۱۲۱۵۷۱
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

انواع عکس سلفی

Selfie امروزه یک سبک کلی است که به زیرمجموعه های متنوعی تقسیم می شود. بیشتر این زیرمجموعه ها با مترادف هایی مشابه شناخته می شوند. واژه هایی چون Helfie برای عکسی که از موها گرفته می شود، belfie برای عکسی که از پشت سر گرفته می شود.

انواع عکس سلفی





مجله دان ستنیها: Selfie امروزه یک سبک کلی است که به زیرمجموعه های متنوعی تقسیم می شود. بیشتر این زیرمجموعه ها با مترادف هایی مشابه شناخته می شوند. واژه هایی چون Helfie برای عکسی که از موها گرفته می شود، belfie برای عکسی که از پشت سر گرفته می شود، welfie برای عکسی که هنگام ورزش کردن گرفته می شود. برخی از مشهورترین انواع آن را در ادامه می توانید پیدا کنید.

Mirror Selfie

این در حقیقت جزو قدیمی ترین انواع سلفی است که به اندازه خود عکاسی قدیمی است. در این سبک ممکن است عکاس حتی سر خود را هم در عکس جای ندهد و بیشتر سوژه لباس یا پس زمینه اتاق او باشد.

انواع عکس سلفی

No Make UP Selfie

گرفتن سلفی موقع خواب یا زمانی که با اوضاع به هم ریخته تازه از خواب بیدار شده اید این روزها حسابی توی بورس است اگرچه از ما می شنوید بی خیال این یکی شوید چون قطعا مثل ستاره های سینما به نظر نمی رسید.

Distracted Driving selfie

این یکی از آن سبک هایی است که واقعا بهتر است خودتان بی خیالش شوید یا بدهید کس دیگری از شما عکس را بگیرد. اینکه پشت فرمان سعی کنید یک عکس اتفاقی از خود بگیرید، چون دوست دارید مثل مایکل شوماخر به نظر برسید ارزش تصادف را ندارد. به جای عکاسی حواس تان را به خیابان بدهید.

Muscle man selfie

این روزها خیلی ها فکر می کنند آرنولد هستند و خوب گرفتن این سبک عکس ها روز به روز محبوب تر می شود. اگر شما هم جزو این دسته هستید دوستانه پیشنهاد می کنیم بی خیال شده و خودتان را هم سر کار نگذارید. قطعا دوست ندارید بشنوید چی پشت سر شما می گویند.

foodie Selfie

مثلا زمانی که دارید یک غذای خاص می خورید ممکن است با نمک باشد. اما قطعا اگر همبرگر یا سوسیس بندری میل می کنید نیازی نیست خیلی با کلاس از خودتان سلفی بگیرید. مطمئن باشید از این پیشنهاد پشیمان نخواهید شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج