۱۲۶۰۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

اقدام به قتل زن توسط شوهرباعث طلاق نشد!

زنی در دادگاه خانواده گفت: شوهرم ۲ هفته پیش قصد داشت که با بالش مرا خفه کند که متوجه شدم و همسایه‌ها با فریاد من به کمکم آمدند ولی باز هم حاضرم به زندگی با او ادامه دهم و می‌خواهم مرا طلاق ندهد.

زنی در دادگاه خانواده گفت: شوهرم ۲ هفته پیش قصد داشت که با بالش مرا خفه کند که متوجه شدم و همسایه‌ها با فریاد من به کمکم آمدند ولی باز هم حاضرم به زندگی با او ادامه دهم و می‌خواهم مرا طلاق ندهد.

زنی با مراجعه به دادگاه خانواده ۲ (ونک) دادخواست تجدید‌نظر در درخواست طلاق از سوی شوهرش را به قاضی حسن عموزادی رئیس شعبه ۲۶۸ این مجتمع قضایی خانوادده ارائه کرد.

* ۳۳ سال از زندگی مشترکمان می‌گذرد

زن در برابر قاضی این شعبه با بیان اینکه حدود ۳۳ سال از زندگی مشترکمان می‌گذرد، اظهار داشت: ۴ دختر دارم که همه آنها ازدواج کردند و تنها یک دختر ۱۱ ساله‌ام در کنارم است.

وی ادامه داد: شوهرم دائم مرا مورد ضرب و شتم قرار داده و با اخلاقش مرا عذاب می‌دهد و در حال حاضر نیز بی‌دلیل خواهان طلاق است ولی من حاضر به طلاق نیستم.

* در ۱۱ سالگی ازدواج کردم

زن در ادامه با اشاره به اینکه در سن ۱۱ سالگی ازدواج کردم و مطمئنم که "بله" را نیز مادرم گفته است چرا که من در زمان عقد مشغول بازی‌های کودکانه خود بودم، گفت: با تمام رفتار‌های شوهرم کنار آمدم اما او مانند افراد مجنون است.

وی افزود: حاضر به طلاق نیستم و با تمام مشکلات می‌سازم چرا که در خانواده ‌ما رسم نیست کسی طلاق بگیرد و من نمی‌خواهم آبرویم برود.

* شوهرم به دلیل ضرب و شتم من ۶ ماه زندانی شد

زن در ادامه با بیان ایکه شوهرم به دلیل ضرب و شتم من ۶ ماه زندانی شد، اظهار داشت: شوهرم مدعی است که اگر به زندگی در کنار من ادامه دهد به طور یقین بلایی سرم خواهد آورد.

وی افزود: حاضرم به هر شکلی که شوهرم می‌‌خواهد تغییر کنم تا او از من جدا نشود؛ در حقیقت یک بار ایست قلبی کردم که اگر باز هم به من فشار روحی وارد شود، آسیب می‌بینم.

* سرمایه شوهرم ۳ میلیارد تومان است

زن در ادامه با اشاره به اینکه سرمایه شوهرم ۳ میلیارد تومان است، عنوان کرد: دلیل اصلی شوهرم برای طلاق مشخص نیست و تنها او مدعی است که نمی‌تواند در کنارم زندگی کند و از من "زده" شده است.

وی افزود: شوهرم در کار ساخت و ساز است و من احتمال می‌دهم که با کسی تبانی کرده تا از ایران به خارج از کشور برود.

* تنها ۳۵ هزار تومان مهریه‌ام است

زن با بیان اینکه مهریه‌ام تنها ۳۵ هزار تومان است، اظهار داشت: چنانچه از شوهرم جدا شوم مسکنی برای زندگی ندارم و باید او حداقل ۳ دانگ از خانه‌اش را به نامم کند.

وی ادامه داد: شوهرم گفته است که اگر رو به مرگ هم باشد، حاضر نیست اموالی به نام من کند؛ در واقع او طی این ۳۳ سال زندگی مشترک به من خرجی نداده است ولی من باز هم تحمل کردم.

* ۲ هفته پیش شوهرم قصد خفه کردن من با بالش را داشت

زن با بیان اینکه شوهرم ۲ هفته پیش قصد داشت من را با بالش خفه کند که با فریادهای من همسایه‌ها به کمکم آمدند و من نیز از آن روز دیگر احساس امنیت نکردم، گفت: من در این خصوص استشهاد محلی پر کردم و شکایت کردم تا او دیگر دست به چنین کاری نزند.

وی ادامه داد: با تمام این سختی‌ها و نبود امنیت جانی باز می‌خواهم در کنارش به زندگی ادامه دهم تا آبرویم نرود چرا که سرمایه‌ای برای ادامه زندگی ندارم.

* در گذشته آرایشگر بودم ولی در حال حاضر خانه‌دارم

زن در ادامه یادآور شد: در گذشته آرایشگر بودم که شوهرم مانع کار کردن من شد و بعد از آن به خرید لباس از ترکیه و فروش در ایران اقدام کردم که باز هم مخالفت کرد و در حال حاضر خانه‌دارم و سرمایه‌ای ندارم.

وی ادامه داد: من هر کاری می‌کنم تا شوهرم از من جدا نشود امام او در مقابل فرزندانم مرا تهدید به مرگ کرده است.

* شوهرم فرزند یک ساله‌ام را در کمد زندانی و در را روی او قفل کرد

زن با بیان اینکه شوهرم یک بار به دلیل شیطنت، یکی از دختران را در کمد زندانی و در را روی او قفل کرد، گفت: شوهرم از نظر روحی دچار مشکل است ولی حاضر به قبول این واقعیت نیست.

وی افزود: شوهرم بعد از ازدواج، آن روی خود را نشان داده و شروع به بدرفتاری با من کرد، در حقیقت من از ۱۱ سالگی رفتار‌های شوهرم را تحمل می‌کنم.

* شوهرم چندین بار قصد آتش زدن من را داشت

زن در ادامه با بیان اینکه شوهرم چنیدن بار می‌خواست که با "نفت" من را آتش بزند، اظهار داشت: در حال حاضر با تمام بدی‌هایی که به من کرده است ولی باز هم با وقاحت به من می‌گوید که از من "زده" شده و مرا نمی‌خواهد.

وی با اشاره به اینکه من در ۱۷ سالگی ۳ فرزندم داشتم و تمام سختی‌ها را تحمل کردم، افزود: می‌خواهم که شوهرم کوتاه آمده و از من جدا نشود و من نیز به هر شکلی که او بخواهد خود را تغییر می‌دهم.

* تعجب قاضی؛ رسیدگی به پرونده در روزی دیگر

قاضی عموزادی رئیس شعبه ۲۶۸ مجتمع قضایی خانواده ونک، بعد از صحبت‌های زن با تعجب بسیار رسیدگی به پرونده را با حضور مرد به روزی دیگر موکول کرد.

منبع: فارس

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

اقدام به قتل زن توسط شوهرباعث طلاق نشد!


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج