۱۲۴۷۶۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

شاهرودی:

علی باید پارسال خداحافظی می‌کرد

کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: علی کریمی برای خداحافظی از فوتبال تصمیم درستی گرفت هر چند که او باید سال قبل این کار را انجام می‌داد.

خبرگزاری تسنیم : رضا شاهرودی در گفت‌وگویی در مورد خداحافظی علی کریمی از دنیای فوتبال اظهار داشت: او باید این تصمیم را می‌گرفت و خوب شد که در اوج خداحافظی کرد. البته من معتقدم کریمی باید یک سال قبل این تصمیم را می‌گرفت، زمانی که پرسپولیس او را نخواست اما به تراکتورسازی رفت. قطعاً کریمی با این تصمیم محبوب‌تر از قبل هم خواهد شد و فکر می‌کنم بهترین تصمیم را گرفت.

وی در پاسخ به این سؤال که «قبول دارید مسئولان باشگاه پرسپولیس برخورد خوبی با این بازیکن نداشتند؟»، افزود: نه تنها با کریمی بلکه با خیلی از بزرگان پرسپولیس بد کردند و احترام آنها حفظ نشد. چند سال پیش هم هفت نفر را کنار گذاشتند که در بین آنها چند کاپیتان مثل من، افشین و عابدزاده حضور داشتیم و به نوعی ما «یل‌»های پرسپولیس بودیم. این اتفاقات همیشه وجود دارد و خیلی چیزها دست خودمان نیست.

شاهرودی در قسمت دیگری از این گفت‌وگو تأکید کرد: کریمی هم می‌توانست به پرسپولیس کمک کند و کنار گذاشتن او از این تیم فوتبالی نبود.کریمی سال قبل هم نشان داد که هنوز می‌تواند بازی کند و تأثیر مثبتی داشته باشد اما گفتم که خیلی چیزها به مسائل فنی و فوتبالی مربوط نمی‌شود.کریمی تصمیم خوبی گرفت و با این کار مطمئناً محبویت بیشتری پیدا می‌کند.

وی در پاسخ به این سؤال که «پرسپولیس با از دست دادن حسینی، خلعتبری و پولادی ضعیف نمی‌شود؟»، گفت: این بازیکنان قطعاً می‌توانستند به پرسپولیس کمک کنند. تا این لحظه حسینی و خلعتبری جدا شده‌اند و وضعیت پولادی هم که معلوم نیست. با این حال باید منتظر ماند و دید پرسپولیس در هفته‌های ابتدایی چه عملکردی خواهد داشت. از حالا قضاوت کردن زود است و باید منتظر هفته‌های ابتدایی لیگ باشیم.

شاهرودی همچنین در خصوص تفکرات علی دایی گفت: معتقدم دایی باید از دو مهاجم استفاده کند. پرسپولیس از قدیم با دو یا سه مهاجم بازی می‌کرد و دایی نباید از یک مهاجم استفاده کند. به نظرم پرسپولیس مهاجمان خوبی مثل رضا نوروزی دارد و باید با دو مهاجم بازی کند. در ضمن امیدوارم دایی به حاشیه‌ها توجه نداشته باشد و فقط روی مسائل فنی تمرکز کند. او می‌تواند از دو آنالیزور خوب و کاربلد هم استفاده کند تا شناخت کاملی از حریفان پرسپولیس به دست آورد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج