۱۲۴۹۲۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مورینیو: من مربی خیلی خوبی هستم!

ژوزه مورینیو به تمجید از لوئیس فان خال پرداخت و او را مربی صادق و رو راست توصیف کرد. سرمربی چلسی همچنین خود را مربی بسیار خوبی توصیف کرد که شایسته احترام از سوی بازیکنانش است.

ایسنا: ژوزه مورینیو به تمجید از لوئیس فان خال پرداخت و او را مربی صادق و رو راست توصیف کرد. سرمربی چلسی همچنین خود را مربی بسیار خوبی توصیف کرد که شایسته احترام از سوی بازیکنانش است.

لوئیس فان خال که از این فصل هدایت منچستریونایتد را بر عهده دارد در تیم بارسلونا سابقه همکاری با ژوزه مورینیو را دارد. در واقع مورینیو پس از این که مترجم بابی رابسون در بارسلوناب بود، برای اولین بار مربیگری را زیر نظر فان خال در بارسلونا آغاز کرد.

ژوزه مورینیو که رابطه خوبی با لوئیس فان خال دارد از این که این مربی هلندی به لیگ انگلیس آمده خوشحال است.

سرمربی چلسی درباره حضور لوئیس فان خال در منچستریونایتد، گفت: از این که فان خال به لیگ انگلیس آمده نگران نیستم. منتظر بازی با منچستر و تقابل با او هستم. هیچ چیز من را نگران نمی‌کند. فان خال بهترین مربی در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل بود و توانست این موضوع را به اثبات برساند. او دوست خوب من است. در واقع او یکی از بهترین دوستان تمام زندگی من است. به همین خاطر احترام خیلی زیادی برای او قائل هستم.

سرمربی چلسی ادامه داد: من به هیچ وجه نگران دیگر مربیان و باشگاه‌ها نیستم. تنها به کار خودم مشغولم و کاری به چیز دیگری ندارم. از حضور در چلسی خوشحالم و هیچ چیزی من را نگران نمی‌کند، چرا که در این فصل ترکیب کاملی را در اختیار دارم. خریدهای ما در فصل نقل و انتقالات به پایان رسیده و دیگر بازیکنی به جمع ما اضافه نمی‌شود. فکر می‌کنم از لحاظ زمانی باشگاه رکورد زد و توانستیم خیلی زود هر بازیکنی که می‌خواستیم به خدمت بگیریم. قطعا این فصل عملکرد بهتری نسبت به فصل قبل خواهیم داشت.

مورینیو در ادامه با تمجید از لوئیس فان خال گفت: من نشست مطبوعاتی فان خال را در منچستریونایتد دیدم. او مثل همیشه صادق و رو راست بود. از صحبت‌های او کاملا لذت بردم. من سه فصل در بارسلونا با فان خال کار کردم و به همین خاطر همدیگر را به خوبی می‌شناسیم.

لوئیس فان خال هلندی پیش از این دلیل انتخاب ژوزه مورینیو را به عنوان دستیار خود در بارسلونا نوع اخلاق این مربی پرتغالی عنوان کرد و گفت: مورینیو همیشه عصبانی بود و داد می‌زد و به همین خاطر توجه من را به خود جلب کرد و من او را به عنوان دستیار خود انتخاب کردم.

خبرنگار روزنامه‌ "دیلی میل" از ژوزه مورینیو پرسید که آیا او خود را نسبت به فان خال برتر می‌داند؟ که مورینیو پاسخ داد: ما هر دو مربیان خوبی هستیم و برای این کار به دنیا آمده‌ایم. فان خال در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و تجربه بالایی دارد. او مربی خوبی است که این قطعا می‌تواند به منچستریونایتد کمک کند.

لوئیس فان خال و ژوزه مورینیو در فینال لیگ قهرمانان اروپا سال ۲۰۱۰ در دیدار بایرن‌ مونیخ و اینتر برابر هم به میدان رفتند که اینتر موفق شد با دو گل به برتری برسد. سرمربی چلسی درباره آن دیدار گفت: من و فان خال در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی رفاقتمان را حفظ کردیم. وقتی هم چلسی برابر منچستریونایتد به میدان برود قطعا مانند آن دیدار خیلی حرفه‌ای با هم برخورد خواهیم کرد.

سرمربی پرتغالی چلسی در پایان درباره بازیکنان این تیم گفت: من از بازیکنانم می‌خواهم که به من احترام بگذارند، نه به این خاطر که من رییس هستم یا از آنها سن بیشتری دارم، از آنها می‌خواهم که به من احترام بگذارند به این خاطر که من، مربی خیلی خوبی هستمو همیشه سعی می‌کنم که رفتار عادلانه‌ای با بازیکنانم داشته باشم!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج