جاباما
۱۲۶۰۹
۲ نظر
۵۰۱۷
۲ نظر
۵۰۱۷
پ

شادابی بهار را در خانه تان نگه‌دارید

دکوراسیون سبز پاییزی

پاییز رسیده و طبیعت رنگ عوض كرده. درخت‌های سبز جای خود را به درخت‌های زردپوش داده‌اند و شكل خیابان‌ها و كوچه‌های شهر را عوض كرده‌اند. درخت‌ها را نمی‌توان سبز نگه داشت اما سبزی خانه را می‌شود در پاییز هم ادامه داد و از شادابی بهار در خانه استفاده كرد.

دکوراسیون سبز پاییزی
دکوراسیون سبز پاییزی

پاییز رسیده و طبیعت رنگ عوض كرده. درخت‌های سبز جای خود را به درخت‌های زردپوش داده‌اند و شكل خیابان‌ها و كوچه‌های شهر را عوض كرده‌اند. درخت‌ها را نمی‌توان سبز نگه داشت اما سبزی خانه را می‌شود در پاییز هم ادامه داد و از شادابی بهار در خانه استفاده كرد. با چند توصیه ساده می‌شود، رنگ سبز را در دكوراسیون منزل وارد كرد و از موهبت‌های این رنگ آرام‌بخش برخوردار شد. سبز به شما آرامش و سرزندگی را با هم می‌دهد. با این رنگ هم می‌توانید تمدد اعصاب پیدا كنید و هم امیدوارتر باشید. راهنمای ما به شما كمك خواهد كرد.


چطور كمی رنگ سبز به اتاق اضافه كنیم؟

تركیب این رنگ با بقیه رنگ‌های اتاق، شادابی محیط را زیاد خواهد كرد.
  • با كف شروع كنید
اگر می‌خواهید انفجار بزرگی با رنگ سبز در اتاق ایجاد كنید، می‌توانید از یك فرش سبز استفاده كنید؛ فرش‌های مدرن به رنگ‌های مختلف در بازار وجود دارند. مزیت این تغییر در این است كه نسبت به عوض كردن وسایل و به‌خصوص مبلمان، هزینه كمتری دارد. علاوه بر این، می‌توانید هر وقت خسته شدید، فرش را بردارید و به اتاق دیگری منتقل كنيد. بهترین فرش برای این كار فرشی است كه از طیف‌های مختلف رنگ سبز در آن استفاده شده باشد نه فقط از یك سبز خاص. در این صورت فرش خیلی راحت‌تر با بقیه وسایل شما هماهنگ می‌شود.
  • از وسایل تزئینی سبز استفاده كنید
انتخاب فقط چند وسیله تزئینی سبزرنگ مثل شمع، كاسه یا گلدان رنگ سبز را در فضای شما تثبیت خواهد كرد و در عین حال شما می‌توانید بسته به این‌كه دقیقا چقدر رنگ سبز در اتاق نیاز دارید، تعداد این وسیله‌ها را مشخص كنید. شما می‌توانید رومیزی، سرویس غذاخوری، قاب و باقی وسایل تزئینی منزل‌تان را به این رنگ انتخاب كنید.
  • گل‌ها معجزه می‌كنند
اگر در انتخاب گل‌هایی كه منزل‌تان را با آن تزئین می‌كنید رنگ سبز یا رنگ‌های مایل به سبز را وارد كنید، تاثیر بسیار بیشتری خواهید گرفت و بیشتر از همیشه شادابی رنگ سبز را در خانه تداعی خواهید كرد. اگر گل می‌خرید از فروشنده بخواهید برگ‌های آن را جدا نكند و اگر از گل مصنوعی استفاده می‌كنید می‌توانید از شكوفه‌های سبز رنگ استفاده كنید. اگر سبزی گیاهان منزل شما با گلدان‌های خانگی است، سعی كنید از چند طیف رنگ سبز كنار هم استفاده كنید. با این كار زیبایی خانه شما چند برابر می‌شود.


دکوراسیون سبز پاییزی

تكنيك‌ها را رعايت كنيد

  • از موتیف‌های یكسان استفاده كنید
استفاده از الگوهای شبیه به هم كار شما را راحت خواهد كرد. برای مثال اگر روی پرده طرح‌های دایره‌وار سبز دارید، سعی كنید روی ملحفه یا روتختی از همان طرح‌های دایره‌ای حتی با اندازه‌های مختلف استفاده كنید یا اگر روكش صندلی شما خط‌های درهم دارد، می‌توانید پرده‌ای انتخاب كنید كه طرح‌های مشابه دارد. البته دقت كنید كه باید از طیف‌های مختلف رنگی استفاده كنید.
  • سبزهای متفاوت
سبزی كه به قهوه‌ای بزند، به زرد نزدیك باشد، كدر باشد یا شفاف و روشن باشد یا تیره همه و همه طیف‌های مختلفی از رنگ سبز ایجاد می‌كنند كه باید آن‌ها را بشناسید تا بتوانید كنار هم از آن‌ها استفاده كنید. سعی كنید تغییرات بزرگ‌تر و سخت‌تر را اول انجام دهید و بعد با توجه به آن‌ها رنگ ملحفه یا روتختی یا وسایل كوچك‌تر و كم‌خرج‌تر را تعیین كنید.


دکوراسیون سبز پاییزی

چطور مقدار زیادی رنگ سبز به اتاق اضافه كنیم؟

نگران نباشید. قرار دادن چند رنگ سبز كنار هم اصلا كار سختی نیست و اگر بدانید آن‌ها را چگونه انتخاب كنید، فضا را آراسته خواهد كرد.
  • تركیب كنید
ابتدا دیوارها را با سبزی كه دوست دارید رنگ‌آمیزی كنید و بعد از آن بقیه طیف‌های سبز را در اتاق وارد كنید. رنگ‌آمیزی دیوارها از بقیه بخش‌های اتاق سخت‌تر است و تغییر آن هم به راحتی امكان ندارد. پس برای سبز دیوارها بیشترین دقت را به خرج دهید. همان‌طور كه در موسیقی هارمونی لازم است، دكوراسیون هم به هارمونی نیاز دارد. اگر همه‌چیز یك رنگ باشد فضای شما یكنواخت و خسته‌كننده خواهد شد. پس باید برای بقیه اتاق از بقیه تونالیته‌های رنگ سبز استفاده كنید. برای مثال اگر سبز كمرنگ را با پررنگ قاطی كنید، حس جنگل‌های زیتون را به خانه می‌آورید.


دکوراسیون سبز پاییزی

درست تركیب كنید
  • برای ظاهری طبیعی
اگر به طبیعت علاقه‌مندید، سبز روشن را با آبی ملایم هماهنگ كنید. این یك بازی رنگی فوق‌العاده به فضای شما می‌دهد. این رنگ‌ها آسمان و دشت را به یاد می‌آورند و بدون شك بهترین هستند چون طبیعت اشتباه نمی‌كند.
  • برای آرامش
تركیب سبز نخودی با شكلاتی فضای جنگل را به یاد می‌آورد؛ این ۲ رنگ معجزه می‌كنند. سرویس تخت‌خواب‌تان را شكلاتی انتخاب كنید و از روتختی و ملحفه سبز استفاده كنید تا آرام‌ترین استراحت را برای خودتان به ارمغان بیاورید.
  • برای حس تازگی
تركیب سبز شفاف با سفید هیجان‌انگیز است. وقتی این 2 رنگ را با هم تركیب می‌كنید بیشتر از هر چیزی حس تازگی و نشاط به فضای خانه می‌دهید.
  • برای شادی
تركيب سبز شفاف و روشن با صورتی، تركیب بسیار زیبا و شادی درست می‌كند. از آن نترسید. این تركیب به‌خصوص برای اتاق بچه‌ها بسیار زیباست، هم شاد است و هم آرام‌بخش.


دکوراسیون سبز پاییزی

دكوراسیون را تمام كنید

برای یك انتخاب درست در آخر باید حسی كه هر طیف از رنگ سبز به فضا می‌دهد و رنگ‌هایی كه با سبز هماهنگ می‌شوند را بدانید.
  • كدام سبز؟
از سبز شفاف می‌توانید برای تزئینات تكمیلی استفاده كنید. زیادی این سبز تاثیر آن را از بین می‌برد. به جایش از سبزی كه به سفید می‌زند می‌توانید در فضای آشپزخانه به وفور استفاده كنید.زيرا به شما آرامش می‌دهد. سبز كدر و تیره برای یك دیوار خانه مناسب است. استفاده زیاد از آن روی دیوارها فضا را تیره كرده و كوچك نشان می‌دهد. سبز چمنی یا نخودی تركیب بسیار زیبایی با مبلمان چوبی ایجاد می‌كند. حتما از آن استفاده كنید.

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

دکوراسیون سبز پاییزی


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • iman safari

      شخصا اینگونه مطالب رو خیلی دوست دارم

    • نغمه

      عاليه ولى عكس هاى بيشترى با تركيب سبز و صورتى بزاريد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج