۱۲۲۲۳۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

حضور نویدکیا در تهران خنده‌دار است

مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان اعلام کرد شایعه حضور نویدکیا در باشگاه‌های پایتخت خنده‌دار بوده و توسط عده‌ای خاص ایجاد می‌شود. وی همچنین گفت: به خوبی می‌دانم محرم همواره نگران سپاهان بوده و از من به این باشگاه دلسوزتر است.

خبرگزاری مهر: مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان اعلام کرد شایعه حضور نویدکیا در باشگاه‌های پایتخت خنده‌دار بوده و توسط عده‌ای خاص ایجاد می‌شود. وی همچنین گفت: به خوبی می‌دانم محرم همواره نگران سپاهان بوده و از من به این باشگاه دلسوزتر است.

مهرزاد خلیلیان در پاسخ به این پرسش که حاشیه‌های به وجود آمده درباره محرم نویدکیا چیست؟، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: محرم سرمایه سپاهان بوده و نفس و جان این تیم است و همه زندگی‌اش را برای سپاهان گذاشته و از خون محرم زردتر نداریم. او هر تصیمیمی بگیرد، برای ما قابل احترام است و او از من دلسوزتر برای سپاهان است و مطمئن هستم به دنبال درمانش است.

شایعه حضور نویدکیا در باشگاه‌های پایتخت خنده‌دار است

وی افزود: این حر‌ف‌ها حاشیه‌هایی است که هر سال در ابتدای فصل مطرح می‌شود و تعدادی از همکاران فکر می‌کنند که یک باشگاه در پایتخت می‌تواند او را جذب کند یا محرم می‌خواهد که به یک باشگاه برود اما این مسائل خنده‌دار بوده و نه در شأن باشگاه و نه در شأن نام محرم است.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص حاشیه‌های ایجاد شده علیه این باشگاه اصفهان هم تاکید کرد: من دشمن نمی‌شناسم اما رقبای زیادی داریم که رفیقان ما هستند. ما کار خودمان را می‌کنیم اما با تمام علاقه خود برای سپاهان می‌جنگیم و امیدوار هستم که نتیجه هم کسب کنیم.

وی در ادامه با اشاره به نشست روز سه‌شنبه مسئولان باشگاه سپاهان با مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان درباره ورزشگاه نقش‌جهان، تصریح کرد: بحث‌های این نشست در حد کارشناسی و مقدماتی بوده و نتیجه نداشته اما به نتایج بعدی امیدوار هستیم زیرا استان اصفهان آمادگی واگذاری پروژه را داشته و وزارت ورزش و جوانان نیز علاقه دارد که این پروژه به نتیجه برسد.

خلیلیان در این خصوص یادآور شد: اما موانع قانونی، مساله معارضان، پیمانکار و مطالباتی در این میان مطرح است. بحث انشعاب‌ها، نیز چالش‌هایی بوده که مورد توجه بوده اما همه برای برطرف کردن این مشکل‌ها، تلاش می‌کنند.

وی صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: استاندار اصفهان نیز به شدت در این زمینه پیگیری می‌کند اما محوریت کار سلطان‌حسینی بوده و او با انرژی فراوان به دنبال حل این مشکل باشد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره مشکلات چمن ورزشگاه که شنیده می‌شود بار دیگر دچار مشکل شده، بیان داشت: من تعجب کردم پچگونه اولویت اول چمن بوده و مسئولان قبل تلاش کردند که ابتدا چمن را تکمیل کنند، در حالیکه به نظرم آخرین اولویت، تکمیل خود چمن است، هرچند که شاید نظر من اشتباه است.

وعده‎های مدیران قبلی به نتیجه نرسید

وی افزود: همکاران قبلی وعده‌های بسیاری دادند اما این وعده‌ها به نتیجه‌ای نرسید و این اتفاق صورت نگرفت اما امیدوار هستم که این ورزشگاه به نتیجه برسد.

خلیلیان درباره جزئیات توافق فولاد مبارکه و وزارت ورزش و جوانان درباره این ورزشگاه گفت: هنوز توافقی صورت نگرفته اما ممکن است بگویند که شرکت آن را تکمیل کرده و برای زمان مشخصی از آن بهره‌برداری کند، البته ما نیز به دنبال واگذاری هستیم و اگر پروژه واگذار شود، سرمایه‌گذاری بوده و این مسئله با توجه به عمر مفید پروژه و ابهام مختلف حقوقی و معارضین آن هنوز مشخص نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج