۱۲۱۹۱
۵۰۶۹
۵۰۶۹
پ

قتل فجیع ۳ عضو خانواده توسط دایی

یک زوج اصفهانی که در پی اختلاف با خواهرزاده، نقشه قتل او و ۲ عضو خانواده‌اش را عملی کرده بودند، روز گذشته به این جنایت هولناک اعتراف کردند.

یک زوج اصفهانی که در پی اختلاف با خواهرزاده، نقشه قتل او و ۲ عضو خانواده‌اش را عملی کرده بودند، روز گذشته به این جنایت هولناک اعتراف کردند.

رسیدگی به این پرونده شامگاه چهارشنبه گذشته در پی تماس مردمی مبنی بر کشته شدن ۳ عضو یک خانواده در روستای قرطمان در ۳۵ کیلومتری اصفهان، در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

دقایقی بعد با حضور ماموران در محل حادثه، معلوم شد جسد مرد خانواده پشت در حیاط و اجساد همسر و پسر ۷ ساله‌اش درون اتاق نشیمن است. با هماهنگی قضایی اجساد به پزشکی قانونی انتقال یافت و در بررسی از خانه معلوم شد، اثاثیه به هم ریخته اما سرقتی انجام نشده است.

در مرحله بعدی تحقیقات از همسایه‌ها معلوم شد، یک زن و مرد غریبه که مهمان خانه مقتولان بوده‌اند، سراسیمه محل جنایت را ترک کرده‌اند. در حالی که آنها به عنوان تنها مظنونین پرونده تحت تعقیب پلیس بودند، ماموران با جستجو در محل متوجه شدند لکه‌های خون از درون حیاط خانه مقتولان تا آن سوی خیابان کشیده شده و بعد با ورود به یک کوچه محو شده است.

با احتمال این که عاملان حادثه با مقتولان آشنایی داشته باشند، خانواده‌هایشان به پلیس آگاهی احضار و بازجویی شدند. در ادامه تحقیقات معلوم شد مرد کشته شده از چندی پیش با دایی‌ و همسر او اختلاف داشته و از سوی آنها تهدید شده است.

با مشخص شدن این موضوع ماموران عازم خانه وی در حوالی محل حادثه شدند و او و همسرش را پیش از فرار دستگیر کردند. متهمان با انتقال به پلیس آگاهی اصفهان بازجویی شدند و روز گذشته به کشتن هر سه عضو خانواده مذکور اعتراف کردند.

اعتراف به جنایت هولناک

مرد متهم به پلیس گفت: من و خواهرزاده‌ام از چندی پیش دعوا کرده و اختلاف شدیدی با هم داشتیم به‌طوری که درصدد انتقام از او بودم. شب حادثه من و همسرم به خانه خواهرزاده‌ام رفتیم و از همسرش سراغ او را گرفتیم که گفت تا یک ساعت دیگر از محل کارش به خانه بازمی‌گردد، اما وقتی غیبت مرد خانواده طولانی شد تصمیم به کشتن او و فرزندش را گرفتیم.

متهم با اشاره به شب جنایت گفت: ‌به همین دلیل با چاقو و میله آهنی به عروس‌خواهرم (خدیجه) و پسر ۷ ساله‌اش (احسان) حمله‌ور شده و پس از کتک زدن، هر دو نفر آنها را کشتیم و اثاثیه خانه را به هم زدیم.

وی افزود: در حال ترک خانه بودیم که خواهرزاده‌ام ـ محمد ـ ما را دید و ما وحشت کردیم. متهم تصریح کرد: وقتی محمد به پشت در حیاط رسید و می‌خواست با داد و فریاد کمک بخواهد من و همسرم با چاقو و میله آهنی به او حمله کرده و وی را هم به قتل رساندیم. متهم اضافه کرد: پس از بازگشت به خانه خود در حال جمع‌آوری وسایلمان بودیم تا فرار کنیم، اما ماموران ما را دستگیر کردند.

در پی اعتراف متهم، ‌همسرش نیز گفته‌های او را تایید کرد. به دنبال این حادثه دلخراش، پدر مرد کشته شده در دادسرا برای عاملان حادثه تقاضای قصاص کرد.

وی گفت: جهانگیر و همسرش ـ متهمان بازداشت شده ـ اخلاق و رفتار اجتماعی مناسبی نداشتند و همین موضوع باعث نارضایتی همسایه‌ها از آنها شده بود. پسرم چند بار به آنها تذکر داده و خواسته بود، با رفتارهای نامناسب خود، خانواده‌ام و همسایه‌ها را آزار ندهند، اما بی‌فایده بود. وی اضافه کرد:

در پی درگیری این زوج با پسرم، آنها درصدد انتقام از او بودند که عاقبت این حادثه هولناک را رقم زدند، اما هنوز من و خانواده‌ام مرگ عزیزانمان را باور نمی‌کنیم. پدر مقتول گفت: دختر ۱۰ ساله پسرم آن شب خانه ما بود. شب حادثه همسرم او را به خانه فرزندمان برد تا تحویل خانواده‌اش دهد و بازگردد که صحنه جنایت‌ها را دیده بود . اگر دختر ۱۰ ساله فرزندم در خانه بود،‌ او نیز کشته می‌شد.

متهمان با قرار قانونی در بازداشت به سر می‌برند. تحقیقات تکمیلی از آنها ادامه دارد.

منبع: جام جم

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

قتل فجیع 3 عضو خانواده توسط دایی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج