۱۲۴۵۴۳
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

رزیتا غفاری از صدیقه و دیگری گفت

رزیتا غفاری، بازیگر نقش صدیقه در سریال «دیگری» با اشاره به وجود نگاه نو در داستان این سریال درباره‌ی نقش خود در این مجموعه، گفت: نقشی که من ایفا می‌کنم، مصداق بسیاری از زنان جامعه است.

خبرگزاری ایسنا: رزیتا غفاری، بازیگر نقش صدیقه در سریال «دیگری» با اشاره به وجود نگاه نو در داستان این سریال درباره‌ی نقش خود در این مجموعه، گفت: نقشی که من ایفا می‌کنم، مصداق بسیاری از زنان جامعه است.

رزیتا غفاری که این روزها حضور او را در سریال «دیگری» مجموعه‌ی ویژه‌ی شب‌های قدر می‌بینیم، درباره‌ی نقش خود در این مجموعه، توضیح داد: من نقش صدیقه را در این سریال بازی می‌کنم که خواهر یکی از شخصیت‌های محوری داستان است. به‌طور کلی، این سریال چندان پربازیگر نیست و درباره‌ی ماجراهای یک خانواده است. در این مجموعه، پدر خانواده دچار بیماری آلزایمر است و سطح خانواده را می‌توان نسبتا پایین دانست.

این بازیگر درباره‌ی مثبت بودن نقش خود نیز اظهار کرد: نقشم اگرچه مثبت است، اما نمی‌توان نسبت به آن نگاه یک‌بُعدی داشت. نقشی که من ایفا می‌کنم مصداق بسیاری از زنان جامعه است.

وی همچنین با بیان این‌که این مجموعه داستان زندگی رئال و باورپذیری دارد، گفت: این نقش به آبرومندانه زندگی کردن اهمیت زیادی می‌دهد و همچنین برای حفظ زندگی خود و خانواده‌اش تلاش می‌کند و مانند بسیاری از زنان برای خانواده‌اش اهمیت زیادی قائل است.

غفاری که اولین تجربه‌ی همکاری‌اش را با احمد کاوری پشت سر می‌گذارد درباره‌ی این همکاری نیز توضیح داد: همکاری با او تجربه‌ی بسیار خوبی بود. این کارگردان نکات بسیار خوبی هنگام ایفای نقش به بازیگران می‌گوید و راهنمایی‌های او کمک‌کننده است.

این بازیگر سریال «دیگری» را اثری دارای نگاه و قصه‌ای نو دانست و گفت: این سریال، فضای جالب و تأثیرگذاری دارد. موضوع محوری آن اهدای عضو است و درباره‌ی تصمیم‌های سختی است که افراد در زندگی خود می‌گیرند.

مجموعه‌ی مناسبتی «دیگری» به تهیه‌کنندگی سعید مرادی، کاری از گروه فیلم و سریال شبکه‌ی سه سیماست. امین حیایی، رحیم نوروزی، سعید آقاخانی، سمانه پاکدل، محسن قاضی مرادی، محسن نیک‌نام، نصرت میرعظیمی، منوچهر زنده‌دل و ... دیگر بازیگران این مجموعه‌ی تلویزیونی هستند.

در خلاصه‌ی داستان این مجموعه آمده است: جوانی به نام علی از پدر پیر خود مراقبت می‌کند و نقش موثری در زندگی خواهرش دارد. او فردی خیرخواه است و به کودکان بی‌سرپرست پرورشگاه سر زده و زندانیان را رایگان به مقصد می‌رساند. تا این‌که در روز تولدش اتفاقی برای او رخ می‌دهد و نظم زندگی‌اش به‌هم می‌ریزد.

مجموعه «دیگری» شامل ۵ قسمت ۴۰ دقیقه‌یی است که برای شب‌های قدر از شبکه سه سیما ساخته شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج