۱۲۱۹۹۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

۲۷۰ میلیون، اجاره آزادی برای هر بازی!

سخنگوی هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: پرداخت مبلغ مورد نظر مسئولان ورزشگاه آزادی برای ما امکان پذیر نیست.

خبرگزرای تسنیم: در شرایطی که سازمان لیگ برای فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران، قانون سقف بوجه را برای باشگاه‌ها در نظر گرفته و به اجرای این قانون هم اصرار دارد، مدیر مجموعه ورزشی آزادی اعلام کرده هر تیمی بخواهد بازی‌های خود را در ورزشگاه ۱۰۰ هزار نفری آزادی برگزار کند باید برای هر مسابقه ۲۷۰ میلیون پول به این مجموعه بدهد.

این در شرایطی است که پرسپولیس باید در فصل آینده در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی به میدان برود. اگر قرار باشد این تیم ۲۰ بازی را در فصل آینده در ورزشگاه آزادی برگزار کند باید مبلغ ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به حساب این ورزشگاه واریز کند که تقریباً یک سوم سقف بوجه مد نظر سازمان لیگ برای تیم‌های آسیایی (۱۸ میلیارد تومان)، است.

مهدی خواجه‌وند سخنگوی هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در این باره به خبرنگار ورزشی تسنیم گفت: وقتی آقایان می‌گویند باید این مبلغ را پرداخت کنیم حتماً باید این کار را انجام دهیم، اما من در جریان این مسئله نیستم.

وی ادامه داد: نمی‌دانم نحوه تعیین این مبلغ چه طور بوده است و بر چه مبنایی باید این پول پرداخت شود اما مسلماً پرداخت این مبلغ برای باشگاه پرسپولیس و حتی استقلال امکان پذیر نیست. حتماً در این مورد مذاکراتی صورت خواهد گرفت.

سخنگوی هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص اظهارنظر حمیدرضا سیاسی مبنی براینکه برای حضور در پرسپولیس و راه‌آهن میلی ندارد، اظهار داشت: آقای سیاسی شدیداً به پرسپولیس علاقه‌مند است و به باشگاه هم کمک فراوانی می‌کند. شاید شما (خبرنگاران) ایشان را اذیت کردید که این صحبت‌ها را مطرح کرده است (باخنده).
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج