جاباما
۱۲۴۳۷۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

ثبت شکایت مسیح علی نژاد از صدا و سیما!

وکیل ۱۵ تن از بهاییان متهم به جرائم امنیتی از صدور احکام موکلان خود خبر داد.

ایلنا: گیتی پورفاضل از صدور حکم ۱۵ بهایی متهم به جرائم امنیتی در دادگاه انقلاب شیراز خبرداد و گفت: احکام این پرونده به رویت همکارم رسیده است که طبق گفته وی برای ۴ متهم خانم این پرونده، قاضی رسیدگی کننده حکم یک و نیم سال حبس آنان را به مدت ۵ سال تعلیق کرده است.

وکیل 15 تن بهایی متهم جرائم امنیتی در مورد 11 متهم باقی مانده این پرونده نیز گفت: 4 تن از این افراد به تشخیص دادگاه فعالیت مستمر علیه امنیت کشور داشتند به سه ونیم سال حبس تعزیری و 7 متهم دیگر نیز هر یک به 20 ماه حبس محکوم شده اند که حتما در مهلت قانونی نسبت به حکم دادگاه بعدی اعتراض کرده و امیدوارم قاضی رسیدگی کننده به پرونده نسبت به احکام دادگاه بدوی تجدید نظر و میزان مجازات را تخفیف دهد.

پورفاضل که وکالت سراج‌الدین میردامادی را نیز برعهده دارد،‌گفت:‌ پیش از این قرار بود پرونده موکلم به اتهام تبلیغ علیه نظام و اجتماع و تبانی به قصد برهم زدن امنیت در ۱۱ مردادماه رسیدگی شود اما اخیرا قاضی صلواتی رییس شعیه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی موافقت کرده تا این پرونده در ۳۰ تیرماه رسیدگی شود.

این وکیل دادگستری که وکالت مسیح علی نژاد را نیز بر عهده گرفته است گفت که روز گذشته شکایت خود از صداوسیما و وحید یامین‌پور را در دادسرا به ثبت رسانده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج