۱۲۵۲۰
۵ نظر
۵۱۱۷
۵ نظر
۵۱۱۷
پ

اگر ريزش مو داريد اين محصولات به شما كمك مي‌كنند

يك تار مو هم غنيمت است!

ريزش مو يكي از مشكلاتي است كه اين روزها خيلي زياد شده است. اين مشكل نه پير و جوان دارد و نه مرد و زن مي‌شناسد؛ گاهي عوامل ارثي باعث بروز اين مشكل مي‌شود و گاهي شرايط محيطي. گاهي آنقدر كه به پوست خود بها مي‌دهيم به مو نمي‌دهيم.

يك تار مو هم غنيمت است!
ريزش مو يكي از مشكلاتي است كه اين روزها خيلي زياد شده است. اين مشكل نه پير و جوان دارد و نه مرد و زن مي‌شناسد؛ گاهي عوامل ارثي باعث بروز اين مشكل مي‌شود و گاهي شرايط محيطي. گاهي آنقدر كه به پوست خود بها مي‌دهيم به مو نمي‌دهيم. موهم مانند پوست نياز به مراقبت دارد. سشوار كردن بيش از اندازه موها، كشيدن بيش از حد موها با كش و عوامل ارثي هر كدام به نوبه‌خود در ريزش مو موثر هستند و گاهي به هم ريختن خواب و خوراك آدمي باعث ريزش مو مي‌شود.اغلب اين ريزش را مي‌توان با مراجعه به پزشك يا استفاده از محصولات اختصاصي كنترل كرد و بهبود بخشيد. پس چه بهتر است كه از ابتداي بروز اين مشكل گوش به زنگ باشيم و درمان را زود شروع كنيم. چون ضرب المثلي معروف داريم كه مي‌گويد: «ماهي را هر وقت از آب بگيريد تازه است.»


يك تار مو هم غنيمت است!

DUCRAY

ژل، شامپو، سرم و اسپري

اين شركت محصولات كاملي را براي ريزش مو به بازار عرضه كرده است كه هركدام در مرحله‌اي از درمان استفاده مي‌شوند. دوكري شركت شناخته شده‌اي است كه محصولات پوست و موي زيادي ارائه كرده و براي نتيجه بهتر استفاده از اين پكيج به‌طور مستمر تا حداقل ۳ ماه توصيه شده است.
  • شامپو: 18000 تومان
  • اسپري: 61200 تومان
  • ژل: 19200 تومان
  • سرم: 63500 تومان


يك تار مو هم غنيمت است!

ALPECIN

Liquid و شامپو

آلپسين از آن دسته محصولات مختص ريزش مويي است كه كافئين دارد و با تميز و خنك كردن ريشه‌هاي مو باعث نفوذ بهتر كافئين به ريشه موها مي‌شود. اين محصول در ۲ نوع شامپو و مايع در بازار موجود است كه با توجه به نوع موها مي‌توانيد يكي از آن‌ها را انتخاب كنيد. آلپسين علاوه بر درمان ريزش و تقويت مو باعث آرامش و ايجاد حس راحتي هم مي‌شود.
  • شامپو: 14000 تومان
  • مايع: 16500 تومان


يك تار مو هم غنيمت است!

RIVIVOGEN

سرم، شامپو و نرم‌كننده

ريوايوژن يكي از محصولات اختصاصي ريزش مو است كه به‌دليل تبليغات مخصوصش طرفداران زيادي در داخل و خارج از ايران دارد. اين محصول براي استفاده خانم‌ها و آقايان وبراي هر نوع مويي درنظر گرفته شده. ريوايوژن شامپو، نرم‌كننده و سرم دارد كه بايد همگي با هم استفاده شوند تا نتيجه مطلوب حاصل شود.
  • شامپو: 28500 تومان
  • نرم كننده: 27000 تومان
  • سرم: 87000 تومان


يك تار مو هم غنيمت است!

TELESM

تونيك

اين محصول معجزه و درمان قطعي ريزش مو است. طلسم، تونيكي كاملا گياهي است كه از عصاره بسياري از گياهان در آن استفاده شده كه باعث رشد دوباره موها مي‌شود. اين تونيك مناسب براي خانم‌ها و آقايان است و بعد از ۲ ماه استفاده نتيجه مطلوب خود را نشان مي‌دهد. شركت توليد طلسم اين داروي گياهي را به‌صورت تضميني به خريداران توصيه مي‌كند.
  • قيمت: 118000 تومان


يك تار مو هم غنيمت است!

KLORANE

شامپو و سرم

شامپو كلورن حاوي انواع ويتامين‌هاي B مناسب براي تقويت انواع مو و جلوگيري از ريزش مو است. اين محصول همراه با سرم‌هايي در بازار موجود است كه تا ۹۳ درصد موهاي از دست رفته را برمي گرداند و رشد مجدد را در پي خواهد داشت. اين محصول مناسب آقايان است.
  • شامپو: 18900 تومان
  • سرم: 45200 تومان


يك تار مو هم غنيمت است!

CINERE

شامپو و تونيك

لوسيون گياهي سينره حاوي عصاره رازيانه، گزنه و ويتامين‌هاي B، C و K است كه سبب جلوگيري از ريزش مو شده و باعث تحريك رشد ‌مجدد موها مي‌شود. شامپوي ويتامينه سينره علاوه برداشتن ويتامين B، E و F، حاوي روي و عصاره سابال است. اين شامپو باعث بازگشت حفظ رطوبت مو شده و نتيجه بهتر وقتي حاصل مي‌شود كه بعد از شست‌وشو با شامپو از سرم ضد‌ريزش هم استفاده شود.
  • شامپو: 3500 تومان
  • تونيك: 7400 تومان


يك تار مو هم غنيمت است!

PLANTURE 39

تونيك

اين محصول فقط مختص خانم‌هاست. پلانتور ۳۹، تونيكي است براي خانم‌هايي كه حداقل ۴۰ ساله هستند. اين محصول به دليل داشتن كافئين به رشد مجدد موها كمك مي‌كند. تونيك پلانتور ۳۹ ريشه موها را تقويت كرده و رشد مو را تسريع مي‌كند. شركت Dr.Wolf انواع مختلفي از محصولات مختص به مو را دارد كه مي‌توانيد با توجه به نوع موي خود يكي از آن‌ها را انتخاب كنيد.
  • قيمت: 22000 تومان


يك تار مو هم غنيمت است!

PHYTUM

شامپو و سرم

شامپوي ضد‌ريزش فيتوم همراه با سرم‌هاي ضد‌ريزش بسته مناسبي براي درمان ريزش موهاي شماست. شامپو ويتامينه فيتوم، حاوي عصاره سورتياست كه باعث استحكام و تحريك ريشه موها مي‌شود. بعد از استفاده از آن مي‌توانيد از سرم‌هاي فيتوم كه حاوي ويتامين، روي، پتاسيم و كلسيم است استفاده كنيد تا سريع‌تر جذب شود.
  • شامپو: 10300 تومان
  • سرم: 34400 تومان


يك تار مو هم غنيمت است!

ECOPHANE

قرص و شامپو

قرص‌هاي اين محصول به درمان ريزش مو كمك مي‌كند و با داشتن انواع ويتامين B ، روي و منيزيم به جذب آهن كمك مي‌كند. اين محصول درحالي‌كه محركي براي رشد‌مو است به رشد و استحكام ناخن هم كمك مي‌كند. مي‌توان در كنار استفاده از اين قرص‌ها از شامپوي اكوفن هم استفاده كرد تا به استحكام موهاي نازك و شكننده كمك شود. اين شامپوي گياهي به موها درخشندگي و حجم مي‌دهد.
  • قرص: 25000 تومان
  • شامپو: 13000 تومان

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

يك تار مو هم غنيمت است!


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • somayeh

      mamnon az pishnahadeton

    • شبنم

      خیلی خوب بود؛ممنون رفیق

    • ALI

      تونيك رشد موي طلسم رو شركت سازندش تضمين كرده كه تاثير داره شركت گفته بايد 6ماه استفاده كني ولي من دارم 5ماه ازش استفاده ميكنم ولي نه ريزش موهام كم شده نه هيچ مويي به سرم اضافه شده نمي دونم شايد بايد اميدم به اين يك ماه داشته باشم شايد تونيك يه غلطي بكنه تا الان كه اشغال بوده

    • بدون نام

      باسلام.این قیمتهامال کی هست؟

    • بدون نام

      تونيك طلسم هيچ تاثيري نداره و الكي گرونه فقط

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج