۱۲۱۶۶۳
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

ایده‌هایی بزرگ مخصوص فضاهای کوچک +ویدئو

فضاهای کوچک همیشه نیازمند ترفندهای دکوراسیونی عالی و هوشمندانه هستند تا بتوانند زیبایی خود را نمایان کنند. از این جهت، در این ویدئو ۹ راهکار ساده اما کاربردی را نمایش داده ایم تا بتوانید اتاق های کوچک را بزرگ تر از آنچه هستند نشان دهید.

ایده‌هایی بزرگ مخصوص فضاهای کوچک +ویدئو

برترین ها: فضاهای کوچک همیشه نیازمند ترفندهای دکوراسیونی عالی و هوشمندانه هستند تا بتوانند زیبایی خود را نمایان کنند. از این جهت، در این ویدئو ۹ راهکار ساده اما کاربردی را نمایش داده ایم تا بتوانید اتاق های کوچک را بزرگ تر از آنچه هستند نشان دهید.

۱. ابتدا، بزرگ فکر کنید. به جای اینکه تابلوهای کوچک و متعدد روی دیوارها نصب کنید، یک تابلو اما بزرگ انتخاب کنید. این تابلو را می توانید در بالای کاناپه یا در کنار بوفه یا کتابخانه نصب کنید.

۲. از بلندی های بهره بگیرید. پرده ها را تا حد امکان بلند انتخاب کنید. میله پرده را در نزدیکی سقف نصب کنید. بلند بودن پرده توهم بزرگ تر بودن اتاق را به بیننده القا می کند.

۳. مجموعه های دکوری را نیز در ارتفاع بالا به نمایش بگذارید. به طور مثال، قرار داشتن ظروف تزئنی در طبقه های بالای بوفه در این اتاق باعث شده است تا فضا بلندتر و بزرگ تر دیده شود. حتی شاخه درختی که در بالای کمد است نیز موجب بزرگ تر دیده شدن اتاق می شود.

۴. در مورد صندلی های اتاق نشیمن وسواس داشته باشید. این دو صندلی ناهارخوری هستند که به دلیل داشتن پایه های باریک، فضای بسیار کمی اشغال می کنند. برای اینکه اتاق فرمت قرینه و زیبا داشته باشد، دو صندلی در این قسمت قرار دهید. پشتی های باله‌دار ای صندلی ها نیز در اینجا نفقش مهمی ایفا می کنند.

۵. به جای استفاده از میز جلوی مبل، یک جفت کوسن های صندقی برای جلوی مبل انتخاب کنید. به این ترتیب می توانید هر لحظه به هر جا که می خواهید آنها راجابه جا کنید. از سطح رویی آنها می توانید برای قرار دادن لیوان و بشقاب پذیرایی استفاده کنید. از فضای داخل آنها نیز برای قرار دادن، پتوهای روی مبل، کنترل های اضافی یا وسایل بازی و سرگرمی استفاده کنید.

۶. برای بزرگ تر نشان دادن فضای غذاخوری، صندلی های بدون دسته و پشتی های بلند انتخاب کنید. پا را از این هم فراتر بگذارید. صندلی های یک طرف میز را بردارید و به جای آن از نیمکت سراسری استفاده کنید. نیکمت این مزیت را دارد که در مواقعی که استفاده ندارد، در زیر میز مخفی می شود و فضایی را اشغال نخواهد کرد. همچنین ، باعث می شود تا فضای رفت و آمد باز باشد.

۷. قالی یا فرش را از دکور خانه حذف کنید. این کار موجب می شود تا فضای کف اتاق بازتر دیده شود.

۸. از تاثیر لوستر در اتاق غافل نشوید. لوستری را انتخاب کنید که با فضای اتاق جور باشد و نور و درخشندگی خوبی نیز به فضا ببخشد.

۹. آیا فکر می کنید در این اتاق کوچک جایی برای میز کار وجود ندارد؟ بهتر است دوباره فکر کنید. کشوهای زیر کمد را می توانید به عنوان انبار وسایل کار خود مورد استفاده قرار دهید. هنگام کار آنها را روی میز ناهارخوری بچینید و دوباره سرجای خود در کمد برگردانید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج