۱۲۶۲۵۸
۵۱۷۵
۵۱۷۵
پ

برترین بازی‌های ۲ تا ۴ نفره اندروید و iOS

هر کدام از ما دوست داریم در یک جمع دوستانه و صمیمی به رقابت با دیگران بپردازیم. چه تفریحی بهتر از یک رقابت سالم در یک بازی اندروید و آی‌او‌اس آن هم تا ظرفیت ۴ نفر که می‌تواند تا ساعت‌ها ما را سرگرم کند.

فارنت: هر کدام از ما دوست داریم در یک جمع دوستانه و صمیمی به رقابت با دیگران بپردازیم. چه تفریحی بهتر از یک رقابت سالم در یک بازی اندروید و آی‌او‌اس آن هم تا ظرفیت ۴ نفر که می‌تواند تا ساعت‌ها ما را سرگرم کند. در این مقاله قصد داریم برترین بازی‌ها با قابلیت بازی چند نفر بر روی یک دستگاه را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

نکته: اکثر این بازی‌ها که مشترک بین اندروید و آی‌اواس هستند برای ویندوزفون موجود نمی‌باشند. در مطلبی دیگر به معرفی بازی‌های چند نفره‌ی انحصاری هر سیستم عامل خواهیم پرداخت. منتظر باشید.

BADLAND

برترین بازی‌های 2 تا 4 نفره اندروید و iOS

badlandبه جرئت می‌توان گفت این بازی برترین بازی چند نفره اندروید، iOS و ویندوزفون است که تا به حال تولید شده. حتی بخش تک‌نفره آن هم بسیار جذاب و اعتیادآور است. در بخش چند نفره‌ی آن هم‌زمان ۴ نفر می‌توانند به رقابت بپردازند و هر کس در مرحله بیش‌تر دوام بیاورد برنده می‌شود و در آخر با جمع امتیازات برنده‌ی نهایی مشخص می‌شود. در طول مرحله می‌توانید از گوشه و کنار آن قدرت‌های مختلف جمع‌آوری کنید اما بعضی از آن‌ها باعث عقب افتادن شما هستند و به ضرر شما تمام می‌شوند. این بازی در سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ برنده‌ی چند جایزه‌ی معتبر بین‌المللی شده است و استثنائاً برای ویندوزفون هم موجود است.

Bam Fu

برترین بازی‌های 2 تا 4 نفره اندروید و iOS

BamFuدر کشاکش این بازی باید مراقب صفحه‌ی دستگاهتان باشید! در این بازی دست‌ها با یک‌دیگر می‌جنگند تا به هدفشان برسند. هدف این بازی این است که باید سنگ‌ها را به رنگ خود در بیاورید و در آخر هر که سنگ‌های بیش‌تری را به رنگ خود در آورده باشد برنده است. می‌توانید ۴ نفری هم بازی کنید و صفحه‌نمایش را به خطر بیندازید!

Gravity Guy

برترین بازی‌های 2 تا 4 نفره اندروید و iOS

GravityGuyدر دنیایی که قانون جاذبه شکسته شده است شما باید با تغییر جهت جاذبه از موانع پر پیچ و خم مراحل این بازی عبور کنید و دیگران را شکست دهید. در این بازی هر کس بیش‌تر دوام بیاورد برنده محسوب می‌شود. این بازی با سبک متفاوتی که ارائه داده می‌تواند تا ساعت‌ها شما را سرگرم کند. خوشبختانه کاربران ویندوزفون هم می‌توانند این بازی را تجره کنند اما ابتدا باید ۳ دلار بپردازند.

King of Opera

برترین بازی‌های 2 تا 4 نفره اندروید و iOS
KingofOperaدر این بازی جذاب می‌توانید هم‌زمان تا 4 نفر بازی کنید. شما در نقش یک خواننده‌ی اپرا باید با کنار زدن دیگران و پرت کردن بقیه به بیرون استیج سعی در کسب شهرت کنید و برای این کار باید زیر نورپردازی قرار بگیرید تا امتیاز کسب کنید.این بازی محدودیت سنی ندارد و می‌تواند مدت بسیاری شما را سرگرم کند!

Mini Mix Mayhem

برترین بازی‌های 2 تا 4 نفره اندروید و iOS

MiniMixMayhemاگر از یک بازی خسته شده‌اید حتما باید این بازی را امتحان کنید. در این بازی باید هم‌زمان ۴ مینی‌گیم یا بازی کوچک را انجام دهید! می‌توانید در حالت ۲ نفره نیز با یک نفر دیگر به رقابت بپردازید و قدرت انجام دادن هم‌زمان چند کار را محک بزنید. اگر تبلت دارید می‌توانید با تعداد نفرات بیش‌تری به رقابت بپردازید.

Mucho Party

برترین بازی‌های 2 تا 4 نفره اندروید و iOS

MuchoPartyاین بازی با ۳۰ مرحله‌ی مختلف درون خود توانسته رقیبان خود را شکست دهد. کلکسیونی از بازی‌های دو نفره تنها در یک بازی. نگران سن‌های مختلف هم نباشید چون این بازی در ابتدا توانایی هر فرد را می‌سنجد و سپس در مراحل به فرد ضعیف‌تر مزایایی خواهد داد تا بازی جذاب شود! این بازی ۶ حالت مختلف دارد. پیشنهاد ما برای یک بازی دو نفره که ساعت‌ها با مراحل متنوعش شما را سرگرم کند قطعا این بازی است.

Worms ۳

برترین بازی‌های 2 تا 4 نفره اندروید و iOS

Worms۳کم‌تر کسی پیدا می‌شود که با این بازی زیبا خاطره نداشته باشد و آن را روی کامپیوتر بازی نکرده باشد. این بار این بازی برای اندروید و آی‌اواس ساخته شده و دوباره تحسین وبسایت‌ها و مجلات مختلف را به دنبال داشته. هرچه از بخش چند نفره‌ی این بازی تعریف کنیم کم است. کرم‌ها در قالب مراحل مختلف با سلاح‌های متنوع به جنگ یک‌دیگر می‌روند و در یک نبرد جذاب شما را محو بازی خواهند کرد. این بازی ۵ دلار قیمت دارد و بی‌شک ارزشش را دارد اگر بخواهید برای آن پول پرداخت کنید. مطمئنا اگر روی تبلت به انجام این بازی بپردازید لذت آن دوچندان خواهد شد.

Spaceteam

برترین بازی‌های 2 تا 4 نفره اندروید و iOS

Spaceteamباز هم یک بازی در سبکی متفاوت که نهایت هیجان و استرس را به همراه دارد. البته این بازی به دو تا ۴ دستکاه جدا نیاز دارد و با بلوتوث و وای‌فای می‌توانید به یک‌دیگر متصل شوید و این بازی جذاب را شروع کنید. اساس این بازی همکاری است و هرکس باید به وظایفی که به او اعطا شده عمل کند. شما در نقش یک تیم متشکل از فضانوردان هستید که سفینه‌تان برای فرار از یک ستاره‌ی در حال انفجار تلاش می‌کند و باید به سرعت کارهای مورد نظر را انجام دهید اما سرانجام پس از مدتی سفینه‌تان از بین خواهد رفت. هیجان این بازی در این است که مانند فضانوردان واقعی بر سر یک‌دیگر داد می‌زنید و از بقیه درخواست می‌کنید که سریع‌تر کار خود را انجام دهند تا همگی جان سالم به در ببرید! این بازی جذاب به طور رایگان عرضه می‌شود.

Marble Mixer

برترین بازی‌های 2 تا 4 نفره اندروید و iOS

MarbleMixerیک بازی مخصوص یک جمع خانوادگی با فیزیک واقعی که شما را به چالش می‌کشد. یک صفحه‌ی چرخان در این بازی وجود دارد و هر کس باید گوی‌هایی که به او سپرده می‌شود را به هدف پرتاب کند و یا در حالت دیگر هر کس که توپ خود را به مرکز صفحه نزدیک‌تر کند امتیاز بیشتری خواهد گرفت. این بازی بسیار ساده است و فقط باید با یک حرکت گوی خود را پرتاب کنید. محدودیت سنی در این بازی وجود ندارد و از یک تا ۴ نفر می‌توانند هم‌زمان به رقابت بپردازند.

Dots and Boxes

برترین بازی‌های 2 تا 4 نفره اندروید و iOS

DotsandBoxesبازی معروف نقطه‌بازی اما با گرافیکی زیبا و محیطی جذاب. می‌توانید دو نفره به رقابت بپردازید و خاطره‌ی این بازی را زنده کنید. قانون ساده‌ی آن را هم که می‌دانید و هر کس مربع‌های بیش‌تری درست کند برنده‌ی بازی است. پیشنهاد می‌کنیم حتما این بازی زیبا را تجربه کنید. این بازی برای ویندوزفون هم عرضه شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج