۱۲۳۱۲۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

مرجانه گلچین: منتظر پیشنهاد قلقلکی هستم

بازیگر مجموعه «شاهگوش» با اشاره به اینکه بیشتر پیشنهادهایش برای ایفای نقش‌ها به طنز منحصر شده‌اند از دلتنگ شدنش برای نقش‌های جدی و اینکه منتظر پیشنهاد قلقلک‌دهنده‌ای در این حوزه است، سخن گفت.

خبرگزاری مهر: مرجانه گلچین با اشاره به متن‌های پیشنهادی در روزهای اخیر برای بازی در فیلم‌ و سریال‌ها گفت: در این مدت متن‌های زیادی به من پیشنهاد شده است که وقتی آنها را خواندم دیدم هیچ کدام چنگی به دل نمی‌زنند.

او ادامه داد: تنها فیلمنامه مجموعه «ابله» از کمال تبریزی بود که بخاطر کاری که البته آن هم هنوز قطعی نشده مجبور شدم رد کنم و بسیار هم حسرت خوردم. بهرحال امیدوارم فرصتی پیش بیاید تا بتوانم کاری خوب و آبرومندانه بازی کنم.

گلچین که آخرین بار با مجموعه «شاهگوش» در شبکه نمایش خانگی حضور داشت درباره متن‌های پیشنهادی و نوع ژانر آنها بیان کرد: تقریبا می‌توان گفت هیچ پیشنهاد جدی نداشتم و اکثر کارها طنز بودند. من در حال حاضر دلم بیشتر برای کار جدی تنگ شده است و منتظر پیشنهاد قلقلک دهنده‌ای هستم که هنوز به دستم نرسیده است.

بازیگر مجموعه‌های تلویزیونی «شمس‌العماره» و «بزنگاه» با اشاره به اینکه در سال‌های جوانی در آثار جدی نقش ایفا می‌کرده‌ است، گفت: من در سنینی آثار جدی و ملودرام زیادی داشتم، اما دوست دارم حالا که کمی از به میانسالی رسیده‌ام در این فیلم‌ها بازی کنم و برایم جالب است که چرا حتی کارگردانانی که من با آنها کار جدی داشتم دیگر پیشنهاد چنین کارهایی را نمی‌دهند.

او در پایان درباره اینکه این سال‌ها بیشتر در حوزه طنز بازی داشته است، گفت: بازیگر معمولا به سمت کارهایی می‌رود که برای مخاطب و منتقدان جذاب باشد و مورد توجه قرار بگیرد و من خوشحالم که در این سال‌ها همیشه کارم مورد توجه منتقدان و جشنواره‌ها و مردم قرار گرفته است و تقریبا هر سال برای بازیگری جایزه‌ای گرفته‌ام این امر انرژی زیادی به من می‌دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج