جاباما
۱۲۱۳۵۶
۴ نظر
۵۱۸۲
۴ نظر
۵۱۸۲
پ

ستاره های تنهای بی اعصاب

بعضی بازیگران فقط روی پرده جذاب هستند ولی پشت صحنه سینما آنقدر اخلاق تندی دارند که به سختی می شود تحمل شان کرد. این مطلب درباره بازیگرانی است که هیچ کس دوست ندارد با آنها کار کند.

ستاره های تنهای بی اعصاب





روزنامه هفت صبح: ستارگان دنیای سرگرمی فارغ از آنچه بیرون به نظر می رسد، همه انسان هایی مشابه سایر مردم هستند؛ با همه نقاط ضعف و قوتی که در یک انسان عادی دیده می شود. ماجرا اینجاست که این افراد به خاطر ستاره بودن بیش از بقیه در معرض دید و قضاوت قرار داشته و طبعا رفتارهای بد و ناخوشایندشان انعکاسی دوچندان خواهد داشت.

برخی از این ستارگان به خاطر همین رفتارهای ناخوشایند به شدت در بین همکاران خود منفور هستند و دست اندرکاران سینما و تلویزیون در هالیودد به سختی حاضر به کار با آنها هستند. بامزه اینکه در بین این افراد نام تعدادی از بهترین بازیگران سینمای هالیوود به چشم می خورد. در اینجا نگاهی خواهیم داشت به برخی از ستارگانی که کسی دوست ندارد با آنها همکار باشد.

وال کیلمر

کیلمر از همان ابتدای دوران کاری اش بازیگر دردسرسازی بود. او سر صحنه اولین کارش که یک آگهی بازرگانی بود، به نشانه اعتراض کار را نصفه رها کرد. آن موقع کیلمر تنها 12 سال داشت. سر صحنه فیلم بتمن ابدی که او را به یک ستاره تبدیل کرد با کارگردان فیلم، جوئل شوماکر سرشاخ شد. مشکل این بود که شوماکر به کیلمر تذکر داد که رفتارش با عوامل فیلم و سایر بازگران مطلوب نیست.

ستاره های تنهای بی اعصاب

واقعیت این است که سال ها قبل اینطور به نظر می رسید که کیلمر می تواند یکی از بزرگترین سوپراستارهای هالیوود باشد اما هر کارگردانی که با او کار کرده خاطره ای ناخوشایند از رفتار نابهنجار کیلمر تعریف می کند. نقطه اشتراک همه این صحبت ها این است که او خیلی زود عصبانی شده و از کوره در می رود.

او در مصاحبه های مطبوعانی نیز آدم به شدت بداخلاقی است و خیلی زود در پاسخ پرسش های چالشی شروع می کند به داد و فریاد؛ مسئله ای که وجهه او را به شدت تخریب می کند. به همه اینها تعداد زیادی روابط عاطفی شکست خورده را هم بیفزایید تا ببینید که تصور عموم از کیلمر چگونه است. با این اخلاق عجیب و غیرقابل تحمل، کم کاری کیلمر و حضورش در آثار نه چندان مطرح، زیاد هم عجیب نیست.

کاترین هیگل

سیلی زدن در حضور جمع به صورت همکاران، رفتار بی ادبانه و خواسته هایی که اعصاب هر کسی را خرد می کند باعث شده این بازیگر که زمانی یکی از پردرآمدترین بازیگران هالیوود بود چنان نزول کند که کارش به بازی در یک آگهی بدون کلام تبلیغاتی ختم شود.

ستاره های تنهای بی اعصاب

کاترین هیگل که به خاطر نق زدن های پایان ناپذیرش در هالیوود معروف شده، تا به حال درباره هر کسی که با او کار کرده یک نکته منفی زننده به زبان آورده است و عمده دست اندرکاران هالیوود از دستش حسابی شاکی هستند.

به گفته همکارانش او قادر است هر روز فیلمبرداری را تلف کند، مثلا با ایراد گرفتن از لباس ها، بیرون نیامدن از کانکس، زیر سوال بردن دائمی فیلمنامه آن هم به صورت روزانه و ده ها کار محیرالعقول دیگر!

او سر صحنه یکی از فیلم هایش به مدت دو روز و هر روز به مدت ۱۰ ساعت با همبازی خود حتی یک کلمه حرف نزد و حتی به او نگاه هم نکرد ولی ظاهرا خود هیگل متوجه لطمه ای که به خودش زده شده و تصمیم گرفته از این به بعد رفتاری متفاوت در پیش بگیرد. البته این یک شبه محقق نخواهد شد و باید دید آیا این بازیگر متبحر در نقش های کمدی رومانتیک می تواند به روزهای اوج بازگردد یا خیر.

راسل کرو

بدون تردید او یکی از بهترین بازیگران حال حاضر سینمای جهان است و شاید همین قدرت بازیگری اش باعث شده که با وجود اخلاق غیرقابل تحملش کماکان بازیگری پرکار باشد. او در طول دوران کاری اش کلکسیونی از کارهای ناخوشایند را به نمایش گذاشته است. از چندین دعوا در حالت مستی گرفته تا تهدید به قتل تهیه کنندگان فیلم از پای تلفن در نیمه های شب و توهین به افراد مختلف در توئیتر.

ستاره های تنهای بی اعصاب

او اصولا فردی گریزان از جمع است و وقتی فیلمبرداری تمام می شود با حداکثر سرعت از صحنه فرار می کند تا با کسی برخورد نداشته باشد. یک بار هم به خاطر یک آگهی تبلیغاتی از دست جورج کلونی عصبانی شد و او را تمام شده خطاب کرد. کلونی هم در جواب گفته بود: «رفیق، فقط مجله پیپل از دعوای دوتا آدم معروف سود می برد، تو چت شده؟!»

راسل کرو یک بار در توصیف رفتار ناخوشایندش در گفتگویی با تلگراف گفته بود: «وقتی شما ماجرا را اینطور سفید و سیاه می خوانید، من به شکل مضحکی عصبی و پرخاشگر به نظر می رسم اما این درست نیست. من انرژی زیادی به کارم تزریق می کنم و این فشار زیادی به من وارد می کند اما اینکه آدمی عصبانی باشم القای رسانه هاست.»

استیون سیگال

درباره این اسطوره سینمای رزمی و ورزش آیکیدو چنان حرف هایی گفته می شود که باور کردنش کمی دشوار است اما آنقدر این حرف ها زیاد گفته شده که شکی در صحیح بودنشان باقی نمی ماند.

ستاره های تنهای بی اعصاب

نخست رفتار زننده و بسیار خشن او با عوامل فیلم است. بارها اتفاق افتاده که او از دست کسی عصبانی شده و با فنون رزمی طرف مقابل را گوشمالی داده است. در عین حال او نسبت به دور و بر خود بسیار بی تفاوت است و با بی قیدی هر چه تمامتر، از صدمه زدن به اشیا و انسان ها و حیوانات ابایی ندارد. در جریان یکی از فیلم هایش او سوار بر یک تانک نیروهای ضد شورش، چندین حیوان را زیر گرفت و کشت.

اما شاید جالب ترین نکته درباره سیگال که همه بر آن تاکید دارند، دروغگویی اوست. اغلب کسانی که با او کار کرده اند معتقفدند او یک دروغگوی مادرزاد و حتی شاید فردی متوهم است! او در یک گفتگو اظهار کرده بود که در شرق آسیا با ده ها مامور سازمان سیا در ارتباط بوده و به واسطه ارتباطاتش در سازمان سیا با بسیاری از افراد قدرتمند ملاقات داشته و کارهای مخفی زیادی برای سیا انجام داده است!

جیمز کامرون

کارگردان بزرگ هالیوود و یکی از تاثیرگذارترین چهره های سینمای جهان جدا از فیلم های پرفروش و تاریخ سازش به بداخلاقی و سختگیری نیز شهره است. معروف است که او آنقدر در مورد بازیگران و عوامل فنی اش سختگیری کرده و به آنها فشار می آورد تا آنها را به مرز جنون برساند؛ مرزی که البته بیشترین بازدهی را برای کامرون به ارمغان آورده است!

ستاره های تنهای بی اعصاب

بسیاری از بازیگرانی که با او کار کرده اند از او با عنوان کارگردانی بی نهایت سختگیر و کمالگرا یاد می کنند و اینکه دیگر حاضر نیستند در فیلمی از او ظاهر شوند. سختگیری های دیوانه کننده کامرون در مورد کیت وینسلت و لئوناردو دی کاپریو بازیگران جوان تایتانیک تا مدت ها در رسانه های مختلف ورد زبان بود اما در عوض بازیگرانی هم هستند که بسیار او را دوست داشته و از او به نیکی یاد می کنند، خصوصا بیل پاکستون که در اکثر فیلم های کامرون نقشی هر چند کوچک بازی کرده است.

در هالیوود او را با عنوان «جیم آهنی» می شناسند. خودش گفته: «شما باید اینقدر به کارتان متعهد باشید که به هر قیمتی کار را به بهترین نحو به انجام برسانید. من کارگردانان زیادی دیده ام که با بی تدبیری فیلم های خود را خراب کردند و نتوانستند از فرصت هایی که جلوی رویشان بود استفاده کنند.»

تری هچر

مارک چری خالق سریال محبوب و پرطرفدار «زنان خانه دار ناامید» در جریان دادگاهی شهادت داد که عوامل سریال، تری هچر را پست ترین زن روی کره زمین می دانند!

ستاره های تنهای بی اعصاب

تری هچر که با بازی در این سریال به یک ستاره تبدیل شد، ظاهرا به خاطر اخلاق ناخوشایندش هرگز نتوانست بین همکارانش در هالیوود فردی دوستداشتنی باشد. در پایان فیلمبرداری آخرین اپیزود از آخرین فصل سریال «زنان خانه دار ناامید» چهار بازیگر اصلی سریال (اوا لانگوریا، مارسیا کراس، فیلیستی هافمن و ونسا ویلیامز) به عوامل فنی هدایایی اهدا کرده و روی کارتی که همراه هدایا بود از آنها به خاطر زحماتشان در جریان ساخت این سریال ۸ فصلی تشکر کردند ولی روی کارت نامی از هچر دیده نمی شد. بازیگران آنقدر از دست هچر عصبانی بودند که او را به طور کامل از این ماجرا کنار گذاشتند.

بنا بر شایعات، هچر بازیگری به شدت خودشیفته، مغرور و غیر حرفه ای است که همه عوامل فیلم از او دل پرخونی دارند. مشکلات او تنها به درگیری با بازیگران زن محدود نمی شود. سر صحنه فیلم فردا هرگز نمی میرد، او با پیرس برازنان بازیگر نقش جیمز باند نیز دچار مشکل شد. هچر بسیار دیر سر صحنه حاضر می شد، بداخلاقی می کرد و با رفتار متفرعن خود همه را آزار می داد در حدی که بالاخره صدای برازنان خوش اخلاق را هم درآورد!

ادوارد نورتون

یکی از بهترین و با استعدادترین بازیگران هالیوود بنا بر گفته همکارانش و عوامل فنی فیلم هایی که با او کار کرده اند، زیاد آدم محبوبی بین دست اندرکاران هالیوود نیست و کسی دلش برای همکاری با او تنگ نمی شود.

ستاره های تنهای بی اعصاب

مشکل نورتون ظاهرا به تمرکز و تعهد بیش از حد او به کار بازیگری اش برمی گردد. نورتون به اذعان همه، بازیگری بسیار متمرکز است و کارش را فوق العاده جدی می گیرد؛ بسیار جدی تر از آنچه در ذهن بقیه وجود دارد. خود او در این باره گفته: «من نمی توانم به عنوان یک بازیگر درگیر شخصیتی بشوم بدون اینکه از دید یک نویسنده و نمایشنامه نویس با آن درگیر شوم. وقتی با آدم های بزرگ کار می کنید، نه تنها این شیوه را می پذیرند بلکه از آن استقبال هم می کنند اما وقتی با افراد معمولی کار می کنید، مشکل ایجاد می شود.»

نورتون شغلش را بیش از حد جدی می گیرد و گاهی این جدیت به رفتارهایی غیرعادی و واکنش های عصبی ناخوشایند منتهی می شود. رفتار نورتون در فیلم «هالک باورنکردنی» آنقدر ناخوشایند بود که سازندگان فیلم «انتقامجویان» تصمیم گرفتند او را از فهرست بازیگران اصلی کنار گذاشته و مارک روفالو را جایگزین کنند. یکی از مدیران تولید انتقامجویان گفته بود: «ما به بازیگری احتیاج داشتیم که بتواند با سایر بازیگران فیلم کنار بیاید.»

شون یانگ

این بازیگر شاید الان برای بسیاری از علاقمندان سینما نام شناخته شده ای نباشد اما او با بازی در چند فیلم معتبر از جمله «پلید رانر» و «راهی برای گریز نیست» می توانست به راحتی یکی از مطرح ترین ستارگان دهه هشتاد و نود هالیوود باشد اما اخلاق غیرقابل تحملش جلوی پیشرفت او را گرفت.

ستاره های تنهای بی اعصاب

او بدون دلیل از بازیگران مقابل خود ایراد می گرفت و سابقه درگیری با بسیاری از همبازیان خود را دارد از جمله هریسون فورد، چارلی شین و بیل موری. درگیری او با بیل موری به یک دعوای فیزیکی تمام عیار ختم شد چون او بدون هیچ دلیلی بازی موری را زیر سوال می برد.

یانگ عادت داشت در روند تولید فیلم هایی که حتی در آنها نقشی کوتاه برعهده داشت دخالت کرده و تصمیمات کارگردان و سایر عوامل فنی را به چالش بکشد. با مزه تر اینکه او حتی در فیلم هایی که در آنها حضور نداشت هم دخالت می کرد!

یکی دیگر از مشکلات دائمی کار کردن با شون یانگ به گفته همکارانش، دائم الخمر بودن او در بسیاری از دقایق فیلمبرداری و تمرین بود که اعصاب همه را بر هم می ریخت. بنا بر همین رفتارهای ناهنجار، شون یانگ خیلی زود از عرصه بازیگری هالیوود کنار گذاشته شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      90 درصد بازیگران و ستاره های هالیوودی و.. دیوانه هستند یا بسیار مغرور و از خود راضی شاید جلو دوربین دوست داشتنی باشن اما در واقعیت و در رفتار با مردم معمولی اگر بد خلق نباشند اینقدر مغرور و از خود راضی هستند و متکبرانه رفتار میکنند که آدم حالت تهوع بهش دست میده...

      پاسخ ها

      • مهسا

        منم بی اعصاب و تنهام ولی ستاره نیستم

      • بدون نام

        چند سال بینشون زندگی کردی که امار دقیق 90% هم میدی؟!!!!

    • خخخخخخخخخ

      خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج