۱۲۲۳۴
۱۰ نظر
۵۰۰۲
۱۰ نظر
۵۰۰۲
پ

يك نسخه سريع براي تازه دامادها

اگر می خواهید از زنان خسته نشوید!

حتما شما هم بسياري از مردهايي را كه درست چند ماه بعد از ازدواج خسته و نااميد مي‌شوند و مدام از تصميم‌شان ابراز پشيماني مي‌كنند را ديده‌ايد. شايد با ديدن چنين مردهايي حتي نسبت به تصميم ازدواج خودتان هم ترديد كنيد...

اگر می خواهید از زنان خسته نشوید!

اگر می خواهید از زنان خسته نشوید!

حتما شما هم بسياري از مردهايي را كه درست چند ماه بعد از ازدواج خسته و نااميد مي‌شوند و مدام از تصميم‌شان ابراز پشيماني مي‌كنند را ديده‌ايد. شايد با ديدن چنين مردهايي حتي نسبت به تصميم ازدواج خودتان هم ترديد كنيد يا از اين‌كه همسر آينده شما هم به هيولايي كه آن‌ها از آن صحبت مي كنند تبديل شود دچار ترس و اضطراب شويد اما بهتر است به جاي اينكه نقش مردهاي ضعيف را بازي كنيد و با ترس‌هاي بيهوده زندگي‌تان را به بازي بگيريد، با دنياي زنانه بيشتر آشنا شويد. اگر شما دنياي زنان را خوب بشناسيد، ديگر نه او شما را آزار خواهد داد و نه شما به هيولاي زندگي همسرتان تبديل خواهيد شد.


اگر می خواهید از زنان خسته نشوید!

دايره‌المعارف باشيد

اگر مي‌خواهيد ازدواج موفقي داشته باشيد، بايد تحقيقات‌تان را از سال‌ها قبل آغاز كنيد. زن زندگي شما تنها همسرتان نيست. مادر، خواهران، ‌خاله‌ها و عمه‌ها هم مي‌توانند منابع خوبي براي تكميل شناخت شما باشند و با ريزبيني رفتار آن‌ها را مورد بررسي قرار دهيد. ببينيد چه چيزهايي اكثر آن‌ها را آزار مي‌دهد و چه رفتارهايي خوشحال‌شان مي‌كند. خجالت نكشيد! اگر ابهام يا سوالي داريد از آن‌ها بپرسيد و اطلاعات‌تان را تكميل كنيد. شايد باور نكنيد اما زماني كه ازدواج مي‌كنيد، اين اطلاعات مي‌توانند زندگي‌تان را نجات دهند. شايد آدم‌ها در برخي ريزه كاري‌هاي رفتاري و شخصيتي با هم تفاوت داشته باشند اما واقعيت اين است كه ويژگي‌هاي شبيه به هم بسياري دارند و اگر يكي را بشناسيد موفقيت بيشتري در شناختن ديگري خواهيد داشت.


گوش كنيد و توجه كنيد

شايد ندانيد كه چطور مي‌توانيد يك زن را عاشق خود كنيد و هميشه او را عاشق نگه داريد اما اين اتفاق يك كليد دارد؛ ‌«توجه» تازماني كه همسرتان توجه شما نسبت به خودش را مي‌بيند عاشق شما مي‌ماند و در اين زندگي احساس امنيت مي‌كند. يكي از مهم‌ترين و البته آسان‌ترين راه‌هاي نشان دادن اين توجه گوش كردن است. قبلا هم گفتيم كه زنان دوست دارند شنيده شوند اما راه‌هاي ديگري هم وجود دارد. از نظر خيلي از زن‌ها، توجه به ريزه‌كاري‌هاي زندگي و مشكلات مالي يكي از نشانه‌هاي توجه و البته قدرت مردانه است. اگر دوست داريد اين 2 حس را در او هم بيدار كنيد، بايد مراقب اتفاقاتي كه در زندگي‌تان مي‌افتد باشيد و با پيش‌بيني‌ كردن اغلب آن‌ها به همسرتان اين اطمينان را بدهيد كه تحت حمايت و البته توجه شما قرار دارد.


اگر می خواهید از زنان خسته نشوید!

در چشم او نگاه كنيد

يكي از مهم‌ترين كارهايي كه زنان را آرام مي‌كند اين است كه همسرشان موقعيت و شرايط‌شان را درك كند. وقتي مي‌خواهيد در مورد او قضاوت كنيد، ‌اول تلاش كنيد كه دنيا را از چشم يك زن ببينيد. براي انجام اين كار بايد به مرحله اول برگرديد و از‌شناختي كه پيش از اين در مورد زنان به دست آورده‌ايد استفاده كنيد. اگر شما با بعضي اتفاقات ناخوشايندي كه زنان به لحاظ جسمي و اجتماعي با آن روبه‌رو هستند و مشكلاتي كه به همين دلايل پشت سر مي‌گذارند آشنا باشيد، بهتر مي‌توانيد به همسرتان كمك كنيد و در شرايط سخت در تصميم‌گيري‌ها كمكش كنيد.


زندگي‌اش را خاكستري نكنيد

زن‌ها به شادي‌هاي‌شان اهميت زيادي مي‌دهند. اگر ازدواج آن‌ها را از تمام لحظات لذت بخش و شادي‌آورشان دور كند، ‌خيلي زود دلسرد خواهند شد و ميل‌شان را به آن زندگي از دست خواهند داد. اشكالي ندارد كه گاهي با هم بازي كنيد، تفريحات يا ورزش‌هاي مشتركي را انجام دهيد يا شرايطي را فراهم كنيد كه از ته دل بخنديد. وقتي شما مهم‌ترين آدم زندگي او هستيد و بيشتر از هر كسي با او وقت مي‌گذاريد، پس مسئوليت بيشتري براي تزريق شادي به زندگي‌اش داريد. اگر زندگي مشترك را به يك كار اداري با وظايف مشخص و زمان و مكان مشخص تبديل كنيد خيلي زود او را از دست مي‌دهيد. پس تلاش كنيد كه طراوت زندگي‌تان را حفظ كنيد.


اگر می خواهید از زنان خسته نشوید!

تهديد نكنيد

قدم بعدي حرف زدن است. شما يا بايد در مورد مشكلات‌تان مشاجره و دعوا كنيد يا اين‌كه با گفت‌و‌گو كردن آن‌ها را حل كنيد. اگر براي شناخت هم وقت بگذاريد مي‌توانيد به راه دوم نزديك‌تر شويد. هيچ وقت او را با سكوت‌تان تهديد نكنيد و اگر نظر مخالفي در مورد موضوعي داريد، با استدلال و گفت‌و‌گو همسرتان را قانع كنيد. اگر او ناراحتي شما را متوجه شده و دليل آن را مي‌پرسد، ‌با تلخي نگوييد «هيچي!» بلكه سعي كنيد با حرف‌هاي‌تان خودتان را بيشتر به او بشناسانيد و به سمتي برويد كه ديگر دليلي براي اين ناراحتي‌ها وجود نداشته باشد.


اگر می خواهید از زنان خسته نشوید!

قاضي باشيد

اگر از نظر شما همسرتان زني حسود و حساس است، بايد علتش را در خودتان جست‌و‌جو كنيد. درست است كه برخي آدم‌ها ممكن است به خاطر مشكلات رواني چنين علائمي را مرتب از خود بروز دهند اما اغلب آدم‌هايي كه دچار چنين حسي مي‌شوند، دليلي براي داشتن آن دارند. دليلي كه اگر مرتبا تكرار شود، مي‌تواند آرامش و سلامت روان‌شان را به خطر بيندازد. اگر اين نشانه‌ها را در همسرتان مي‌بينيد نگاهي به رفتارهاي خود بيندازيد. هيچ‌چيزي را بي‌اهميت تصور نكنيد. يك دروغ كوچك مي‌تواند آغاز يك بي‌اعتمادي بزرگ باشد. پس اول خودتان را قضاوت كنيد و بعد او را. براي تبرئه‌كردن خودتان هرگز به او حمله نكنيد و سعي كنيد بدون توجيه‌هاي هميشگي و با رفتارهاي‌تان به او اطمينان بدهيد.


خانه‌اي‌امن بسازيد

براي آرامش همسرتان لازم است كه يك خانه امن بسازيد. اگر او به دليلي منطقي از حضور بعضي آدم‌ها آزرده مي‌شود دليلي ندارد كه پايه اصلي معاشرت‌هاي‌تان را بر حضور آن آدم‌ها بسازيد. خانه يكي از مهم‌ترين مكان‌هايي است كه زنان به آن تكيه مي‌كنند، ‌پس او را هم در مديريت اين مكان و آدم‌هايي كه به آن مي‌آيند سهيم كنيد و با حضور مداوم افرادي كه آزارش مي‌دهند او را مشوش نكنيد. از طرف ديگر به بهانه كار يا خستگي خودتان را در يك جزيره متروكه حبس نكنيد. زمان‌هايي را براي حضور كساني كه هر دوي شما دوست‌شان داريد مشخص كنيد و از اين راه چند‌ساعت آرام را براي خودتان و البته همسرتان تدارك ببينيد.


زيادي عاقل نباشيد

بعضي وقت‌ها لازم است اين‌كه درست و غلط چيست و چه كسي راست مي‌گويد را فراموش كنيد. وقتي او از موضوعي يا كسي ناراحت است مدام جمله‌هايش را تصحيح نكنيد. بگذاريد احساساتش را بيان كند و نصيحت‌هاي‌تان را براي وقتي كه آرام‌تر است بگذاريد يا اگر او خواسته‌اي دارد كه از نظر شما با برخي قوانين زندگي‌تان مغاير است، ‌به جاي چسبيدن سفت و سخت به اين قوانين به آرامش زندگي‌تان فكر كنيد. اگر واقعا انجام اين خواسته زندگي شما را زيبا‌تر مي‌كند پس چه دليلي دارد كه با او مخالفت كنيد و با نصيحت‌هاي مداوم ذهنش را خسته كنيد؟ قرار نيست هميشه حق با شما باشد و نتوانيد مخالفت او با نظرات‌تان را تحمل كنيد. چه درست و چه غلط مطمئن باشيد كه تلفيق ۲ نظر خيلي بهتر از انجام يكي از آن‌هاست. از طرف ديگر همسر شما ممكن است ضعف‌هاي زيادي داشته باشد يا اشتباهات بسياري را مرتكب شود. قرار نيست شما اين اشتباهات را يك روزه تصحيح كنيد. با غلط‌گيري‌هاي مداوم اعتماد به‌نفس او را از بين نبريد و همه عاقل بودن‌تان را يك‌جا به زندگي‌تان تزريق نكنيد.

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

اگر می خواهید از زنان خسته نشوید!



پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • saeed

      besyar mataleb alli mer30000000000 vaghan

    • yaser

      مطالب بسیار عالی بوداماهمه ایناروهم انجام بدیم بازم یه بهونه پیدامیکنن سرمونوبخورن!!!!!

    • matrixyear

      هرچند عالی بودامازن سیرشدنی نیست وهرچندراه رو بازترکنی بازهم احساس بنبستیی کنند!!!!!!!!!باتشکر

    • گمنام

      من عادت ندارم کسی رو نقد کنم اما هر انسانی با این مشخصات و رفتار ها فرشته است نه انسان پس ما ازدواج میکنیم تا برای رازی نگه داشتن همسرانمان از خودمون و زندگیمون بگزریم این مورد برای خانومها هم صادقه ضمننا این اخلاق ها و راه ها همه اروپا یی هستند و نرخ ازدواج تو این کشورها پایین تر از ما ست در اخر میدونم این نوشته رو در سایت نمی زارید ولی در هر صورت از نظر من احمقانست هم ازدواج هم زندگی هم ای حرفها مشکل خانمها مقایسست پس تا ابد دست بالای دست زیاده.

    • بدون نام

      زندگي را آسون بگيريد
      فقط بهشون اهميت بديد بقيه كارها درست ميشه!!!!!
      تفاوت آنچناني بين زن و مرد نيست نگاه كنيد ببينيد چه انتظاري از همسرتون داريد اونم همون انتظار را به شكلي ديگه از شم داره!!!!!

    • z

      البته که زن سیر شدنی نیست اما اقایونم سیر شدنی نیستند
      هر دوجنس اینگونه هستند پس بهتر اگر ازدواج میکنیم بیشتر به ارامش زندگی بیاندیشیم تا اینکه بخواهیم حرف خودمون را به کرسی بنشونیم
      بسیار عالی بود ممنون

    • reza

      mtalebe jalebi bod.ye rah ke fekr mikonam lazeme goftanesh baraye sir nashodan az hamsaremon ine ke(ADAT KONIM BE DOST DASHTANE HAMDIGE)omidvaram toneste basham manzoramo resonde basham

    • bandeh khoda

      مطالب خیلی عالی بود
      به نظر من دخالت افراد تو زندگی زن و شوهر هم میتونه شروعی باشه واسه کشمکشهای بین اونا
      آرزوی سعادت دارم واسه همه زن و شوهرا.ما رو هم دعا کنید

    • هومن

      این موضوعات را بارها بارها شنیدیم . . .
      موضوع اصلی اینه که یک زن یا یک مرد وقتی نخواهند با هم زندگی کنند اگر تمام خوبیها درشان جمع باشد نمی توانند

    • سید محمد

      سلام من هم ایراد گیر نیستم ولی به آقا یا خانم گمنام بگم که اولاً نمی زارید نه نمی ذارید دوماً رازی اگه خدا بیامرز زکریای رازی رو منظورتونه که درست نوشتین اگه نه که راضی به معنی خود خشنود یا خشنود با این ض
      سوماً ضمناً هم اینجوری می نویسن نه اینجوری ضمننا خسته نباشین فارسی هم زیر سوال نبرید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج