۱۲۱۳۶
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

روابط عمومی مجموعه اریکه ایرانیان خطاب به سیروان خسروی

سیروان خسروی به اریکه بدهکار است !

روابط عمومی اریکه ایرانیان به تازگی مدعی شد که سیروان خسروی حتی برای اجرای برنامه های خیریه هم درخواست مبالغ کلان می کند!

روابط عمومی اریکه ایرانیان به تازگی مدعی شد که سیروان خسروی حتی برای اجرای برنامه های خیریه هم درخواست مبالغ کلان می کند!

صحبت های اخیر سیروان خسروی و گلایه هایی که از مجموعه فرهنگی - هنری اریکه ایرانیان به زبان آورده بود باعث شد که روابط عمومی این مجموعه با نگارش یادداشتی با عنوان «نمک می خورید و نمکدان می شکنید» به اظهارات سیروان پاسخ دهد. متن کامل یادداشت روابط عمومی اریکه را می خوانید:

چرا راست نمی گویید؟

خواننده قدرناشناس و فرصت طلب! آقای سیروان! شما که گفتی پولت را پس نگرفتی حداقل راست بگو که چند بار زمان اجراها را جا به جا کردید و منجر به ضایع شدن حق مجموعه اریکه ایرانیان و ایراد خسارت به این مجموعه شدید. هرچند به عنوان یک خواننده حرفه ای، تازه کار هستید اما حتما متوجه هستید رزرو شما با مساعدت و الطاف مدیرعامل محترم جناب آقای هاشمی مقدم تمدید شد و لیکن حاضر به اجرا نشدید. ظاهرا شما با آن بنیاد خیریه مشکل مالی داشتید.

سیروان خسروی به اریکه بدهکار است !

نه تنها از ما طلبکار نیستید بلکه بدهکار هم هستید

آقای سیروان سالن های مجموعه اریکه ایرانیان چندمنظوره است؛ یعنی سالن کنسرت، هم برای نمایش فیلم است و هم اجرای کنسرت و هنگامی که سالن برای کنسرت رزرو می شود یعنی عوامل فنی خدمات و به خصوص تهیه کننده فیلمی که در آن زمان از نمایش باز می ماند هزینه های مربوط به خود را دریافت می کنند و ما پرداخت می کنیم. لذا شما نه تنها از ما طلبکار نیستید بلکه بدهکار هم هستید. حال بگذریم از محبت ها و لطف های شایان توجه که آقای هاشمی مقدم به شما، برادرتان و خانواده محترم ازجمله مادر گرامی تان و سایر دوستان داشتند و اجازه استفاده از امکانات ورشی این مجموعه را به صورت رایگان داده بودند که رقم آن چشمگیر است و از اعلام آن معذوریم؛ چراکه آن کار را آقای هاشمی مقدم برای دل خود خود و در حق دوستی انجام داده اند که متاسفانه خیلی زود و قدرناشناسانه آن را به فراموشی سپردید.

این شما بودید که به دنبال پول و منابع بیشتر، سالن های میلاد را به اریکه ترجیح دادید.

به خاطر دارید در حضور چند شاهد ازجمله جناب آقای طوسی، آقای امید حاجیلی و دیگران، آقای هاشمی مقدم قول اجرا به صورت رایگان را به شما داده بودند و این شما بودید که به دنبال پول و منافع بیشتر، سالن های میلاد را به اریکه ترجیح دادید و فراموش کردید که پایه گذار کنسرت های شما اریکه ایرانیان بود و از این استیج برای اولین اجراها شروع کردید. جناب آقای سیروان، اگر کسی کار خیر انجام بدهد نیازی به اعلام آن نیست ولی اگر لازم باید این مجموعه حاضر است الواح و تقدیرنامه های دریافت شده از بنیادهای خیریه را در جراید به چاپ برساند تا شما بدانید اریکه ایرانیان به رغم شرایط بد اقتصادی اش به وظیفه انسانی خود عمل کرده و می کند.

در آخر لازم است بدانید مجموعه فرهنگی ورزشی اریکه ایرانیان یک مجموعه مردمی و در خدمت فرهنگ، جامعه و کشور عزیزمان ایران و جمهوری اسلامی است و همچنان با این نیت خیر به وظیفه اش عمل می کند. بد نیست شما از خود سوال کنید در راه خدمت به مردم چه کرده اید جز دریافت حق الزحمه سنگین برای اجرای کنسرت حتی از بنیادهای خیریه. این صفت از ما دور است که نمک را بخوریم و نمکدان بشکنیم؛ اما شما...

منبع: روزنامه تماشا

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

سیروان خسروی به اریکه بدهکار است !

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج