جاباما
۱۲۲۹۳
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

سردردهای ناشی از سرماخوردگی و زمستان

راه های عجيب براي خداحافظي با سردرد

بهره‌گيري از تكنيك‌ها و شيوه‌هاي درماني طب مكمل و جايگزين بهترين راه‌حل براي درمان و رهايي از انواع سردرد است. شيوه‌هايي مانند ريلكسيشن، ماساژدرماني، گياه درماني و تصويرسازي ذهني از جمله شيوه‌هايي است كه توسط درمانگران طب مكمل براي درمان سردرد مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

راه های عجيب براي خداحافظي با سردرد

بهره‌گيري از تكنيك‌ها و شيوه‌هاي درماني طب مكمل و جايگزين بهترين راه‌حل براي درمان و رهايي از انواع سردرد است. شيوه‌هايي مانند ريلكسيشن، ماساژدرماني، گياه درماني و تصويرسازي ذهني از جمله شيوه‌هايي است كه توسط درمانگران طب مكمل براي درمان سردرد مورد استفاده قرار مي‌گيرد. برخي از اين شيوه‌ها و تاثيرات درماني آن‌ها را مرور مي‌كنيم.

راه های عجيب براي خداحافظي با سردرد

در زمستان هر روز اين چاي را بنوشيد

در اين شيوه متخصص گياه درماني مصرف برخي از گياهان دارويي چون گياه گل مينا و برگ خشك نعنا را به بيمار توصيه مي‌كند. به اين ترتيب بيمار براي پيشگيري از شروع سردرد، پيشگيري از افزايش يا درمان آن لازم است دم نوشي با گل مينا يا نعنا براي خود تهيه كرده و آن را ميل كند. مصرف برگ خشك شده اين گياهان به همراه غذا نيز براي درمان سردرد توصيه شده است. درمانگران بر اين باورند، با آغاز ماه‌هاي سرد و افزايش سردردهاي ناشي از سرماخوردگي و آنفلوآنزا نوشيدن روزانه چاي نعنا براي كاهش سردردها بسيار موثر است.


ماساژ ضد درد

ماساژ درماني يكي از شيوه‌هاي يداوي اما طبيعي براي درمان سردرد است. در اين شيوه با كمك ماساژهايي كه متخصص به بيمار ارائه مي‌كند بخش زيادي از استرس و تنش بيمار تخليه شده و به اين ترتيب او دچار آرامش مي‌شود كه در تسكين درد او بسيار موثر است. به اعتقاد متخصصان بهترين گزينه براي درمان سردرد در شيوه درماني ماساژ درماني ماساژ عضلات منقبض شده ناحيه سر، پس‌گردن و عضلات شانه است. تحريك و ماساژ اين عضلات موجب خونرساني بهتر در ناحيه سر شده و به مرور با تسكين سردرد همراه است. براي ماساژ اين نواحي كافي است از هر 2 انگشت شست كمك بگيريد و فشارهاي ملايم و دايره وار بر عضلات سر، گردن و شانه وارد كنيد.


ماساژ ستون فقرات سر دردتان را خوب مي‌كند

يكي ديگر از شيوه‌هاي درمان سردرد، استفاده از متد متخصصان كايروپركتيك براي ماساژ ستون فقرات است. در اين شيوه درماني متخصص كايروپركتيك با ماساژي كه به ستون فقرات بيمار مي‌دهد موجب ترميم و درمان بافت‌هاي آسيب ديده به اين ناحيه و اعصابي‌كه تحت فشار قرار گرفتند، مي‌شود. ترميم اين اعصاب در كنار خونرساني بهتري كه با انجام ماساژ در بدن بيمار به‌وجود مي‌آيد تاثير مستقيمي در كاهش سردرد و از بين رفتن تنش‌هاي بيمار خواهد داشت.

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

راه های عجيب براي خداحافظي با سردرد


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • nasrin

      merciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

      پاسخ ها

      • حمید2

        خواهش می کنم.

    • نیوشا

      عالی بود

    • مونا

      واقعا ممنون امیدوارم کار ساز باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج