند با آنها صحبت کنم و یا به ملاقاتشات بروم و اینکه احساس کنم با این کار امید می‌گیرند مرا بسیار خوشحال می‌کند.

بازیگر «در قلب من» درباره موضوع سریال‌های مناسبتی و اینکه گاهی این موضوعات به کلیشه‌ها کشیده می‌شوند، گفت: من فکر نمی‌کنم بتوان گفت موضوعات کلیشه باشند چون گاهی موضوع می‌تواند واحد باشد اما در کتاب، فیلم و آثار هنری مختلف به انواع و اقسام گوناگون به آن موضوع پرداخته می‌شود. بنابراین آنچه مهم است نحوه پرداخت به این موضوعات است و این کار چون با نویسندگی محمدحسین لطیفی و کارگردانی احمد کاوری همراه بوده است به نظر من کار موفقی خواهد بود.

بازیگر «شوکران» در پایان با اشاره به اینکه موضوع سریال «دیگری» موضوع متداول جامعه است، گفت: موضوعات سریال ها و فیلم ها در کل دنیا چندان متفاوت نیستند گاهی می‌بینید که یک فیلم فوق العاده‌ تنها از یک خط داستانی ساده بهره گرفته است و برعکس فیلمی با گره های داستانی زیاد و داستان‌های فرعی و موضوعات خاص توانایی جذب مخاطب را ندارد.

سریال «دیگری» در ۵ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای ویژه شب‌های قدر به نویسندگی محمدحسین لطیفی و کارگردانی احمد کاوری تولید می‌شود.

امین حیایی، سعید آقاخانی، رزیتا غفاری، سمانه پاکدل، محسن قاضی مرادی، نصرت میرعظیمی و... از دیگر بازیگران این مجموعه هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج