۱۲۵۲۵۹
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

آگهي‌هایی از دنيای پس از مرگ +عکس

راه‌اندازي يك كمپين توسط آژانس تبليغاتي Publicis هلند به نام "من در حال حاضر مرده‌ام" براي مشتري خود يعني بنياد بيماري اي ال اس هلند، سطح آگاهي افراد را تا مرز ۹۰% بالا برده و كمك‌هاي مردمي را دو برابر كرده است.

روزگارنو: به گزارش ام بی ای نیوز؛ راه‌اندازي يك كمپين توسط آژانس تبليغاتي Publicis هلند به نام "من در حال حاضر مرده‌ام" براي مشتري خود يعني بنياد بيماري اي ال اس هلند، سطح آگاهي افراد را تا مرز ۹۰% بالا برده و كمك‌هاي مردمي را دو برابر كرده است.

اكنون زمان آن فرا رسيده تا اين رويكرد مقابله‌اي يك گام به جلو پيش برود. در اين راستا، يك گروه از بيماران پيام‌هايي را در اين كمپين ضبط كرده‌اند كه پس از مرگشان پخش مي‌شود. طرح درخواست‌هاي شخصي، تبليغ براي امور خيريه و اعطاي كمك‌هاي مالي، اموات را شبيه به فرشتگاني با ماموريت تبليغاتي كرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج