۱۲۵۵۰۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فرکی: از ۶ تیم لیگ برتری پیشنهاد داشتم

سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال فولاد خوزستان که در فصل جاری سرمربیگری هیچ تیمی را قبول نکرده است، می‌گوید که اصلا به دنبال سرمربیگری در تیم ملی ایران نبوده است.

ایسنا: سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال فولاد خوزستان که در فصل جاری سرمربیگری هیچ تیمی را قبول نکرده است، می‌گوید که اصلا به دنبال سرمربیگری در تیم ملی ایران نبوده است.

حسین فرکی در پاسخ به این که براساس برخی شنیده‌ها این شائبه احساس شد که عدم قبولی سرمربیگری در تیم‌های لیگ برتری توسط شما در فصل جاری به دلیل قبول سرمربیگری در تیم ملی بوده است، اظهار کرد: اصلا چنین چیزی نیست، اگر کسی چنین موضوعی را از خود من شنیده باشد من می توانم این موضوع را قبول کنم. خیلی‌ها هستند که بدون این که با من صحبتی داشته باشند گمانه‌زنی می کنند و من اصلا این گمانه زنی‌ها را قبول ندارم.

وی همچنین در مورد این که شنیده شده گزینه داخلی سرمربیگری تیم ملی در صورت عدم توافق فدراسیون فوتبال با کی‌روش شما بوده‌اید، گفت: این موضوع از نظر فدراسیون است ولی من در این زمینه تصمیمی نداشتم و چنین موضوعی را هم قبول نمی کردم.

سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال فولاد خوزستان همچنین در مورد نهایی شدن امضای قرارداد فدراسیون فوتبال با کی‌روش، خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله این موضوع مبارک باشد و ما هم از این قضیه خوشحال هستیم.

فرکی در ادامه با اشاره به این‌که پیش از شروع فصل جدید لیگ برتر فوتبال از شش تیم لیگ برتری پیشنهاد داشته است، اظهار کرد: پیش از شروع فصل جدید از شش تیم لیگ برتری پیشنهاد سرمربیگری داشتم اما در حال حاضر به دلیل شرایط جسمی و فیزیکی‌ام تنها اولویتم سلامتی خودم است و به هیچ یک از گمانه‌زنی‌های انجام شده اهمیتی نمی‌دهم.

وی در پاسخ به این که در صورت ارائه پیشنهاد توسط تیم های لیگ برتری با شروع فصل جدید لیگ چهاردهم یا در نیم فصل این مسابقات چه تصمیمی اتخاذ خواهد کرد: گفت: فعلا تصمیمی برای انعقاد قرارداد ندارم و تنها به سلامتی‌ام می‌اندیشم، پس از پایان فصل قبل مسابقات لیگ برتر نیز هر چند به طور فیزیکی درگیر فوتبال نبودم اما مسائل مرتبط با فوتبال را پیگیری می کردم.

سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال فولاد همچنین درباره وضعیت جسمی خود، توضیح داد: همگی وضعیت پایم را می‌دانند و از اول هم اعلام کردم که پایم را عمل خواهم کرد و حدود دو ماه پیش یکی از زانوهایم را عمل کردم و هم اکنون نیز در حال فیزیوتراپی و آب درمانی هستم.

وی افزود: هنوز وضعیت پایم به شرایط ایده آل نرسیده و زانویم برای بهبود تا سقف زمانی چهارماه زمان نیاز دارد، بعد از آن هم باید بر روی عمل کردن یا عمل نکردن زانوی دیگرم فکر کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج