۱۲۰۹۹۹
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

مرگ تلخ مهندس ایرانی به خاطر یک افغان

گروه غواصی سازمان آتش نشانی به محض رسیدن به محل، بلافاصله با ابزارآلات مخصوص به اعماق استخر رفته واجساد بی جان مهندس فداکارو نیز کارگرجوان را از عمق آب استخر بیرون کشیدند.عوامل اورژانس حاضر در محل پس از معاینه این دو، مرگ آنان را به علت خفگی درآب تایید کردند.

خبرگزاری مهر: سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: یک مهندس ایرانی که برای نجات یک کارگرجوان افغانی، وارد استخر بزرگ پرورش ماهی در منطقه احمدآباد مستوفی شده بود، جان خود را از دست داد.

جلال ملکی در گفتگویی اظهار داشت: این مهندس ۵۷ ساله عصر دیروز پس از شنیدن فریاد کمک یک نفر در حال غرق، خود را به داخل آب استخر پرورش ماهی انداخت اما به رغم تلاش زیاد موفق به نجات نشد و خود و این کارگر جوان در آب استخر غرق شدند.

وی افزود: پس از درخواست کمک نیروی آتش نشانی احمد آباد مستوفی از سازمان آتش نشانی تهران ۱۲۵ و اعلام غرق شدن دو نفر در یک استخر پرورش ماهی، با هماهنگی ستاد فرماندهی این سازمان به رغم این که این منطقه خارج از محدوده ی عملیاتی سازمان آتش نشانی تهران است، بلافاصله گروه امداد و نجات ۷ و همچنین گروه نجات ویژه غواصی این سازمان به طور همزمان در ساعت ۱۷ و ۵ دقیقه روز چهارشنبه راهی محل حادثه درمنطقه احمد آباد مستوفی شدند.

ملکی ادامه داد: محل حادثه یک شرکت پرورش ماهی بود که در محوطه آن استخر بزرگ ماهی به وسعت ۸۰۰ مترمربع و به عمق یک تا ۴ مترقرار داشت. بر اساس اظهار شاهدین، یکی از کارگران که پسری ۱۸ ساله و افغانی بود در میان آب های استخر پرورش ماهی درحال غرق شدن بود که یکی از مهندسین این شرکت پرورش ماهی برای نجات وی وارد استخر شد که متاسفانه هر دو غرق شدند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران تصریح کرد: گروه غواصی سازمان آتش نشانی به محض رسیدن به محل، بلافاصله با ابزارآلات مخصوص به اعماق استخر رفته واجساد بی جان مهندس فداکارو نیز کارگرجوان را از عمق آب استخر بیرون کشیدند.عوامل اورژانس حاضر در محل پس از معاینه این دو، مرگ آنان را به علت خفگی درآب تایید کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این برادران افغان تا دیروز داشتن نونمونو می گرفتن اما دیگه کم کم دارن جونمونو میگیرن

    • هما

      تيترتون خيلي نژاد پرستانست !

    • سیروس

      افغان ها هم زبان و همنژاد ما هستندو انسان .بهتر نبود مینوشتید مهندس ایرانی برای نجات جان یک انسان جان خود را از دست داد!!!!!!!!!!!!!!!واقعا جای تاسف دارد

    • یاعلی

      این به اصطلاح مهندس، وقتی شنا یا طریقه نجات بلد نیست،رو چه اصولی این اقدام رو کرده.ضمناًتحصیلاتش مال کدام دانشگاه بوده؟

    • بدون نام

      احسنت به مهندس فداكار، خداوند هر دو را بيامرزد"بخاطر يك افغان " چندان مودبانه نيست و سراسر از حس ناسيوناليستي نشات ميگيرد. يادمان رفته كه سعدي بزرگ چه گفته بود! شاهد هستيم تعصب و فرقه گرايي نسل بشر را در روي زمين با خطر انقراض مواجه كرده هست.پس بياييد از خودمان شروع كنيم ... 

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج