جاباما
۱۲۶۵۲
۹ نظر
۵۰۲۱
۹ نظر
۵۰۲۱
پ

قتل به جرم تنه زدن در خیابان!!!

پسر ۱۹ ساله‌ای که دو نفر را به قتل رسانده و برای کشتن دو نفر دیگر نیز با استفاده از سلاح گرم به سوی آنها آتش گشوده بود، بعد از دستگیری جزییات جرایمش را فاش کرد.

پسر ۱۹ ساله‌ای که دو نفر را به قتل رسانده و برای کشتن دو نفر دیگر نیز با استفاده از سلاح گرم به سوی آنها آتش گشوده بود، بعد از دستگیری جزییات جرایمش را فاش کرد.

کارآگاهان جنایی استان فارس، اوایل مهرماه وقتی مطلع شدند جسد خون‌آلود مردی در منطقه کنارتخته پیدا شده به آنجا رفتند و آثار شلیک گلوله را روی پیکر او مشاهده کردند. این جنایت در خیابان انجام شده و افرادی که شاهد آن بودند این‌گونه توضیح دادند که دو مرد نقاب‌پوش در حالی که سوار بر موتوسیکلت بودند در یک لحظه راه را بر مقتول بستند و او را هدف گلوله قرار دادند.

تجسس‌های پلیس ابتدا به افشای هویت قربانی منجر شد و پس از آن، سرنخ‌هایی از ضارب اصلی به دست آمد. این جوان ۱۹ساله که یحیی نام دارد پس از بازداشت ابتدا حاضر به پذیرفتن اتهامش نشد اما با ادامه یافتن بازجویی‌ها به قتل اقرار کرد و گفت: «چندی قبل باخبر شدم مردی پشت‌سر عمویم حرف می‌زند و مطالب نامربوطی می‌گوید وقتی موضوع را پیگیری کردم فهمیدم آن شخص با عمویم دچار اختلاف شده و به همین دلیل نیز این کار را انجام می‌دهد. من به‌شدت ناراحت و عصبانی شده بودم و دنبال فرصتی می‌گشتم تا تلافی کنم در نهایت نقشه قتل را طراحی کردم.»

متهم ادامه داد: «روز حادثه همراه یکی از دوستانم در مسیر همیشگی آن مرد کمین کردیم و وقتی او را دیدیم به سمتش رفتیم، سپس من چند گلوله به او شلیک کردم.»

این اعترافات به بازجویی از یحیی خاتمه نداد و در حالی که کارآگاهان سعی می‌کردند جزییات بیشتری از این قتل به دست آورند، متهم به کشتن مردی دیگر نیز اقرار کرد. او گفت: «سال گذشته یک روز وقتی داشتم از خیابان رد می‌شدم، مردی از کنارم عبور کرد و ما به هم خوردیم و دعوایمان شد. آن مرد سه سیلی به صورتم زد و رفت، اما من موضوع را فراموش نکردم و چنان کینه‌ای از آن شخص به دل گرفتم که مصمم شدم او را بکشم. به همین دلیل به جست‌وجوی وی پرداختم و فهمیدم شاگرد یک نانوایی است، بالاخره یک روز همراه دامادمان به نانوایی رفتم و با شلیک گلوله او را کشتم و فرار کردم.»

با اضافه شدن اتهامی تازه به پرونده یحیی بازجویی‌ها از او باز هم ادامه یافت تا اینکه پسر ۱۹ساله به جرمی دیگر نیز اقرار کرد و گفت که قصد داشت دو نفر را بکشد اما آنها به طور اتفاقی جان سالم به در بردند. یحیی در این‌باره گفت: «مدت‌ها قبل دخترخاله‌ام نزد من آمد و گفت دو پسر برایش مزاحمت ایجاد کرده‌اند. این موضوع من را به شدت خشمگین کرد و مصمم شدم مزاحمان را از بین ببرم. به همین دلیل از خواهرزاده‌ام کمک خواستم و بعد از پیدا کردن دو پسر یک روز سراغ‌شان رفتم و چند گلوله به آنها شلیک کردم هدفم این بود که هر دو را بکشم، ولی آنها زنده ماندند.»

بنا بر این گزارش، یحیی اکنون در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات از او همچنان ادامه دارد.

منبع: شرق

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

قتل به جرم تنه زدن در خیابان!!!


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ديوانه است بخدا

    • بدون نام

      جلل خالق،تو تگزاسم همچین اتفاقی رخ نمیده.

    • ناشناس

      مغز خر خورده به خدا چه راحت ! انگار کله گنده فامیلا بوده همه بهش میگفتن اینم میگفت چشب ! چه راحت با تفنگ میکشد در اعدام کردنش شک نکنن فورا!

    • devash

      to ro be khoda gheimat arz va sekeh ra be roz befrestid

    • حمید 2

      100 در 100 روانیس .... حتما از دنیا سیر شدس.

    • nasim

      خیلی دیوووونه......................

    • مهرداد

      این وللش یکی بگه ببینم منشور اخلاقی رو اول نصرتی شروع کرد یا شیث؟!!

    • مملی

      فیلم گانگستری زیاد نگاه میکرده احتمالاً.

    • علی

      امنیت بیداد می کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج