۱۲۳۹۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

MG: شوالیه ای در خیابان

از آن دسته خودروهایی است که با دیدنش در خیابان مطمئنا نگاهتان را به خودش جلب می کند. طراحی خاص به همراه تبلیغات متنوعی که برای معرفی آن صورت گرفت باعث شد با وجود ناآشنابودن ناین برند انگلیسی – چینی، همگان این سدان قدرتمند را حتی در حد نام بشناسند.

MG از آن دسته خودروهایی است که با دیدنش در خیابان مطمئنا نگاهتان را به خودش جلب می کند. طراحی خاص به همراه تبلیغات متنوعی که برای معرفی آن صورت گرفت باعث شد با وجود ناآشنابودن ناین برند انگلیسی - چینی، همگان این سدان قدرتمند را حتی در حد نام بشناسند.

این خودروی وارداتی نیمه لوکس قیمتش در کنار دیگر خودروهای وارداتی در این رده کمی قابل تحمل تر است و خریدارانی که دنبال یک خودروی نسبتا جذاب با امکانات معقول که توانایی رقابت با اکثر مدل های خاص بازار را دارد، می تواند روی این محصول حساب کنند.

MG: شوالیه ای در خیابان

ظاهر خارجی
این خودرو یک سدان نیمه لوکس شهری است که از نظر طراحی حتی برای خانواده های پرجمعیت هم مناسب است. فرم منحصر به فرد چراغ های جلوکه ازدو قسمت مدور تشکیل شده به همراه جلوپنجره یک تکه تمام استیل و کاپوت عضلانی سبب شده طراحی بخش جلویش شبیه خودروهایی که هر روز با آنها سر و کار اریم نباشد. اما بخش عقبی خودرو به اندازه جلویش جذابیت ندارد و فرم سپر و چراغ ها نسبتا ساده است و به وضوح ردپای طراحی و تاثیرگرفتناز لوکس های دیگر بازار در آن مشهود است. ولی شمایل گرد و درب صندوق نسبتا کوچک آن باعث شده هارمونی خاصی در طراحی کلی آن به وجود آید. ضمن اینکه در MG از خطوط بدنه خاص و قوی که خودرو را عضلانی نشان دهد آنچنان خبری نیست.

فنی
به کمک موتوری با حجمی در حدود ۱۸۰۰ سی سی مجهز به توربو چارجر و اینتر کولر توانایی تولید حداکثر قدرت ۱۶۰ اسب بخار را دارد که با این قدرت می توانید حداکثر سرعت ۲۰۵ کیلومتر بر ساعت را با MG تجربه کنید. وظیفه انتقال قدرت به چرخ ها هم برعهده گیربکسی پنج دنده اتوماتیک مجهز به تیپ ترونیک است. ضمن اینکه شتاب MG به گونه ای است که ۸/۱۰ ثانیه زمان لازم است تا از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد.

MG: شوالیه ای در خیابان

ایمنی
اگر بگوییم این محصول کلکسیونی از تجهیزات ایمنی است دروغ نگفته ایم، چراکه در طراحی بدنه آن اصول امنیتی در حد عالی رعایت شده. این شوالیه علاوه بر این به تکنولوژی هایی چون سیستم کنترل جلوگیری از لغزش SCS، سیستم اتوماتیک کنترل دینامیکی DSC، سیستم ترمز ضدقفل ABS، سیستم توزیع الکتریکی نیروی ترمز، سیستم هوشمند کنترل ترمزها در سر پیچ، سیستم الکترونیکی تقویت ترمزها، سیستم هوشمند تمیزکننده دیسک ترمز و سیستم ضدسرقت خودرو مجهز است. همچنین صندلی های ضدلغزش و سیستم نشان دهنده فشار باد لاستیک ها به همراه ش عدد کیسه هوا به صورت دو عدد در جلو و چهار عدد در طرفین وظیفه محافظت جان سرنشینان را برعهده دارند.

MG: شوالیه ای در خیابان

+ ایمنی فوق العاده بالا و قیمت مناسب در مقایسه با رقبا

- در طراحی کلی آن ردپای خودروهای دیگر دیده می شود

قیمت: ۴۵ میلیون تومان

رقبا: کیا اپتیما، کیا سراتو و ماکسیما اتومات

منبع: روزنامه هفت صبح

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

MG: شوالیه ای در خیابان

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج