۱۲۱۹۲۵
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

خاتمی اصلاً تریبون ندارد که ممنوع البیان شود

عوض حیدرپور، نماینده مردم شهرضا در خصوص تذکر ۱۰ نفر از نمایندگان مبنی بر ممنوع التصویر، ممنوع الخروج و ممنوع البیان شدن سید محمد خاتمی رئیس‌جمهوری سابق کشورمان گفت: آقای خاتمی هیچ امکانات و تریبونی در اختیار ندارد، او حتی هیچ‌گونه پست و منصب حکومتی هم ندارند.

پایگاه خبری انتخاب: عوض حیدرپور نماینده مردم شهرضا در مجالس هفتم و هشتم، در خصوص تذکر ۱۰ نفر از نمایندگان مبنی بر ممنوع التصویر، ممنوع الخروج و ممنوع البیان شدن سید محمد خاتمی رئیس‌جمهوری سابق کشورمان به خبرنگار ما گفت: آقای خاتمی هیچ امکانات و تریبونی در اختیار ندارد، او حتی هیچ‌گونه پست و منصب حکومتی هم ندارند. در حال حاضر هم ایشان تقریبا در برخی رسانه‌ها خصوصا رسانه ملی ممنوع التصویر هستند. نمیدانم دیگر چرا این آقایان این موضوع را مطرح کرده و چنین تذکری را داده اند.

نامه نیوز نوشت: وی در بخشی دیگر از اظهاراتش به بحث مذاکرات هسته ای اشاره کرد و گفت: امیدواریم دراین دور از مذاکرات طرفین به نتیجه برسند تا بهانه‌جویی غرب نسبت به هسته‌ای ایران تمام شود. اما از نتیجه گرفتن آن مطمئن نیستم و احتمالا توافقات به شش‌ماه بعد انتقال پیدا کند.

حیدرپور تاثیر رسیدن به توافق نهایی در مذاکرات هسته‌ای در اقتصاد را نیز مثبت ارزیابی کرد و افزود: دستیابی به توافق نهایی در مذاکرات هسته ای با گروه ۱+۵ قطعا بر اقتصاد تاثیرگذار است، باید امیدوار بود که مذاکرات به نتیجه و توافق نهایی برسد، از سوی دیگر برداشته شدن تحریم‌ها جزیی از توافقنامه است و در صورت حصول توافق، تحریم‌ها برداشته ‌می‌شوند که مطمئنا در این شرایط شاهد بهبود و شکوفا شدن اقتصاد خواهیم بود.

این فعال سیاسی اصولگرا در مورد احتمال قرار گرفتن عراق به عنوان یکی از موضوعات در مذاکرات هسته ای، تصریح کرد: مسئله داعش به مذاکره کنندگان مربوط نیست، لذا همانطور که خود مسئولان تیم مذاکره کننده چندین بار عنوان کردند فقط باید بحث هسته‌ای در این مذاکرات دنبال شود و مطرح کردن هر‌گونه موضوع دیگری در این مذاکرات جای ندارد.

وی افزود: داعش مسئله‌ای مربوط به عراق است و خود عراق باید مشکلاتش را حل و فصل کند. معتقدم کشور و ملت عراق توانایی این را دارند که مشکل داعش را خودشان حل کنند و نیازی به دخالت بیگانگان هم نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خخخخخخخخخخخخخخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج