۱۲۵۹۵۱
۳ نظر
۷۶۸۸
۳ نظر
۷۶۸۸
پ

پردرآمدترين بازيگران مرد سال ۲۰۱۴

براساس بررسي هاي جديد پايگاه رتبه سنجي نوربس در سال ۲۰۱۴، «رابرت داوني جي آر» بازيگر نقش«مردآهني» براي دومين سال پياپي، عنوان پردرآمدترين بازيگر مرد سال ۲۰۱۴ را بدست آورد.

سینما خبر: براساس بررسي هاي جديد پايگاه رتبه سنجي نوربس در سال ۲۰۱۴، «رابرت داوني جي آر» بازيگر نقش«مردآهني» براي دومين سال پياپي، عنوان پردرآمدترين بازيگر مرد سال ۲۰۱۴ را بدست آورد.

«رابرت داوني جونيور» : ۷۵ ميليون دلار

براساس اين گزارش درآمد رابرت داوني جي آر از ژوئن ۲۰۱۳ تا ژوئن ۲۰۱۴ تغييري نكرده همانند سال گذشته باثروت ۷۵ميليون دلاري عنوان پردرآمدترين بازيگر مرد سال را براي دومين بار يدك مي كشد.

«داوني» در حالي اين عنوان را بدست آورد كه در سال ۲۰۱۴ هيچ فيلم پرفروشي را به اكران نرسانده است و تنها در فيلم «سرآشپز» به كارگرداني «جان فاوريو» ظاهر شده است ولي مسلم است كه اين درآمد از فيلم كم فروشي همچون «سرآشپز» نبوده است و همچنان از تبعات فروش فيلم «مردآهني ۳» است. از سويي او تا پايان سال ۲۰۱۳ از سود فروش اين فيلم ميلياردي بهره برده است. «مردآهني ۳» با يك ميليارد و ۲۰۰ ميليون دلار سومين فيلم باشگاه ميليارديها است. «داوني» درحال حاضر نقش پليس آهني را در «انتقامجويان ۲» احيا مي كند.

پردرآمدترين بازيگران مرد سال 2014

دوآين جانسون: ۵۲ ميليون دلار

«جانسون» موفقيتهاي پي در پي در فيلمهاي «جي آي جو» و «سريع خشن» بدست آورد. او با بازي در فيلمهاي «هركول»(۲۰۱۴) و سن آندرياس(۲۰۱۵) همچنان موقعيت خود را در جدول پردرآمدهاي هاليوود حفظ كرده است.

پردرآمدترين بازيگران مرد سال 2014

«بردلي كوپر» : ۴۶ ميليون دلار

«كوپر»با بازي در فيلم «خماري»، «كتاب بارقه اميد» و «زدوبند آمريكايي» موقعيت خود را در جدول سلبريتي ۱۰۰ ارتقا داد. او با صداپيشگي «راكت راكون» در فيلم «نگهبانان كهكشان» همچنان در فهرست پردرآمدهاي هاليوود باقي خواهد ماند.

پردرآمدترين بازيگران مرد سال 2014

«لئوناردو دي كاپريو» :۳۹ ميليون دلار

هرچند بازي در فيلم«گرگ وال استريت» يك ريسك سينمايي براي دي كاپريو بود، ولي حضور او در فيلمهاي «جانگو» و "گتسبي بزرگ» همچنان او را در فهرست پردرآمدهاي هاليوود نگه داشته است.

پردرآمدترين بازيگران مرد سال 2014

«كريس همسورث» : ۳۷ ميليون دلار

دو قسمت فيلم پرفروش «تور» و در ادامه بازي در فيلم «سايبر» براي همسورث كافي است كه در فهرست پردرآمدهاي هاليوود قرار بگيرد.

پردرآمدترين بازيگران مرد سال 2014

«ليام نيسون» : ۳۶ ميليون دلار

ستاره اكشن فيلم «تيكن» با امضاء قرارداد قسمت سوم درفهرست وارد شده است.

پردرآمدترين بازيگران مرد سال 2014

«بن افلك» : ۳۵ ميليون دلار

تنها قرارداد بازي در فيلم «بتمن مقابل سوپرمن» براي «بن افلك» كافي است كه او را تا ۵ سال آينده در فهرست پردرآمدترين بازيگران نگه دارد.

پردرآمدترين بازيگران مرد سال 2014

«كريستين بيل» : ۳۵ ميليون دلار

«بيل» امسال دومين نامزدي اسكار را براي بازي در فيلم زد وبند آمريكايي بدست آورد. او به زدي در فيلم پرهزينه «اكسدوس» ساخته ريدلي اسكات روي پرده مي رود.

پردرآمدترين بازيگران مرد سال 2014

«ويل اسميت»: ۳۲ ميليون دلار

اگرچه فيلم «پس از زمين» يك شكست سينمايي بزرگ براي اسميت بود ولي دنياي تهيه كنندگي و حضور در فيلم «آني» همچنان اسميت را در فهرست بازيگران پردرامد نگه داشته است.

پردرآمدترين بازيگران مرد سال 2014

«مارك والبرگ» : ۳۲ ميليون دلار

فيلمهاي والبرگ در سالهاي قبل كمتر از ۵۰۰ ميليون دلار نبوده است. نمونه آن «تد» و «تنها بازمانده» است. او در ماه جاري با فيلم «ترانسفورمر۴» روي پرده رفته و به نظر مي رسد رتبه او در سالهاي آينده بالاتر رود.

پردرآمدترين بازيگران مرد سال 2014
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بمیری بن افلک!!! قدیما هر فیلمی رو که توش بازی می کرد نگاه می کردم, چه فیلم خوبی بود چه بد!!! اما از وقتی یه فیلم بر ضد ایران ساخت که پایان دوروغی براش به نمایش گذاشت ازش متنفر شدم....حالا حالم ازش بهم می خوره...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کجای فیلمش دروغی بود؟

    • آراز

      خانمها هم که متل همیشه عقبند یا اصلا نیستند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج