جاباما
۱۲۴۵۱۷
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

اگر شماها نبودید، امام بلد نبود چه کار کند؟!

آیت‌الله مصباح یزدی گفت: برخی‌ وقتی ديگران به آنها می‌گویند شما امنیت را ایجاد کردید، کشور را نجات دادید، اگر شما نبودید کشور این‌گونه نبود خوششان می‌آید، حتی می‌گویند اگر شما نبودید امام بلد نبود چه کار کند، شما راهنمایی کردید؛ این افراد دوست‌ دارند مردم از آن‌ها حتی به خاطر کارهایي که انجام ندادند تعریف کنند.

خبرگزاری رسا: آیت‌الله مصباح یزدی در سخنراني خود در شب بيست ويکم ماه رمضان در حسينيه امام خميني قم با اشاره به آیات قرآن کریم علاقمندی به تعریف از کارهایي که انجام نداده‌اند را از صفات اهل‌ دنیا خواند و گفت: بچه‌ها رفتند جنگ و فداکاری کردند ولی برخی می‌گویند ما کردیم.

مردم با اخلاص برای اسلام زحمت کشیدند ولی می‌گویند ما کردیم؛ افراد دنیا طلب دوست دارند افراد دیگر آن‌‌ها را در برابر کاری که انجام نداده‌اند تعریف کنند.

وی افزود: برخی‌ وقتی ديگران به آنها می‌گویند شما امنیت را ایجاد کردید، کشور را نجات دادید، اگر شما نبودید کشور این‌گونه نبود خوششان می‌آید، حتی می‌گویند اگر شما نبودید امام بلد نبود چه کار کند، شما راهنمایی کردید؛ این افراد دوست‌ دارند مردم از آن‌ها حتی به خاطر کارهایي که انجام ندادند تعریف کنند.

استاد اخلاق حوزه علمیه قم تأکید کرد: این گونه افراد لاف می‌زنند که این چنان و آن‌چنان می‌کنیم، در حالی که معلوم نیست یک صدم کارها عملی شود. آرزوهای خودشان را می‌گویند، وقتی صحبت از دیگران می‌شود سعی می‌کنند عیب‌های آن‌ها را گفته و خوبی‌هایشان را مخفی کنند.
وی تصریح کرد: در مقام رقابت خوبی‌های خود را جلوه داده و کارهای دیگران را مخفی می‌کنند؛ مثل روز روشن است که کارهایي صورت گرفته است ولی برخی‌ها می‌گویند انگار هیچ کاری نشده است، می‌گویند اگر هم کاری شده است اشتباه و خراب است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شما برای کشور چه کردید؟

    • دایم

      چه عجب حرفهای جذاب جهت جزب افراد میزنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج