۱۲۱۷۴۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

خانواده کلینتون بازهم خبرساز شد

چلسی کلینتون دختر بیل کلینتون رییس جمهوری سابق آمریکا و هیلاری کلینتون، پول زیادی از همکاری با شبکه ان‌بی‌سی نیوز به عنوان خبرنگار به دست آورده است.

خبرگزاری مهر: چلسی کلینتون دختر بیل کلینتون رییس جمهوری سابق آمریکا و هیلاری کلینتون، پول زیادی از همکاری با شبکه ان‌بی‌سی نیوز به عنوان خبرنگار به دست آورده است.

به نقل از هافینگتون پست، نقش چلسی کلینتون به عنوان خبرنگار ویژه شبکه ان بی سی نیوز ممکن است یکی از بزرگترین دستاوردهای خبرنگاری و روزنامه‌نگاری محسوب باشد، اما مطمئنا درآمد خوبی را برای او به ارمغان آورده است.

وبسایت پولیتیکو در گزارشی جدید اعلام کرده است که کلینتون برای همکاری اش در این شبکه سالی ۶۰۰ هزار دلار دریافت کرده است. او در سال گذشته در برنامه هایی مانند راک سنتر و اخبار شبانه ان‌بی‌سی شرکت داشت. اما او اخیرا قرارداد خود را تغییر داده و آن را ماهیانه کرده است. شبکه ان بی سی همچنین جنا بوش هیگر، دختر جورج دبلیو بوش را نیز استخدام کرده است و او را در برنامه های زیادی شرکت می‌دهد.

اما چیزی که تعجب برانگیز نیست، این است که یک شخصیت سیاسی که ارتباطات بالا بلندی دارد توانسته بدون دردسر خاصی به مبلغی چشمگیر دسترسی پیدا کند، و البته این مساله روزنامه نگاران دیگر را خیلی خوشحال نکرده است.

سه روزنامه نگار خشم خود را به توییتر بردند و آنجا حرف هایشان را زدند. وسلی لووری گفت: این باورنکردنی است. با ۶۰۰ هزار دلار در سال چقدر روزنامه نگاری واقعی می توان انجام داد؟ تام گارا نوشت: داستانی الهام بخش درباره زن جوانی که از ریشه‌های محقرش یعنی دختر بیل کلینتون بودن، برخاست و پیشرفت کرد و به سالی ۶۰۰ هزار دلار در ان‌بی‌سی رسید. الکس وپرین هم نوشت: چلسی کلینتون درآمدی بیشتر از بسیاری از خبرنگاران ان بی سی داشت، آن هم در حالیکه مطالب بسیار کمتری تهیه می‌کرد.

این در حالی است که هیلاری کلینتون مادر چلسی و وزیر سابق امور خارجه آمریکا نیز با انتشار کتاب جدیدش «انتخاب‌های سخت» در فهرست پرفروش‌های غیرداستانی روز آمریکا جای گرفته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج