جاباما
۱۲۶۰۷۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

فیلم عطاران میلیاردی شد

همزمان با شروع نوبت اکران عید فطر پنج فیلم جدید به آثار روی پرده پیوستند؛ این در حالی است که به دلیل فروش خوب «ردکارپت» ساخته رضا عطاران اکران این فیلم در سینمای سرگروهش ادامه یافته است.

خبرآنلاین: همزمان با شروع نوبت اکران عید فطر پنج فیلم جدید به آثار روی پرده پیوستند؛ این در حالی است که به دلیل فروش خوب «ردکارپت» ساخته رضا عطاران اکران این فیلم در سینمای سرگروهش ادامه یافته است.

سینماها از چهارشنبه گذشته میزبان پنج فیلم جدید شدند، فیلم‌هایی در حال و هوای متفاوت؛ از «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» بهروی افخمی و «فرشته‌ها با هم می‌آیند» حامد محمدی تا «امروز» رضا میرکریمی و «کلاشینکف» سعید سهیلی و همچنین «حراج» حسین شهابی.

در میان فیلم‌های روی پرده همچنان فروش روزانه «رد کارپت» بالاتر از دیگر آثار است، این فیلم بعد از ۱۸ روز اکران به فروش یک میلیارد و ۷۲ میلیونی دست پیدا کرده است. دومین فیلم سینمایی عطاران روایتی از یک عاشق سینماست که راهی جشواره کن می‌شود. خود عطاران نقش اصلی این فیلم را بازی می‌کند.

«آذر شهدخت، پرویز و دیگران» براساس داستانی با همین نام نوشته مرجان شیرمحمدی ساخته شده است؛ داستان زنی که شکست‌خورده از ازدواجش، به ایران و کنار خانواده‌اش بازمی‌گردد. قصه غم‌انگیز این زن در کنار ماجرای پدر و مادر او که هر دو ستاره سینما هستند فضای کمیکی را در داستان خلق می‌کند. شیرمحمدی در کنار مهدی فخیم‌زاده و گوهر خیراندیش نقش‌های اصلی این فیلم را بازی می‌کنند. دیگر بازیگران این فیلم عبارتند از: شهین تسلیمی، نعیمه نظام‌دوست، ناهید مسلمی، رامبد جوان و با حضور کوتاه مانی حقیقی.

این فیلم بعد از دو روز نمایش ۴۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان فروش داشته است.

اکران «امروز» بازگشت دوباره تصویر پرویز پرستویی به سردر سینماهاست، بازیگری که بسیاری مشتاق تماشای فیلم دیگری با حضور او بوده‌اند. این فیلم داستان یک راننده تاکسی است که با مشکلات یک مسافرش همراه می‌شود. سهیلا گلستانی نقش این مسافر را بازی می‌کند و شبنم مقدمی دیگر بازیگر این فیلم است. فیلم میرکریمی در دو روز نمایش ۲۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان فروخته است.

«فرشته‌ها با هم می‌آیند» نخستین فیلم سینمایی محمدی داستان خانواده‌ای است که با تولد سه نوزادشان زندگی‌شان با تغییراتی مواجه می‌شود. نازنین بیاتی، جواد عزتی، الهام کردا و رضا ناجی بازیگران این فیلم هستند. منوچهر محمدی تهیه‌کننده این فیلم سینمایی است و فروش آن در دو روز ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بوده است.

«کلاشینکف» با بازی رضا عطاران موضوعی اجتماعی را با لحنی طنزآلود مطرح می‌کند. خلاصه داستانی که از فیلم منتشر شده به این شرح است: «یک شهر شلوغ... یک مرد تنها...هزار کوچه بن بست... اسلحه کلاش، یک خشاب خالی و هزار بغض فروخفته. اسد: آدم بدبخت، آدم ناشکرِ. عادل: کدوم ناشکری، ما از اونائیم که به دنیا اومدیم ولی دنیا به ما نیومد... »

ساعد سهیلی ، فرهاد اصلانی، شقایق فرهانی، شهرام حقیقت دوست، اندیشه فولادوند و جواد عزتی دیگر بازیگران این فیلم هستند که بعد از دو روز اکران ۴۶ میلیون تومان فروخته است.

«حراج» هم در مدت دو روزه نمایش ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروخته است؛ فیلمی که از مشکلات زندگی زنان در جامعه امروزی می‌گوید. نسیم ادبی، محمد کارت، مریم رحیمی و مهسا آبیز در این فیلم بازی می‌کنند.

نام فیلم

کارگردان

روزهای نمایش

فروش کل

ردکارپت

رضا عطاران

18

1 میلیارد و 72 میلیون تومان

فرشته‌ها با هم می‌آیند

حامد محمدی

2

10 میلیون و 800 هزار تومان

آذر، شهدخت، پرویز و دیگران

بهروز افخمی

2

46 میلیون و 700 هزار تومان

امروز

رضا میرکریمی

2

27 میلیون و 800 هزار تومان

کلاشینکف

سعید سهیلی

2

46 میلیون تومان

حراج

حسین شهابی

2

6 میلیون و 500 هزار تومان


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج