۱۲۱۶۹۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

AFC: کی‌روش در آستانه بازگشت به ایران

تارنمای کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت: به نظر می رسد هواداران پرشور فوتبال ایران به آرزوی خود رسیده اند و کارلوس کی روش احتمالا هدایت تیم ملی ایران را در جام ملتهای آسیا در سال ۲۰۱۵ و بعد از آن به عهده خواهد گرفت.

خبرگزاری ایرنا: به نقل از تارنمای کنفدراسیون فوتبال آسیا، گزارشهای اولیه حاکی از آن بود که بعد از حذف ایران از جام جهانی، این مربی پرتغالی مسئولیت هدایت تیم ملی آفریقای جنوبی را به عهده می گیرد، اما اکنون گمان می رود کی روش در آستانه تمدید قرارداد خود با ایران است.

این شایعات را علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال ایران تایید کرد. وی مطمئن است که دستیار سابق منچستریونایتد و سرمربی سابق رئال مادرید می تواند به همکاری خود با تیمی که عاشق آن شده، ادامه دهد.

کفاشیان گفت: ما پیشنهادات خود را برای تمدید قرارداد به وی ارایه کرده ایم و باید منتظر پاسخ وی باشیم.

از آنجا که کی روش مربی با بالاترین سطح استاندارد محسوب می شود و یافتن جایگزینی برای او بسیار دشوار است، هواداران تیم صدرنشین آسیا به سراغ شبکه های اجتماعی رفتند تا فدراسیون فوتبال ایران را برای بازگرداندن کی روش ترغیب کنند.

تمرکز ایران بعد از جام جهانی به قهرمانی در جام ملت های آسیا معطوف شده است که بزرگترین تورنمنت فوتبال آسیا محسوب می شود و قرار است ژانویه ۲۰۱۵ در استرالیا برگزار شود.

ایران در مرحله گروهی این تورنمنت با امارات متحده عربی، قطر و بحرین هم گروه است و تلاش می کند با صدرنشینی در گروه سی، از رویارویی با ژاپن مدافع عنوان قهرمانی، در مرحله یک چهارم نهایی اجتناب کند.

تیم ملی ایران اولین دیدار خود را در ملبورن مقابل بحرین برگزار می کند. آنها امیدوارند با بازیکنانی مانند رضا قوچان نژاد، جواد نکونام و اشکان دژاگه در این رقابتها شروع خوبی را رقم بزنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج