۱۲۲۳۰
۳ نظر
۵۰۹۳
۳ نظر
۵۰۹۳
پ

همه مردها اين شكلي هستند

رمزهای شوهرتان را باز کنید!

حتي اگر همسر شما يك مريخي تمام عيار باشد، با چند تكنيك ساده مي‌توانيد او را بيشتر بشناسيد و رفتارهايش را رمزگشايي كنيد. قطعا شما هم دوست داريد بدانيد كه همسر عجيب و غريب‌تان واقعا حرف‌ها و حركاتش چه معنايي دارد.

رمزهای شوهرتان را باز کنید!
رمزهای شوهرتان را باز کنید!

حتي اگر همسر شما يك مريخي تمام عيار باشد، با چند تكنيك ساده مي‌توانيد او را بيشتر بشناسيد و رفتارهايش را رمزگشايي كنيد. قطعا شما هم دوست داريد بدانيد كه همسر عجيب و غريب‌تان واقعا حرف‌ها و حركاتش چه معنايي دارد؛ پس بهتر است كمي بيشتر به دنياي مردانه وارد شويد و بدانيد كه چه رفتارهايي از شما مي‌تواند چه تاثيراتي روي همسرتان و رفتارهايش بگذارد. قبل از هر چيز بايد تمام تصورات عاميانه‌تان را در مورد مردها و رفتارهاي‌شان فراموش كنيد و براي كسب يك شناخت واقعي و منطقي از شوهرتان قدم برداريد.


پيش‌داوري ممنوع!

پيش‌فرض‌هاي بي‌معنا را كنار بگذاريد. هيچ‌وقت نگوييد «مردها خودخواهند»؛ «مردها هيچ‌چيز نمي‌فهمند» و... شما نمي‌توانيد به‌خاطر تفاوت‌هايي كه در نشان دادن احساسات، رفتارهاي‌تان و حتي شيوه تصميم‌گيري‌تان داريد او را متهم كنيد. به جاي اينكه چنين تصورات عاميانه‌اي را مطرح كنيد، سعي كنيد همسرتان را بشناسيد. اگر به او يك شاخه گل مي‌دهيد و بازخوردي نمي‌گيريد به جاي تكرار اين حرف‌ها سعي كنيد ببينيد كه از چه راه ديگري او عشقش را به شما ابراز مي‌كند. آيا حمايت‌كردن راه اوست يا اينكه شيوه ديگري كه با راه شما متفاوت است را انتخاب مي‌كند؟


تفاوت‌ها را بپذيريد

مردها و زن‌ها متفاوتند و يك راه براي رمزگشايي رفتارهاي مردها، پذيرش واقعي اين تفاوت است. براي مثال مردها زياد در مورد احساسات‌شان حرف نمي‌زنند و حتي اغلب‌اوقات وقتي با آنها در اين مورد صحبت هم بكنيد واكنش دلخواه‌تان را نمي‌گيريد يا اينكه مردها ترجيح مي‌دهند بعد از برگشتن از سر كار چند دقيقه‌اي به حال خودشان رها شوند، پس در اين شرايط اگر براي صحبت كردن اصرار كنيد قطعا واكنشي كه انتظار داريد را دريافت نخواهيد كرد. اين تفاوت‌ها را بپذيريد و روي همسرتان براساس همين تفاوت‌ها قضاوت كنيد.


جرقه‌ها را بزنيد

ارتباط‌تان را با پرسيدن سوال آغاز كنيد. مردان زياد اهل شروع كردن مكالمات و روشن‌كردن چراغ ارتباط نيستند. اين به اين معنا نيست كه آنها منزوي يا خودخواهند و بلد نيستند با آدم‌ها ارتباط برقرار كنند بلكه اين تنها يكي از همان تفاوت‌هايي است كه بايد مورد توجه قرارشان دهيد. اگر دوست داريد مردتان در ارتباط با شما فعال عمل كند خودتان جرقه‌اش را بزنيد و بعد ببينيد كه او چطور روي مسيري كه شما انتخاب كرديد پيش مي‌رود. كليد شما تنها يك سؤال است، پس هر زماني كه ديديد حرفي براي گفتن ميان شما نيست از اين كليد استفاده كنيد.


او همین چیزی است که هست

آسان‌ترين راه براي شناخت مردها واژه‌هاي‌شان است. درحالي‌كه زنان‌گاهي يك واژه ساده را به كار مي‌برند و انتظار دارند همسرشان يك تهديد يا معناي پيچيده را از آن استنباط كند. مردها هرگز اين راه را نمي‌روند؛ آنها چيزي را مي‌گويند كه واقعا مي‌خواهند بگويند. اگر مي‌گويد خسته است پس خسته است. اگر مي‌گويد دوست‌تان دارد پس دوست‌تان دارد. كمتر مردي است كه براي حرف زدنش يك كد‌گذاري پيچيده طراحي كند پس اگر او چيزي مي‌گويد كه متوجهش نمي‌شويد به جاي تلاش براي رمزگشايي از او بخواهيد كه در مورد منظورش بيشتر توضيح دهد. مطمئن باشيد كه او با توضيحات بيشتر همه ابهامات‌تان را برطرف خواهد كرد.


پيش‌بيني كنيد

سعي كنيد واكنش‌هاي همسرتان به رفتارهاي‌تان و همين‌طور مسائلي كه در زندگي پيش مي‌آيد را بشناسيد. چه رفتاري او را از كوره در مي‌برد و چه حرفي مي‌تواند او را كاملا آرام كند. اين موضوع كمي زمان مي‌برد اما اگر با دقت واكنش‌هاي همسرتان را بررسي كنيد مي‌توانيد در مدت كوتاهي خشمش را كم كنيد و زندگي‌تان را جوري پيش ببريد كه او روزبه‌روز بيشتر احساس آرامش كند و به همين دليل بيشتر عاشق‌تان شود.


به جاي او حرف نزنيد

بگذاريد كه خودش را آن‌طور كه مي‌خواهد شرح دهد. اگر در هر لحظه از صحبت‌كردنش حرفش را قطع كنيد يا اينكه براي كامل‌كردن جمله‌اش تلاش كنيد هرگز او را نخواهيد شناخت. اين اتفاق فقط در لحظاتي كه او مستقيما در مورد خودش و احساساتش حرف مي‌زند نمي‌افتد بلكه شما مي‌توانيد در تمام لحظاتي كه او در مورد اجتماع، كار، دوستان، خانواده و خودش صحبت مي‌كند به ديد او نسبت به زندگي پي ببريد و بيشتر با آنچه واقعا هست، آشنا شويد.


رويا بافي نكنيد

ممكن است شما به انتظار اين‌كه همسرتان روزي تغيير مي‌كند با او ازدواج كرده باشيد و بعد از ازدواج از او بخواهيد كه تغييراتي در شغلش، درآمدش، رفتارش يا حتي ظاهرش اعمال كند. اگر همسرتان حاضر باشد براي رضايت شما هر كاري بكند، ممكن است اين خواسته شما را هم بپذيرد و براي اعمال اين تغييرات به شما وعده‌هايي هم بدهد اما درست زماني كه همسرتان موفق به عملي كردن هيچ كدام از قول‌هايش نمي‌شود، زندگي شما وارد يك سراشيبي خطرساز مي‌شود و از خود مي‌پرسيد چرا او با وجود اين‌كه نمي‌تواند سر قولش بماند مدام به شما وعده ساختن آينده‌اي متفاوت را مي‌دهد؟ اگر قرار است ازدواج كنيد يا اين‌كه ازدواج كرده‌ايد، بايد همسرتان را همانطور كه هست بپذيريد. شايد او در جزئيات به مرور زمان تغييراتي بكند اما هرگز در ويژگي‌هاي اصلي شخصيتي يا شيوه زندگي او نمي‌توانيد تغييرات بزرگي را ايجاد كنيد.


او اعتراف نمي‌كند

همه مردها اينطور نيستند اما بسياري از آن‌ها از اعتراف به اشتباهات و شكست‌شان مي‌ترسند. اگر همسرتان اشتباهي كرده اما به سختي حاضر به عذرخواهي مي‌شود، گمان نكنيد كه او متوجه كار نادرستش نشده او فقط از اين‌كه قدرتش را از دست بدهد و مثل يك بازنده مقابل شما جلوه كند مي‌ترسد. سعي كنيد با آرامشي كه بعد از صلح شما برقرار مي‌شود به او بگوييد كه گاهي به همين جمله ببخشيد و متاسفم احتياج داريد و اين جملات ساده مي‌تواند اعتماد شما را به منطق او بيشتر كند اما هرگز در لحظه اتفاق روي اين موضوع كلنجار نرويد و تنش‌ها را بيشتر نكنيد.


مردها ريزبين نيستند

به اطلاعاتي كه در مورد آدم‌ها به شما مي‌دهد چندان تكيه نكنيد. مردها هرگز نمي‌توانند به اندازه زنان ريز‌بين باشند و به همين دليل ممكن است بخشي از اين اطلاعات كه براي شما اهميت حياتي دارد براي‌شان بي‌اهميت بوده و از گفتن‌شان خودداري ‌كنند. سعي كنيد اين توصيف او در مورد آدم‌ها و موقعيت‌ها را تنها به‌عنوان يك پيش‌زمينه باور كنيد و تا زماني كه خودتان با آن افراد يا شرايط روبه‌رو نشده‌ايد در موردشان قضاوت نكنيد. نمي‌گوييم كه آن‌ها هميشه در اشتباه هستند بلكه تنها معتقديم آن‌ها به خيلي از جزئياتي كه براي شما مهم و ارزشمند است توجه چنداني ندارند و براي آن‌ها ظاهر ماجرا همه ماجراست.

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

رمزهای شوهرتان را باز کنید!


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهشید

      lمرسی خوب بود.1 جورایی جواب در خواست من تو قضیه مردای مریخی بود.البته 1 کمم نا امید کننده بود چون ظاهراً ما فقط باید مردارو اون طور که هستن بپذیرم

    • amir

      sapas

    • fahimeh

      ممنون از لطفتون.راستش من خیلی سعی دارم مردارو بشناسم و درک کنم اما هر چقدر هم تلاش کنیم باز هم مردا ادمهای پیچیده و بسیار حساسی هستند و خیلی وقتها برداشتهای اشتباه از صحبت یا رفتار ما می کنند.واقعا این مسئله ازارم میده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج