۱۲۴۰۳۸
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

حضور «آیشواریا» در یک فیلم ایرانی؟

تهیه کننده پروژه پر سر و صدا «سلام بمبئی» معتقد است سه میلیارد دستمزد بازیگر معروف سینمای هند مبلغ زیادی است و او باید برای شکل گیری این همکاری دستمزد کمتری مطالبه کند.

خبرگزاری مهر: حسن دادخواه تهیه‌کننده سینمای ایران درباره آخرین وضعیت پیش‌تولید فیلم «سلام بمبئی» گفت: واقعیت مساله این است که در حال حاضر تولید فیلم «محرمانه تهران» در اولویت من است و پس از آن سراغ ساخت «سلام بمبئی» می‌روم. پیش‌تولید فیلم «سلام بمبئی» نیازمند زمان طولانی است و طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار است بعد از اتمام فیلمبرداری «محرمانه تهران» پیش‌تولید فیلم «سلام بمبئی» را آغاز کنیم.

سرمایه‌گذار فیلم «من مادر هستم» تاکید کرد: در برخی از خبرها آمده بود که ما می‌خواهیم به زودی فیلمبرداری «سلام بمبئی» را آغاز کنیم که اصلا چنین نیست. ساخت این فیلم یک کار عظیم است و نیازمند زمان نسبتا طولانی برای پیش‌تولید.

وی درباره بحث های مختلفی که پیرامون تولید فیلم «سلام بمبئی» به میان آمده است، گفت: ساخت این فیلم به سه ماه پیش‌تولید نیاز دارد و ما نمی توانیم بی گدار به آب بزنیم و به بدون پیش تولید و بدون برنامه ریزی وارد جریان تولید این فیلم شویم. صحبت هایی با محمدرضا گلزار انجام دادیم و هنوز توافق نهایی نشده است. حضور خانم آیشواریا رای بازیگر هندی در این فیلم هنوز قطعی نشده و با او هم توافق ضمنی صورت گرفته است.

دادخواه افزود: دستمزدی که او مطالبه کرده برابر با سه میلیارد تومان است. من به عنوان تهیه کننده چنین پولی ندارم که بتوانم پرداخت کنم و قطعا این بازیگر باید به ما تخفیف دهد تا بتوانیم سر میز مذاکره به نتیجه مطلوبی برسیم و این همکاری شکل بگیرد. برنامه ریزی ما این است که بخشی از هزینه های تولید در هندوستان بر عهده کارگردان و تهیه کننده هندی این پروژه «اومش مهرا» باشد و بخش های فیلمبرداری در ایران را من به عهده بگیرم. بخش هایی از این فیلم باید در فرانسه تولید شود که ما یک تهیه‌کننده فرانسوی را هم در طول ساخت این پروژه خواهیم داشت.

او در تکمیل حرف هایش یاد آور شد: قطعا این فیلم ساخته خواهد شد و این بحث هایی که این روزها به میان آمده که ما نمی توانیم این فیلم را با حضور بازیگران مطرح و شناخته شده سینمای جهان تولید کنیم کذب است. تمام تلاشم بر این است که بتوانم یک فیلم آبرومند را تولید کنم.

دادخواه درباره فیلم «محرمانه تهران» توضیح داد: «محرمانه تهران» عنوان فیلمی است که مهدی مظلومی کارگردانی آن را بر عهده دارد. این فیلم اولین تجربه کارگردانی مظلومی در حوزه سینما خواهد بود و یک فیلم کمدی است. داستان این فیلم روایتگر قصه دانشمندی است که اسیر اتفاق و ماجراهایی می‌شود. در این فیلم مساله هسته ای مورد نظر ما است و از زاویه طنز به این رویداد نگاهی خواهیم داشت. هنوز بازیگران و عوامل آن مشخص نشده‌اند. صحبت هایی با رضا عطاران به میان آمد که به توافق لازم نرسیدیم و به دنبال بازیگر شناخته شده ای برای ایفای نقش اصلی این فیلم هستیم.

این تهیه‌کننده درباره آخرین وضعیت فیلم قبلی قربان محمدپور با نام «آنچه مردان درباره زنان نمی دانند» گفت: پخش این فیلم برعده موسسه فیلمیران و علی سرتیپی است که قرار است بعد از ایام عزاداری سالار شهیدان و تاسوعا و عاشورای حسینی اکران شود. پیش از این قرار بود که این فیلم در اکران دوم عید فطر اکران شود که به دلیل ترافیک فیلم های در نوبت اکران ترجیح دادم فیلم در این زمان اکران نشود.

محمد رضا شریفی نیا، فاطمه گودرزی، فرزاد حسنی، سحر قریشی، ارسلان قاسمی و نازنین فلاحی بازیگران اصلی فیلم ««آنچه مردان درباره زنان نمی دانند»« هستند و امیر غفارمنش، علی کاظمی و فوژان احمدی نیز در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج