۱۲۳۷۰۲
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

رونمایی از بازی های جدید در نمایشگاه E۳

E۳ امسال در شرایطی شروع شد که هنوز هیاهوی سونی و مایکروسافت بر سر کنسول های جدیدشان در صدر اخبار دنیای بازی هاست. با اینحال امسال بازی های مهم زیادی در E۳ معرفی شدند که در بین آنها نام های آشنا و ناآشنای زیادی هم دیده می شد.

رونمایی از بازی های جدید در نمایشگاه E3





مجله دانستنیه ا: E3 امسال در شرایطی شروع شد که هنوز هیاهوی سونی و مایکروسافت بر سر کنسول های جدیدشان در صدر اخبار دنیای بازی هاست. با اینحال امسال بازی های مهم زیادی در E3 معرفی شدند که در بین آنها نام های آشنا و ناآشنای زیادی هم دیده می شد.

در این بین طبق انتظار بازی های آنلاین بیشترین سهم را در معرفی عناوین تازه داشتند. از بین تولیدکننده های مشهور هم سونی، مایکروسافت و یوبی سافت با بیشترین عناوین به میدان آمده بودند. با برخی از مهمترین بازی های E3 امسال در این مطلب می توانید آشنا شوید.

شکارچی هیولاها همچنان در انتظار

The Witcher3: The Wild Hunt

سال پیش خیلی های E3 را در حالی ترک کردند که ناراحت یک سالی بودند که باید منتظر نسخه جدید بازی Witcher می ماندند و امسال باز هم در حالی E3 تمام شد که علاقمندان بازی باید یک سال دیگر هم همچنان منتظر باشند تا این بازی به مرحله انتشار برسد.

رونمایی از بازی های جدید در نمایشگاه E3

اینطور که تیم طراحی CD Projekt مدعی بود نسخه جدید این بازی نقش آفرینی، صاحب دنیایی است که ۳۵ بار بزرگتر از دنیای قبلی آن است. این یعنی حتی اگر با سریعترین وسیله ممکن ۲۰ دقیقه از یک سوی نقشه به سوی دیگر حرکت کنید، باز هم به انتهای آن نخواهید رسید. نسخه نهایی چیزی حدود ۱۰۰ ساعت بازی خواهد بود که ۵۰ ساعت آن مراحل اصلی بازی و ۵۰ ساعت دیگر ماموریت های جانبی را تشکیل خواهند داد.

گروه ۴+۱

evolve

سازندگان عنوان مشهور Left ۴ Dead بازی مولتی پلیر جدیدی را امسال معرفی کردند که به گفته خودشان انقلابی در دنیای بازی ها خواهد بود. بازی داستان چهار قهرمان انسانی را روایت می کند که قرار است جان نسل بشر را از دست اهریمنان فضایی نجات دهند.

رونمایی از بازی های جدید در نمایشگاه E3

این بازی در حقیقت ایده بانمکی دارد؛ به این صورت که پنج نفره انجام می شود و نفر پنجم در حقیقت همان هیولای دشمن چهار نفر بقیه است. evolve از خیلی جهات یکی از اصلی ترین بازی های سبک تیراندازی نسل بعدی است. تنها مشکل اینجاست که اگر کسی نخواست نقش هیولا را بازی کند، آن وقت یقه چه کسی را باید گرفت؟

لندن هیولاها

The Order: ۱۸۸۶

بازی گرافیک بصری در سبک استیم پانک دارد؛ برای همین در نگاه اول یاد Bioshock خواهید افتاد. داستان بازی در لندنی فانتزی اتفاق می افتد، لندنی که توسط زامبی ها و هیولاها اشغال شده است.

رونمایی از بازی های جدید در نمایشگاه E3

تنها مشکل ماجرا این است که ممکن است در نگاه اول فکر کنید که دارید نسخه استیم پانک Resident Evil۴ را در یک محیط رنگی با اسلحه هایی اندکی هیجان انگیزتر بازی می کنید، تصوری که احتمالا خیلی هم دور از واقعیت نخواهد بود.

سفر ستاره ای

No Man's Sky

بدون شک No Man's Sky جاه طلبانه ترین بازی بود که امسال معرفی می شد. در یک کلام بازی طراحی شده تا هر جور دوست داشتید بازی کنید. بازی در سبک ماجراجویی فضایی روایت می شود و این یعنی شما می توانید در بین راه سیارات جدید کشف کنید. سیارات به صورت اتفاقی در بین راه تولید می شوند و به این ترتیب تجربه بازی هر کسی در نوع خودش منحصر به فرد خواهد بود.

رونمایی از بازی های جدید در نمایشگاه E3

بازی پر است از مولفه های گوناگونی که شما را یاد مجموعه جنگ ستارگان و استارترک (پیشتازان فضا) می اندازد. از نبردهای فضایی گرفته تا رویارویی با دایناسورهای غول آسای عجیب و غریب و سیارات رنگ و وارنگ؛ برای همین حس آزادی فراوانی در بازی موج می زند که برخلاف دیگر بازی های مولتی پلیر این روزها، طعمی کاملا متفاوت دارد.

رستاخیز سیاه

Tom Clancy's The Division

یوبی سافت امسال با دستی پر از تام کلنسی آمده بود، خصوصا اینکه علاوه بر نسخه جدید Tom Clancy's Rainbow Six: Siege، با معرفی بازی Tom Clancy's The Division، یوبی سافت باز هم پرونده جدیدی را در دنیای تام کلنسی فقید باز کرد.

رونمایی از بازی های جدید در نمایشگاه E3

Division از باقی بازی های تام کلنسی جاه طلبانه تر است و اینطور به نظر می رسد که برای رقابت با عناوینی مثل Watch Dogs طراحی شده. بازی روایتی پسارستاخیزی را روایت می کند؛ روایتی که در نیویورکی رخ می دهد که هیچ کس آن را نمی شناسد. فقط اینکه بازی همانقدر که تعریفش را می کنند، خوب از کار درخواهد آمد یا نه؟ باید کمی منتظر بمانیم.

آدرس اشتباهی

Battlefield: Hardline

رونمایی از بازی های جدید در نمایشگاه E3

Battlefield جدید که EA با خود به E۳ آورده بود هیچ نشانی از Battlefield های قدیمی نداشت. به عبارت دیگر مثل این است که EA دنیای GTA و MaxPyne را به Battlefield پیوند زده باشد. چرایی اش را فعلا کسی نمی داند. نسخه جدید داستانی به جای روی دادن در میدان جنگ، داستان دزد و پلیسی را در خیابان های لس آنجلس روایت می کند. این بازی تا چند ماه دیگر برای همه کنسول ها به جز WiiU منتشر می شود.

پاریس با ماست

Assassin's Creed Unity

رونمایی از بازی های جدید در نمایشگاه E3

نمی شود از E۳ حرفی زد و از Assassin's Creed چیزی نگفت. نسخه جدید این بار به پاریس ۱۸۹۰ کوچ کرده جایی که همه چیز در نقطه انفجار به سر می برد. بازی مثل همیشه ترکیبی است از پنهان کاری و معما با این تفاوت که دست کم یک سوم کل بازی باید به صورت چهار نفره و دو به دو بازی شود. اساسا تاثیر بازی های مولتی پلیر اینجا هم خودش را نشان داده است.

بازگشت آقای کماندو

Metal Gear Solid: The Phantom Pain

همانطور که هیدئو کوجیما قول داده بود، جدیدترین نسخه بازی اکشن/ پنهان کاری Metal Gear Solid - که پیش فروش آن به تازگی شروع شده - انقلابی ترین بازی سوم شخصی است که تا به حال دیده ایم.

رونمایی از بازی های جدید در نمایشگاه E3

نسخه جدید برخلاف نسخه های قبلی متال گیر در دنیایی به بزرگی Far Cry رخ می دهد و آزادی عمل زیادی هم به شما می بخشد. شرکت کونامی پنج ماه پیش بازی کوتاه Metal Gear Solid V: Ground Zeroes را منتشر کرد که حکم مقدمه ای کوتاه و پیش نمایش نسخه اصلی Metal Gear Solid V را داشت و حالا قرار است تا پایان امسال نسخه جدید را هم منتشر کند.

داستان این نسخه ۹ سال پس از حوادث Ground Zeroes را روایت می کند، زمانی که شوروی درگیر جنگ افغانستان است و از آن طرف Big Boss که حالا Venom Snake خوانده می شود تازه از کمایی طولانی بیدار شده و قصد دارد تا گروه نابود شده اش را مجددا احیا کند.

نبر در هیمالیا

Far Cry ۴

رونمایی از بازی های جدید در نمایشگاه E3

جدیدترین نسخه بازی شهیر یوبی سافت ممکن است همان چیزی باشد که منتظرش بودیم. این بازی حتی از نسخه قبلی خود هم آزادی عمل بیشتری دارد. شما می توانید دشمنان خود را به هزار و یک شیوه مختلف به صورت مخفیانه شکار کنید. مثلا با یک فیل اتفاقی او را زیر بگیرید یا با هلی کوپتر به طرفش شلیک کنید. شما می توانید بازی را به صورت تکنفره یا دو نفره دنبال کنید، حتی اگر رفیق شما بازی را روی سیستم خود نداشته باشد. بازی این بار به جای جزیره ای گرمسیر در هیمالیا رخ می دهد و گرافیک منحصر به فرد خود را هم بهبود بخشیده است.

آینده جنگ ها

Call of Duty: Advanced Warfare

رونمایی از بازی های جدید در نمایشگاه E3

خیلی ها وقتی برای اولین بار Advanced Warfare را دیدند از خود می پرسیدند که دقیقا با چه بازی طرف هستیم. Advanced Warfare را همان تیمی ساخته که سابقا Modern Warfare ۳ را ساخته بود. بازی در آینده ای دور رخ می دهد، سال هایی که کره شمالی ظاهرا در آن به ابرقدرت بدل شده و حالا قصد جنگ با دنیا را دارد. به گفته سازندگان بازی این بار بیشتر روی تاکتیک و استفاده از گجت های هوشمند تمرکز شده است، با وجود تمام این خبرها بعید است که بازی از داستان خطی کلاسیک خود دست برداشته باشد و به شما اجازه دهد تا به سبک خودتان مراحل را تمام کنید.

نوستالژی بازی یوبی سافت

Valiant Hearts: The Great War

رونمایی از بازی های جدید در نمایشگاه E3

سازندگان بازی Rayman به مناسبت ۱۰۰ سالگی جنگ جهانی اول این بازی را در E۳ معرفی کردند. بازی احساسی که بی تردید دموی تاثیرگذار آن خیلی ها را به فکر فرو می برد. این بازی پازلی، داستان چهار سرباز را در هیاهوی جنگ جهانی اول روایت می کند؛ داستانی ضد جنگ که در بستری معماگونه به تصویر کشیده می شود. Valiant Hearts را به زودی یوبی سافت منتشر خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • لیلا

      ممنونننننننننننننننننننن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج